Fitness Seller

Sponsoring Bodyenfitshop.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Zoals beloofd is er vandaag een beslissing genomen over de sponsoring door Bodyenfitshop.nl. Dit was niet gemakkelijk, omdat elke keuze nadelen en voordelen heeft. Bodyenfitshop.nl is altijd een trouwe sponsor geweest en een shop met veel keuze, goede service en aantrekkelijke prijzen. Dat was ook de reden voor de samenwerking. We baseren onze keuze van sponsor altijd op welke voordelen het zal hebben voor de leden en bezoekers van dit forum. Verder willen we de markt in de goede richting duwen door de beste shops te kiezen en te promoten, zodat deze marktaandeel winnen en de consument er beter van wordt. Geld speelt geen rol in onze keuze, want elke supplementenshop betaalt hier hetzelfde tarief, tenzij ze extra diensten afnemen buiten het standaard programma om. Als een shop niet beantwoord aan onze principes, dan zal deze geweigerd worden, ongeacht het bedrag dat zij bieden.

Samen met jullie heb ik moeten vaststellen dat B&F de afgelopen maanden grove fouten heeft gemaakt, daarbij doe ik geen uitspraak over of dit al dan niet bewust is gebeurd, omdat dit vraagt om harde bewijzen. Wanneer het nieuws bekend werd heb ik gezegd dat we het zouden opvolgen en B&F een kans zouden geven om één en ander te bewijzen en te communiceren naar de klanten. Deels is dit gebeurd, maar heel veel leden blijven ontevreden over de reactie van B&F. Ondertussen is de sfeer tussen leden en shop niet verbeterd, en als leiding van het forum is de situatie eigenlijk niet meer houdbaar. Daarom heb ik besloten om de sponsoring met B&F niet te verlengen in deze situatie, omdat ik op dit moment geen wederzijds voordeel meer zie.

Ongetwijfeld zijn er nog genoeg leden die B&F trouw blijven, wat we goed begrijpen. We geloven ook wel dat B&F aanpassingen heeft gedaan aan hun producten, maar het is niet voldoende voor ons om door te gaan met sponsoring. Dat neemt niet weg dat we dit als één van de betere shops zien, vanwege de prijzen, het assortiment en de service. Maar we luisteren ook naar de meerderheid van de DBB klanten die hier actief zijn, en hun mening is duidelijk.

Ik hoop jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Ik wil B&F bedanken voor de jaren van trouwe sponsoring, wat ons (samen met de anderen) toch geholpen heeft om alle kosten te betalen en aan de site te werken.

Wat betreft opvolging zijn er nog gesprekken aan de gang, waar ik nu nog niets over kan zeggen.

Voor verdere vragen of opmerkingen mag je steeds een bericht achterlaten of PM sturen. Graag dit topic netjes houden.
 
bedankt body&fit
 
Goede beslissing T, jammer dat het zo heeft moeten lopen.
 
giphy.gif


Anyway, kudo's voor het nemen van de beslissing. Zal na die jarenlange samenwerking ook wel zwaar zijn geweest.
 
Hopen dat een nieuwe sponsors wel transparant en oprecht eerlijk is...tevens vind ik het een goede beslissing !!
 
Ik blijf gewoon bij body en fit bestellen ze hebben alles goed opgelost
 
Top beslissing
 
En terecht... al had ik toch een professionelere oplossing van body en fit verwacht na de whey gate. Jammer dat een bedrijf een jarenlange reputatie zo de grond kan inwerken Door de fout die ze gemaakt hebben. Maarja eigen schuld
 
Was ook de verwachting, positie van BenF was redelijk onhoudbaar geworden (en terecht). Myprotein for sponsor :D
 
Goede en enige juiste beslissing die er gemaakt kon worden.
Contract of sponsoring verlenging zou betekenen dat je accepteert wat body en fit gedaan heeft en de manier waarop zij het opgelost hebben, of eigenlijk niet opgelost hebben door dbb te negeren en de uitslagen van de testen te ontkennen.

Tijd voor een nieuwe sponsor met nieuwe kansen.
 
Jammer dat de gesprekken van BigT en B&F tot niets geleidt hebben.
Maar wat mij betreft mogen BP of MP het overnemen ( mits de labtesten goed uitvallen )
 
Ik lig er niet wakker van.

Zat (betere) shops in NL!
 
Kan er niet om rouwen eerlijk gezegd. Tijd om dit te vieren met een paar lekkere protein bites van B&F
 
Back
Naar boven