• Veel plezier! 💪🏋‍♂️

XXL Nutrition

Sport en voeding: prima verhaal!

Bezoekers in dit topic

ik vind het een slecht stuk wel om de volgende redenen.

voor iemand die hier al veel op het forum gelezen heeft voegt het niks toe en zijn er zelfs al weer dingen vernieuwd

je hebt nu bv creatine dat geen laadtijd nodig heeft of we weten dat voor en na het trainen het nemen van whey/bcaa of essentiele amino's ook goed kan werken en daar lees ik hier niet zoveel over.

verder is het voor mensen die recreatief sporten niet tastbaar genoeg zodat de mensen het ook echt op hunzelf toe kunnen passen.

kortom leuk en goed geschreven stuk, maar denk dat niemand er echt wat aan heeft.

tog karma voor je moeite:)

hm ja er staan wat achterhaalde zaken in maar voor beginners is het zo slecht nog niet.

Veel mensen weten niet eens dat een goed voedingsschema belangrijk is om te groeien. Nu bied dit artikel niet de juiste hoeveelheid info daartoe maar wel een opstap.

hm ja er staan wat achterhaalde zaken in maar voor beginners is het zo slecht nog niet.

Veel mensen weten niet eens dat een goed voedingsschema belangrijk is om te groeien. Nu bied dit artikel niet de juiste hoeveelheid info daartoe maar wel een opstap.

als een beginner zou ik lezen zou ik denken mooi en waar blijven de voorbeelden? o die zijn er niet...hmm k*t artikel zoek wel wat anders :P

zo was ik echt aan het begin hoor :P
voorbeelden en kant en klare schema's maken zoveel duidelijk. je kunt ze dan altijd nog aanpassen naar eigen kunnen

In zijn algemeenheid wel leuk. Kan er wel wat mee voor mijn clienten als studie voor deze maand thanx

Back
Naar boven