MuscleMeat

Sponsoring Bodyenfitshop.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

worden de ip adressen ook banned van body en fit
ik ben voor iedergeval
 
Mooi nieuws!
 
Benieuwd naar de nieuwe toekomstige sponsor!

Moest Body&Fit hier nog een laatste reactie zetten dan zou ik dit zeker 'sportief' vinden. Maar ben er zeker van dat die er niet komt.
 
Benieuwd naar de nieuwe toekomstige sponsor!

Moest Body&Fit hier nog een laatste reactie zetten dan zou ik dit zeker 'sportief' vinden. Maar ben er zeker van dat die er niet komt.

Jij bent dan één van de weinigen die dat zou waarderen, 99% zou er overheen vallen. Dat gaan ze natuurlijk niet doen en dat is in dit geval het verstandigst. B&F is puur kanonnenvuur hier.
 
Dit en alle zogenaamde fanboys een ban geven.

Reviews verwijderen is onzin, er staan ook producten op van niet-sponsoren. Als mensen nog zo dom zijn om daar te bestellen, wie zijn wij om ze tegen te houden ???
 
Reviews verwijderen is onzin, er staan ook producten op van niet-sponsoren. Als mensen nog zo dom zijn om daar te bestellen, wie zijn wij om ze tegen te houden ???
Lekkere onbetaald SEO-voordeel waarvan ze blijven profiteren, nts hun bedrog, daarom. Weg ermee met de B&F related reviews.
 
Benieuwd naar de nieuwe toekomstige sponsor!

Moest Body&Fit hier nog een laatste reactie zetten dan zou ik dit zeker 'sportief' vinden. Maar ben er zeker van dat die er niet komt.

Alleen ik heb het nog voor elkaar gekregen om B&F te laten reageren in mijn vitamine D3 topic. Was er nogal verbaasd van, maar dat zal de laatste reactie geweest zijn waarschijnlijk. Ze lezen wel mee echter.
 
Ik denk dat de meeste reviews zijn gekocht door B&F dus niet objectief.
 
Alleen ik heb het nog voor elkaar gekregen om B&F te laten reageren in mijn vitamine D3 topic. Was er nogal verbaasd van, maar dat zal de laatste reactie geweest zijn waarschijnlijk. Ze lezen wel mee echter.

Die had ik ook nog voorbij zien komen inderdaad. Ze zouden zelf toch ook nog een test laten uitvoeren?
Resultaten zullen wel weer 1 à 2 maanden op zich laten wachten :rolleyes:
 
Jij bent dan één van de weinigen die dat zou waarderen, 99% zou er overheen vallen. Dat gaan ze natuurlijk niet doen en dat is in dit geval het verstandigst. B&F is puur kanonnenvuur hier.

Waarderen is een groot woord. Maar zou het eerder sportief vinden.
 
Op de sponsoren pagina staat B&F nog: [Link niet meer beschikbaar]
 
Juiste beslissing.
 
Ik bestelde in het begin bij B&F en XXL Nutrition. Maar bestel alleen nog maar bij XXL Nutrition.
 
Verandering van spijs doet eten zeggen ze toch? Ook in dit geval hoeft verandering natuurlijk niet slecht te zijn.
Er zijn dingen gebeurd bij B&F, er zijn dingen gezegd en niet alles is tactisch even slim/goed geweest. Dat ze nu geen sponsor meer zijn zal vast een hoop rust voor ze opleveren, werkelijk geen goed woord meer over ze gelezen hier!

Al moet ik wel zeggen dat ik de grote soap hier op DBB ga missen. Heb me pas sinds kort aangemeld, maar volg het al vanaf het begin. Zeer vermakelijk om te lezen hoe verschillende fanboys tegenover elkaar staan en lopen te bekvechten als een stel puberale tieners. Game of Thrones is er niks bij!

Nu we de whey gate toch aan het vergelijken zijn met series, hoevaak zien we de "bad/good guys" niet uit de dood herrijzen om vervolgens toch weer te overwinnen?

Alles is dus nog mogelijk, misschien niet nu.. Maar ik zou B&F niet te snel afschrijven. ;)
 
Ach blijf bestellen bij hun of bij de ander webshops ligt eraan waar het voordeligst is op moment of aanbod
En dan spreek ik niet over hun huismerken,
maar over olimp en en on eiwit .
zullen nog wel meer goede merken zijn maar voor mij werkt dat opmoment top als aanvulling op me gear.

En alvast een warm welkom voor de nieuwe board sponsor
 
Ging ik net op zoek naar het B&F topic. Gedroogde ananasringen atm voor maar 2€ whaaaaat, denk dat ik hele voorraad opgekocht heb :roflol:. Hopelijk doen ze dit ook eens met de gedroogde mango wanneer die eindelijk weer eens in voorraad is.
 
Ben er nog steeds niet uit wat ik erger vond. Dat ik werd bedot of de manier waarop ze het aangepakt hebben...
 
B&F was ooit een leuk bedrijf, maar nu is het helaas niet meer dan een schreeuwerige, klantonvriendelijke toko. En dan elke keer die waardeloze kortingsacties die vervolgens niet werken. Je traint hard voor je doel en daarbij moet je een betrouwbare toeleverancier hebben voor je eiwitten en supplementen. Gewoon maar even niks meer bestellen bij B&F, in de hoop dat ze hiervan leren. Goed besluit om sponsering te stoppen !
 
Back
Naar boven