Fitness Seller

SPL

Bezoekers in dit topic

88ja

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 apr 2009
Berichten
2.200
Waardering
201
Lengte
1m76
Massa
89kg
Vetpercentage
13%
Heren

Kreeg dit van mijn supplier, nieuw Nederlandse ug. Met groot assortiment zoals dhb ment etc.
Heb op de foto's van de test de krimpfolie al afgehaald. Om de anavar zit die nog

Echt of nep ?

jdrpawq.jpg
 
Als t nieuw is is t zoizo echt, dan zijn er nog fakes van lijkt mij
Heb hier ook wat spulletjes van binnen gekregen DHB en test Undecanoate/nebido voor mn cruise.
Zet er netjes en verzorgd uit kan zien dat er aandacht aan besteed is, nu maar hopen dat ze dat ook met de inhoud hebben gedaan.

76CE02E9-D8F6-4B89-B800-B2DE1F7E0465.png


From the same guys that produce Hardcore Labs, I assume?
Voor zover ik weet staat dit los van HCL.
 
Bedankt voor bevestiging dat het echt spl is.
Ik ga er mee aan de slag en we zullen zien.
 
Laatst bewerkt:
Iedereen loopt wel erg te pronken met de verpakkingen. Als je een beetje in het buitenland rondkijkt zijn alle verpakkingen gewoon heel goed verzorgd.

Voor de rest ken ik het merk niet, dus laat ik me daar niet over uit.
 
Iedereen loopt wel erg te pronken met de verpakkingen. Als je een beetje in het buitenland rondkijkt zijn alle verpakkingen gewoon heel goed verzorgd.

Voor de rest ken ik het merk niet, dus laat ik me daar niet over uit.

Klopt wat jij zegt in het buitenland veel mooie labs. Maar het is voor het eerst dat er een lab is van Nederlandse bodem. Die zoveel aandacht besteed aan hun uiterlijk. Logo dop zowel vials als potjes hologrammen krimpfolie etc.dus denk dat daarom mensen graag foto's laten zien. En vergeet niet ook heel ruim assortiment met stoffen die je normaal alleen bij buitenlandse labs ziet.
 
ik heb dit ook aangeboden gekregen
fake or real ?
iemand ervaringen?
 
Back
Naar boven