MuscleMeat

Sponsoring Bodyenfitshop.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik had ze een tijdje geleden een mail gestuurd. Vandaag het volgende antwoord gekregen: Mensen die dus in rond november/december 2014 Whey perfection hebben gekocht kunnen een compensatie krijgen. De rest kan die ***** krijgen. Wat een schijt bedrijf is het toch.....
Omdat de waardes voor december 2014 gewoon klopten. Mensen zeggen steeds dat ze "jaren lang de boel sodemieteren", maar hier is geen bewijs voor. Degene die dit steeds herhalen posten heel vaak in de XXL thread, dit is geen toeval, gewoon blinde fanboys.
 
Flikker op man, was al jaren zo!
Debiel!
 
Omdat de waardes voor december 2014 gewoon klopten. Mensen zeggen steeds dat ze "jaren lang de boel sodemieteren", maar hier is geen bewijs voor. Degene die dit steeds herhalen posten heel vaak in de XXL thread, dit is geen toeval, gewoon blinde fanboys.

Tyf nou eens op Ralf.

Zo ontzettend hypocriet dat je iedereen voor XXL fanboys uitmaakt terwijl je zelf iedere keer voor B&F in de bres springt.

Kansloos.
 
Omdat de waardes voor december 2014 gewoon klopten. Mensen zeggen steeds dat ze "jaren lang de boel sodemieteren", maar hier is geen bewijs voor. Degene die dit steeds herhalen posten heel vaak in de XXL thread, dit is geen toeval, gewoon blinde fanboys.

Ok, Ralf.

Vind je het niet vreemd dat hun Perfection, Isolaat en caseïne ongeveer dezelfde afwijking vertonen?

Alsook is het niet vreemd dat de prijzen van andere merken stilaan omhoog gaan nu ze hun huismerken hebben (voorlopig mss) aangepast?

Zoals ik al zij moet die winst ergens vandaan komen. Rekening houdende met aankoop- en productiekosten moet je je aan een bepaalde winstmarge houden om ook werkelijk winst te maken.

Als je klooit met je eigen huismerk met als gevolg een grotere winstmarge kan je natuurlijk de prijs van dan product en andere producten lager brengen. Die fun is over zoals je kan zien er verder zal zien. Nu is het de tijd van markering (lees protein balls etc).

---------- Toegevoegd om 17:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:31 ----------

Could'nt agree more. Desalniettemin was alles voor zowel B&F als voor DBB vóór de whey-gate beter. Maar hier kon BigT niet omheen. Hopen op een waardige nieuwe boardsponsor :clap: Gezien de overmacht van B&F de afgelopen jaren zie ik ze wel weer opduiken als boardsponsor in de toekomst trouwens. Geld is macht tegenwoordig (helaas)..

Geloof het maar niet piemel. De leugens waren wat teveel.

---------- Toegevoegd om 17:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:33 ----------

jammer, maar een goede beslissing. Zo zie je maar dat geld niet altijd de rollen bepaald. goed besluit. B&F was tot de whey shit altijd een prima bedrijf. ze blijven vast leuke acties houden en daarom altijd aantrekkelijk.

Betaalde fanboy nr.2

Ga ze allemaal vinden :p Moeilijk gezien ze zo ondoorzichtig zijn, maar het lukt me wel.
 
Ik geloof dat we het een keer eens zijn Cools! :eek: Ik zie ze nog wel terugkeren. Of ik het hoop.. dat is een tweede..
 
Ik geloof dat we het een keer eens zijn Cools! :eek: Ik zie ze nog wel terugkeren. Of ik het hoop.. dat is een tweede..

Snap je antwoord niet op mijn opmerking. Klopt niet helemaal, even die protein balls uit je mond halen en opnieuw lezen.
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: mat
Snap je antwoord niet op mijn opmerking. Klopt niet helemaal, even die protein balls uit je mond halen en opnieuw lezen.

Nou. Jip en Janneke-taal; ik zie ze nog wel terugkeren in de toekomst. Oh, wacht. Zo stond het er al. Euhm. Nouja, doe je best dat te begrijpen. Wat ik met je eens ben leg ik uit in de volgende zin; ik hoop niet dat ze terugkomen op dit forum. Wanneer je dit begrepen hebt, zou je dit dan kunnen bevestigen?
P.S.: met mijn mond vol suiker kan ik nog prima lezen hoor. Oh, wat een steek onderwater naar B&F. En dat voor een B&F-fanboy. Oioioi :loony:
 
Nou. Jip en Janneke-taal; ik zie ze nog wel terugkeren in de toekomst. Oh, wacht. Zo stond het er al. Euhm. Nouja, doe je best dat te begrijpen. Wat ik met je eens ben leg ik uit in de volgende zin; ik hoop niet dat ze terugkomen op dit forum. Wanneer je dit begrepen hebt, zou je dit dan kunnen bevestigen?
P.S.: met mijn mond vol suiker kan ik nog prima lezen hoor. Oh, wat een steek onderwater naar B&F. En dat voor een B&F-fanboy. Oioioi :loony:

Context beste aardappel, context.. Is dit de nieuwe job van de 'dit mongol' persoon misschien?
 
