AndroidHealthClinic

sport leggings

Bezoekers in dit topic

SP1988

Huge Freak
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
11 mrt 2014
Berichten
8.848
Waardering
14.696
Lengte
1m77
Massa
76kg
Vetpercentage
19%
Ik heb bijna altijd last van leggings die afzakken tijdens het trainen. Het zijn bijna allemaal h&m leggings.

Weten jullie welke sport leggings (cheap ass en duur) dit niet hebben?
 
Labella maffia.

Zitten erg lekker.

Wait....what?
 
Is toch niet erg als ze afzakken:o:D
 
Nike en Adidas hebben hele fijne. Is 40 ofzo, en je doet er jaren mee.
De Primark had ook hele fijne (hoge taille, geen elastieken band) maar die verkopen ze volgens mij niet meer. Gaan ook niet zo lang mee, de print slijt er zo af

---------- Toegevoegd om 09:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:09 ----------

Labella maffia. Zitten erg lekker. Wait....what?
die zijn zoooooooooooooo gaaf. Maar mijn quads lijken daar helemaal enorm in, beetje teveel
 
ngbhvcbh
 
Laatst bewerkt:
Een legging is geen yoga broek! Ik zit altijd in een dilemma in de gym. Moet ik tegen de vrouwen zeggen dat ik alles kan zien wanneer ze squaten en wellicht een klap voor mijn kop krijgen omdat ze denkt dat ik loop te gluren? Of laat ik ze gewoon voor lul lopen?

Is een serieuze vraag aan de dames hier trouwens. En nu je dit toch leest, koop aub geen cheap-ass leggings meer. Ik laat mijn piemel ook niet aan jullie zien wanneer jullie aan het trainen zijn..
 
Een legging is geen yoga broek! Ik zit altijd in een dilemma in de gym. Moet ik tegen de vrouwen zeggen dat ik alles kan zien wanneer ze squaten en wellicht een klap voor mijn kop krijgen omdat ze denkt dat ik loop te gluren? Of laat ik ze gewoon voor lul lopen? Is een serieuze vraag aan de dames hier trouwens. En nu je dit toch leest, koop aub geen cheap-ass leggings meer. Ik laat mijn piemel ook niet aan jullie zien wanneer jullie aan het trainen zijn..
dat komt eerder omdat de leggings dan te klein zijn
 
Sowieso Labella Maffia. Die zitten echt perfect.
Ik heb er twee nu en ik zweer erbij. De andere leggings komen nog amper de kast uit.
 
+labella maffia. Zijn wel wat duurder maar je kan er heel lang mee doen. Mooie zware kwaliteit. Ook wel investering waard; )
 
Een legging is geen yoga broek! Ik zit altijd in een dilemma in de gym. Moet ik tegen de vrouwen zeggen dat ik alles kan zien wanneer ze squaten en wellicht een klap voor mijn kop krijgen omdat ze denkt dat ik loop te gluren? Of laat ik ze gewoon voor lul lopen?

Is een serieuze vraag aan de dames hier trouwens. En nu je dit toch leest, koop aub geen cheap-ass leggings meer. Ik laat mijn piemel ook niet aan jullie zien wanneer jullie aan het trainen zijn..

Dude, je vergeet de #nohomo
 
Nike en Adidas hebben hele fijne. Is 40 ofzo, en je doet er jaren mee. De Primark had ook hele fijne (hoge taille, geen elastieken band) maar die verkopen ze volgens mij niet meer. Gaan ook niet zo lang mee, de print slijt er zo af ---------- Toegevoegd om 09:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:09 ---------- die zijn zoooooooooooooo gaaf. Maar mijn quads lijken daar helemaal enorm in, beetje teveel

leggings die gemaakt zijn door kinderen van 5 jaar die 16 uur per dag moeten werken voor 2 cent per dag :(
 
Misschien is je kont te klein? :p
Of je neemt een te kleine maat. (of te groot natuurlijk)
ik ben serieus
 
Nike en Adidas hebben hele fijne. Is 40 ofzo, en je doet er jaren mee.
De Primark had ook hele fijne (hoge taille, geen elastieken band) maar die verkopen ze volgens mij niet meer. Gaan ook niet zo lang mee, de print slijt er zo af

---------- Toegevoegd om 09:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:09 ----------


die zijn zoooooooooooooo gaaf. Maar mijn quads lijken daar helemaal enorm in, beetje teveel

Quads kunnen nooit te groot zijn ;)
 
Ben volgens mij dus serieus de enige vrouw die gewoon lekker in een ruime trainingsbroek traint.. :o
Wel vrouwenmodellen though, maar absoluut niet in legging.
 
Ben volgens mij dus serieus de enige vrouw die gewoon lekker in een ruime trainingsbroek traint.. :o
Wel vrouwenmodellen though, maar absoluut niet in legging.

Waarom niet? Zit echt geniaal lekker. Ruime broek vind ik juist vervelend zitten, vooral bij squats, zit gewoon in de weg en is warm en zo :roflol:
 
Waarom niet? Zit echt geniaal lekker. Ruime broek vind ik juist vervelend zitten, vooral bij squats, zit gewoon in de weg en is warm en zo :roflol:
Voel me gewoon echt niet prettig in een legging.. En wil me zo goed mogelijk op mijn gemak voelen tijdens het trainen.
Ik zeg niet dat het nooit gaat gebeuren, maar voorlopig in ieder geval sowieso niet :o.
 
Voel me gewoon echt niet prettig in een legging.. En wil me zo goed mogelijk op mijn gemak voelen tijdens het trainen.
Ik zeg niet dat het nooit gaat gebeuren, maar voorlopig in ieder geval sowieso niet :o.

Ah ja, je moet natuurlijk gewoon aan doen waar je je prettig in voelt ;) Je bent zeker niet de enige vrouw die in een normale joggingbroek traint hoor, zie in de sportschool wel vaker meiden in een joggingbroek, prima toch.
 
Ah ja, je moet natuurlijk gewoon aan doen waar je je prettig in voelt ;) Je bent zeker niet de enige vrouw die in een normale joggingbroek traint hoor, zie in de sportschool wel vaker meiden in een joggingbroek, prima toch.
Precies, wil me absoluut geen zorgen maken over mijn kleding en hoe ik me er in voel. Maar eerst had ik bijvoorbeeld ook nooit in hakken en jurkje over straat gegaan, en dat is uiteindelijk ook gebeurd.. Dus wie weet :).
Mocht ik er toch eentje gaan aanschaffen ga ik sowieso voor kwaliteit, dus ik houd dit topic vooral in de gaten!
 
Ben volgens mij dus serieus de enige vrouw die gewoon lekker in een ruime trainingsbroek traint.. :o
Wel vrouwenmodellen though, maar absoluut niet in legging.

Nope! ik train ook niet in een legging, ik heb er eentje die ik bij hoge uitzondering aantrek met een langvallende top maar ik kan er niet aan wennen.
Ik heb srs t gevoel dat ik in mn blote kont sta:eek:
En nee, de maat is goed, er schijnt niks door oid.
 
Back
Naar boven