Fitness Seller

Spoedvraag zwanger tijdens DNP kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lighthammer

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
19 aug 2005
Berichten
29
Waardering
1
Ben me echt rot geschrokken.

2 weken een DNP kuur gevolgd en tijdens blijkt mijn vriendin zwanger te zijn geworden. Teruggerekend 1 dag na stoppen.....
Heeft dit enig effect op een zwangerschap.
Tijdens een dnp cycle is je sperma wel meer en geel van kleur, toen ook nog.
Maak me echt super veel zorgen..
Enig info is zeer gewenst!!!!
 
Ben me echt rot geschrokken.

2 weken een DNP kuur gevolgd en tijdens blijkt mijn vriendin zwanger te zijn geworden. Teruggerekend 1 dag na stoppen.....
Heeft dit enig effect op een zwangerschap.
Tijdens een dnp cycle is je sperma wel meer en geel van kleur, toen ook nog.
Maak me echt super veel zorgen..
Enig info is zeer gewenst!!!!

Aangezien hier ,bij mijn weten, geen huisartsen/verloskundigen/gyneacologen op het forum zitten, raad ik je aan om even naar 1 van de bovenstaande te bellen. Just to be sure.

Je kan er toch al geen **** meer aan doen, maar goed.
 
Mijn beste vriend heeft in een gelijkaardige situatie gezeten en bij hem heeft het voor zware problemen gezorgd. Ik zou dus zeker zo snel mogelijk naar een arts gaan.
 
Wat voor problemen????? Ben me echt de pleuris geschrokken!

Een dokter raadplegen betekent einde relatie. Zij is niet op de hoogte en keurt het ernstig af.

Er zijn wel wat usa postings te vinden maar erg divers of het effect heeft

Gvd, gvd....
 
dus ze had niks door ook al was je sperma geel?

Ze dacht dat je in haar had gepist ofzo?

Ik zou hier zowiezo eerlijk over zijn, dat het einde relatie is tot daaraantoe, een levend wezen gebrekkig ter wereld zetten is veel erger.
 
Laatst bewerkt:
Euh, abortus?
Zulke dingen bespreek je toch direct in begin van relatie?
Mocht je zwanger worden dan.....
 
Ik zou je serieus killen als ik een kind met een probleem op de wereld zet: en jij wist van te voren dat er problemen konden komen.
 
Je moet haar zoiezo op de hoogte brengen ervan, je kan toch niet maken dat je haar een kind geeft dat mogelijk zwaar gebrekig is door jou toedoen en er niets van zegt?? ???

Ik zou zo snel mogelijk naar een dokter gaan man.
 
dus ze had niks door ook al was je sperma geel?

Ze dacht dat je in haar had gepist ofzo?

Ik zou hier zowiezo eerlijk over zijn, dat het einde relatie is tot daaraantoe, een levend wezen gebrekkig ter wereld zetten is veel erger.

Dit!!!! mocht het kind iets mankeren, zul je je zelf nooit meer in de spiegel aan kunnen kijken! dan maar einde relatie, had je ook maar eerlijk moeten zijn. sterkte!
 
Ja makkelijk lullen net alsof ik dit gepland heb of aan de dnp ben gaan zitten terwijl er gericht getracht werd een kind op de wereld te zetten.
Ben me de pleuris geschrokken en probeer te achterhalen wat de mogelijke consequenties zijn.
Wellicht kan iemand onderbouwde documentatie vinden.
 
Ja makkelijk lullen net alsof ik dit gepland heb of aan de dnp ben gaan zitten terwijl er gericht getracht werd een kind op de wereld te zetten.
Ben me de pleuris geschrokken en probeer te achterhalen wat de mogelijke consequenties zijn.
Wellicht kan iemand onderbouwde documentatie vinden.

Ga dan in godsnaam alleen naar de huisarts ofzo. Dan weet je genoeg.

En haal je kop uit je hol: dit gaat niet om jou of wat JIJ te verliezen hebt, dit gaat om een kind.
 
Euh, abortus?
Zulke dingen bespreek je toch direct in begin van relatie?
Mocht je zwanger worden dan....
 
Misschien makkelijk lullen, maar je hebt jezelf in deze situatie gebracht.
Ik zou geen risico's nemen, dnp is troep!
Wel heel k*t dit!
 
Ja makkelijk lullen net alsof ik dit gepland heb of aan de dnp ben gaan zitten terwijl er gericht getracht werd een kind op de wereld te zetten.
Ben me de pleuris geschrokken en probeer te achterhalen wat de mogelijke consequenties zijn.
Wellicht kan iemand onderbouwde documentatie vinden.

Ga naar een arts....
 
in on srs topic

ontopic: sterkte:eek!:
 
Zoek zelf eens op pregnancy en dnp, je wordt er niet wijzer uit. Wij zijn een stelletje amateurs, in elk topic waar dit speelt geven mensen aan het niet te weten. Ik ben heel benieuwd wie dit wel weet. In elk geval moet je een arts zoeken!!!!

Nu alleen gaan en wachten op het resultaat en daarna eventueel het slechte nieuws aan vriendin vertellen is in dit geval denk ik niet meer dan uitstel. Je kan op je klompen aanvoelen dat dit geval complex is en het denk ik niet mogelijk is je vriendin er buiten te houden. Denk maar aan een vruchtwaterpunctie of ander prenataal onderzoek waar je ben ik bang niet omheen komt. In elk geval zou ik me iets van een deadline stellen, als je over een week geen 100% positief geruststellend antwoord hebt van een echte arts (en dus niet een vaag forum topic!!!!) is het tijd voor een goed gesprek. Maar vraag jezelf af hoeveel goodwill je verder verliest in die week nu je toch al 99.9% zeker bent dat je moet gaan opbiechten........vanavond een goed gesprek. Ik zou het maar doen.

Sterkte! Je situatie is niet benijdenswaardig!
 
  • Like
Waarderingen: KaLe
Wat een onzin dat je niet durft te vertellen.
Als ze hierom bij je weggaat is geen exhte liefde.
Dit kan ze je miss vergeven.
Echter een ongezond kind zal ze je NOOIT vergeven.

Al die tijd dat je haar voorliegt is ook niet beter voor haar reactie
 
Back
Naar boven