Fitness Seller

(Sport)fysio met krachtsportkennis voor mijn benchprobleem?

Bezoekers in dit topic

Crakie

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
18 apr 2009
Berichten
7.241
Waardering
2.529
Lengte
1m80
Massa
89kg
Ik ken uiteraard DieNase, maar zijn praktijken zijn nogal ver van mijn woonplaats Nijmegen. Kent er iemand een fysio omgeving Gelderland die kaas heeft gegeten van de krachtsport? Het is een bankdrukissue, dus hij/zij moet minimaal over dat soort faciliteiten beschikken.

Voor wie nieuwgierig is, het gaat over het laten zakken van de bar op de eerste rep. Hoe zwaarder het gewicht, hoe meer ik ca. halverwege het gevoel in mijn bovenarmen krijg dat er iets gaat knappen. Ik vertraag en worstel met het gewicht maar kom uiteindelijk wel beneden en press zonder problemen uit. De tweede en volgende reps gaan veel makkelijker, dus een krachtissue is het niet.

Ik kan er een beetje omheen werken, maar het hindert mijn mogelijkheden om zwaar te trainen. Volume op 70-80% hou ik lang vol, maar afhankelijk van intensiteit en volume word ik steeds stijver, tot ik gedwongen ben rust te nemen. De eerste sessie daarna is het probleem minimaal, maar het komt heel snel terug. Eén maximale rep of een zware sessie 5x3 is al genoeg eigenlijk.

Ik heb op het net een aantal mensen gevonden met hetzelfde probleem, maar geen oplossing.
 
Sorry man, ik weet geen goede daar in de buurt. Zuid Limburg is toch een leuk ritje?
 
Sorry man, ik weet geen goede daar in de buurt. Zuid Limburg is toch een leuk ritje?

Misschien als ik er gelijk een weekeinde van maak :) In de buurt zou fijner zijn, denk niet dat het in 1 sessie opgelost is.
 
Misschien even op google zoeken naar fysio praktijken bij jou in de buurt en de websites goed doorlezen? Eventueel wat reviews/ervaringen opzoeken als die er zijn.
 
Misschien even op google zoeken naar fysio praktijken bij jou in de buurt en de websites goed doorlezen? Eventueel wat reviews/ervaringen opzoeken als die er zijn.

Dichtstbijzijnde die ik kan vinden is ene Erik Butzelaar in Emmeloord, blijkbaar een grote jongen. Is stukje korter dan Maastricht, dat wel :)
 
Dichtstbijzijnde die ik kan vinden is ene Erik Butzelaar in Emmeloord, blijkbaar een grote jongen. Is stukje korter dan Maastricht, dat wel :)
Landgraaf, niet vloeken he!
 
Back
Naar boven