MuscleMeat

spleetje tussen de tanden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jinkazama1

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 jan 2010
Berichten
3.908
Waardering
391
Heb een klein spleetje tussen me tanden, niet echt opvallend maar het stoort me wel.

Kunnen ze dit zonder een beugel nog recht zetten ? Aangezien ik al een beugel heb gehad. En wat kost zoiets ?
 
Heb wel eens gehoord dat je het op kan laten vullen. Maar vaak word hier toch een beugel voor gebruikt. Eens naar je tandarts bellen?

En anders **** it. Wat boeit een klein spleetje nou. Heb zelf ook een spleetje (niet in het midden though), maar je leert er mee leven of zo :P.
 
2
much
drugs
=
bad
mmmkay
 
Heb wel eens gehoord dat je het op kan laten vullen. Maar vaak word hier toch een beugel voor gebruikt. Eens naar je tandarts bellen?

En anders **** it. Wat boeit een klein spleetje nou. Heb zelf ook een spleetje (niet in het midden though), maar je leert er mee leven of zo :P.

Omdat ik eerst rechte tanden had ( door de beugel ) maar nu heb ik een klein speetje bij mijn voortanden. En het ergste is, het komt door dat ****ing draadje wat ze hebben geplaats. Kwam een stuk cornflakes tussen en TAK weg perfecte tandjes.
 
Ik zal die prutsers van een beugelboer voor de rechter slepen!
 
Omdat ik eerst rechte tanden had ( door de beugel ) maar nu heb ik een klein speetje bij mijn voortanden. En het ergste is, het komt door dat ****ing draadje wat ze hebben geplaats. Kwam een stuk cornflakes tussen en TAK weg perfecte tandjes.
Dat is wel erg snel. Toch maar ff bellen, maar reken er maar niet op dat het goedkoop is als de verzekering het niet vergoed (wat ze waarschijnlijk niet zullen doen).

Heb ook een tijdje getwijfeld totdat ik dacht: Ach whatever. Wat boeit het nou.

Heb wel eens dat er iets tussen zit en dat is wel schijt irritant.
 
Dat is wel erg snel. Toch maar ff bellen, maar reken er maar niet op dat het goedkoop is als de verzekering het niet vergoed (wat ze waarschijnlijk niet zullen doen).

Heb ook een tijdje getwijfeld totdat ik dacht: Ach whatever. Wat boeit het nou.

Heb wel eens dat er iets tussen zit en dat is wel schijt irritant.

Ik ga zowiezo niet meer aan de beugel. Ik zal eens navragen of er andere opties zijn.
 
maakt niet uit in jouw geval.
 
Misschien een nacht beugel?
 
kauwgom tussen plakken
 
Als je nog relatief jong bent zo snel mogelijk laten zetten die beugel, heb er nu spijt van dat ik het vroeger niet heb gehad ;) (een beugel op m'n leeftijd nu is nogal idioot).
Ik denk er wel aan facings te laten zetten voor m'n tanden..Google het maar eventjes.
 
Als je nog relatief jong bent zo snel mogelijk laten zetten die beugel, heb er nu spijt van dat ik het vroeger niet heb gehad ;) (een beugel op m'n leeftijd nu is nogal idioot).
Ik denk er wel aan facings te laten zetten voor m'n tanden..Google het maar eventjes.

Ben 21.

Maar het is opzicht geen ramp, het is maar 1mm of minder.
 
Zoek us op internet naar facings, was voor mij perfect
 
Ik heb een spleetje van 1 cm tussen mijn tanden, volgens mij vinden chicks dat sexy want ik zie ze er altijd naar kijken.
 
Replication value is voor vrouwen.
 
Elke faggot heeft er een, schaam je niet dat je een faggot bent, its not embarrassing
 
vinden vrouwen lekker,
 
Back
Naar boven