Fitness Seller

Spontaan blauwe plekken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

pokerladron

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
26 aug 2010
Berichten
5.523
Waardering
476
Lengte
1m83
Massa
92kg
Vetpercentage
13%
Hey mannen ik heb de laatste tijd veel blauwe plekken op voornamelijk mijn benen de meeste zitten op mijn quad. Ik kan me niet herinneren dat ik me gestoten heb. Ook is dit all een tijdje dat ze spontaan verdwijnen en weer nieuwe komen. Heb er verder geen last van ofso. Moet ik hier voor naar de huis arts of niet? Ben ook aan het cutten en dacht mischien dat het te maken had met het dunner worden van de huid.
 
Plaats je daar toevallig je (zware) dumbbells voor shoulder of benchpresses? Ik noem maar iets :p
 
Hmm jah wel voor dumbbell presses. Dat zou het best wel eens kunnen zijn ja.
 
had ik ook toen ik nog veel dronk. :)
 
Heb ik heel soms wel eens last van als ik bij de deadlift de stang te snel laat zakken, waardoor hij als het ware stuitert op je bovenbenen.
Op het moment heb je het dan niet door, maar een dag later heb je zo'n mooie grote blauwe plek. :D
 
Even langs de huisarts gaan kan geen kwaad. Eventuele bloedingsstoornissen, vasculitiden, etc uitsluiten. Indien labo negatief is, dien je je dumbbells zachter neer te zetten ...
 
Zoals Inos aanhaalt eventjes bij de huisarts langsgaan ter uitsluiting van bloedstollingsstoornissen. Je neemt waarschijnlijk geen corticosteroïden of andere medicatie waardoor je spontaan meer kans hebt op blauwe plekken?
 
Back
Naar boven