Denk niet dat B&F dr rouwig om is. Dit was namelijk de enige plek vanwaar ze negatieve reacties kregen. De rest van internet schakelen ze zelf de reacties uit die ze niet bevallen.
 
Fanboy van xxl.... Het product van xxl kwam goed uit de test, het product van bnf niet.

Neem daar bij de sbs niveau termen die bij elk product van bnf staan en je hebt gegarandeerd fanboys of girls.
Proteïne ships, balls, en andere onzin.
Sensationeel goed!
 
Shit, betrapt :(

Dat is weer een compleet ander verhaal. Ik heb eerder gezegd, dan denk ik aan mijn eigen portemonnee want die heb ik lief. Of je het B&F of een ander bedrijf gunt moet je zelf weten. Ik denk niet aan gunnen, ik denk aan mijn eigen centen. Zoals ik dus in mijn eerste post van deze nogal aparte discussie al aangaf.

Je reviews op Bodyenfit brengen ook zeker niets op? Je bent alvast gretig om ze veelvuldig te plaatsen voor de producten die je daar koopt.
 
Ik ga ook weer naar xxl , jarenlang besteld bij body en fit, daarvoor bij xxl , ik ga terug , Service, daar gaat het om en labels die kloppen dus
 
Jongens jongens.....CALM DOWN!!
B&F heeft dit zelf veroorzaakt en als je een beetje jouw hersencellen op een rijtje hebt, dan weet je dat het niet alleen om november en december gaat. Want toen had hun leverancier zeker geen whey meer ofzo en moesten ze maar met aminos bijvullen! Voor zolang ik me kan herinneren was hun whey poederig, droog en licht, plakte aan je handen, de scoop en emmer/tub.
Ik had het zelf pas opgemerkt toen ik Trophix en Gold Standard heb gekocht, maar zocht er niks achter.
B&F kon dit gedoe makkelijk vermijden, maar ze dachten dat iedereen dom is en hun praatjes zal geloven.
Hadden ze alles toegegeven en alles aangepakt, zoals het hoort, dan waren ze nog steeds sponsor en was dit allemaal vergeven en vergeten.
Maar nee hoor, ze blijven volhouden met hun lulverhaaltjes en mensen voorliegen.
 
Jongens jongens.....CALM DOWN!!
B&F heeft dit zelf veroorzaakt en als je een beetje jouw hersencellen op een rijtje hebt, dan weet je dat het niet alleen om november en december gaat. Want toen had hun leverancier zeker geen whey meer ofzo en moesten ze maar met aminos bijvullen! Voor zolang ik me kan herinneren was hun whey poederig, droog en licht, plakte aan je handen, de scoop en emmer/tub.
Ik had het zelf pas opgemerkt toen ik Trophix en Gold Standard heb gekocht, maar zocht er niks achter.
B&F kon dit gedoe makkelijk vermijden, maar ze dachten dat iedereen dom is en hun praatjes zal geloven.
Hadden ze alles toegegeven en alles aangepakt, zoals het hoort, dan waren ze nog steeds sponsor en was dit allemaal vergeven en vergeten.
Maar nee hoor, ze blijven volhouden met hun lulverhaaltjes en mensen voorliegen.

Amen. De manier waarop ze het 'afgehandeld' hebben heeft ze de nekslag gegeven.
 
Omdat de waardes voor december 2014 gewoon klopten. Mensen zeggen steeds dat ze "jaren lang de boel sodemieteren", maar hier is geen bewijs voor. Degene die dit steeds herhalen posten heel vaak in de XXL thread, dit is geen toeval, gewoon blinde fanboys.

In 2013 mijn eerste shake van B&F op, altijd even zoet.
 
Enige juiste en goede beslissing van Big T. Tevens is dit een ultiem voorbeeld van de kracht van supplementlabtesten gefinancieerd dmv crowdfunding en het creeren van een eerlijke supplememtindustrie waarbij een fabrikant ziet hoe kritisch zijn consumenten zijn anno 2015.

Er is geen ruimte meer voor etiketten die niet kloppen en stiekem stofjes er in stoppen. Dat pikken wij niet. De krachtsport sector heeft al een slecht beeld in het algemeen zulke bedrijven zetten onze sport alleen maar meer in een slecht daglicht.
 
CYHA B&F nog bedankt voor al die jaren 20% korting! (Zijt het wel vanaf de verkeerde kant gegeven!)


Xjes
 
Back
Naar boven