XXL Nutrition

Sport niet geaccepteerd door ouders..... probleem :( (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vergeet het maar...het is een stukje ongeïnteresseerdheid, onwetendheid...en het vervelendste van alles, ze willen het niet weten. Leg je erbij neer, laat de preken over je heen komen en ga door. Dit is iets van jo, van jezelf...laat er niemand tussen komen als je dat niet wilt!!
 
Ik heb zelfs deze zomer verschrikkelijke ruzie met mijn ouders gehad, terwijl ik al meer dan 5 jaar niet meer thuis woon. Mijn oplossing is: vooral niet meer over praten (eten) en af en toe de dingen zeggen die zij wel willen horen (trainen), bijv. dat ik die avond naar de sportschool ben geweest, maar niet dat ik 2 dagen bijna niet kon traplopen vanwege spierpijn.

Maar ja, als je thuiswoont, is dit wat moeilijker :( Probeer zo snel mogelijk uit huis te gaan, want ik kan me haast niet voorstellen dat als ze hier over zeiken, ze je in de rest van je leven wel accepteren als een volwassen persoon. Dat doen mijn ouders iig niet en ik ben verdomme 26! :mad: :(
 
omdat ik aardig fanatiek train en de laatste 3 jaar 35 kilo aangekomen ben

Ennuh, testo? Die spullen heb ik niet in huis Jack, doe mij maar naturel

Als ik het goed begrijp kun je het podium op ??
35 kg NATUREL aangekomen in 3 jaar ??
Gefeliciteerd je bent wat mij betreft kampioen !
Als je vet perc. tenminste niet te hoog is ?? ;)

laterrr
 
Originally posted by raider
omdat ik aardig fanatiek train en de laatste 3 jaar 35 kilo aangekomen ben

Ennuh, testo? Die spullen heb ik niet in huis Jack, doe mij maar naturel

Als ik het goed begrijp kun je het podium op ??
35 kg NATUREL aangekomen in 3 jaar ??
Gefeliciteerd je bent wat mij betreft kampioen !
Als je vet perc. tenminste niet te hoog is ?? ;)

laterrr

Whaha, hallo ik zit in een bulkje he, dus mijn vet is wel te hoog, lol
Maar wie weet volgend jaar November ofzo eens meedoen mettun wedstrijd, misschien wel eens goed zo een stok achter de deur om eens droog te gaan... anders komt het er toch weer niet van
 
Originally posted by wateengedoe2
Ik heb zelfs deze zomer verschrikkelijke ruzie met mijn ouders gehad, terwijl ik al meer dan 5 jaar niet meer thuis woon. Mijn oplossing is: vooral niet meer over praten (eten) en af en toe de dingen zeggen die zij wel willen horen (trainen), bijv. dat ik die avond naar de sportschool ben geweest, maar niet dat ik 2 dagen bijna niet kon traplopen vanwege spierpijn.

Maar ja, als je thuiswoont, is dit wat moeilijker :( Probeer zo snel mogelijk uit huis te gaan, want ik kan me haast niet voorstellen dat als ze hier over zeiken, ze je in de rest van je leven wel accepteren als een volwassen persoon. Dat doen mijn ouders iig niet en ik ben verdomme 26! :mad: :(

Niet over praten? mijn ouders zien me alleen maar eten(d), bij het avondeten, shake na het trainen en brinta klaarmaken enzo
Als je hier eten zegt zeg je WoUz :)
 
Brinta rulez!!! :D
o ja, en Lady Dana natuurlijk...
 
Originally posted by BullDog
Van een huisarts hoef je trouwens ook niet veel goed nieuws te verwachten. De laatste keer dat ik er was heb ik een hele preek over voeding (je eet te veel eiwitten...je vermoordt je nieren), training (met de gewichten waarmee je traint, zit je op je 40ste in een rolstoel) en lichaamsgewicht (je bent veel te zwaar volgens de alom bekende, en antieke, lengte/gewichts tabellen) gekregen, terwijl ik alleen maar op controle kwam. En dan heb je nog niet eens het woord AS in je mond genomen.

Nee, gek hoor dat ik niet graag bij die kwakzalver kom. :headbang:

Ik was afgelopen vrijdag bij mijn dokter, die ik voor het eerst zag omdat mijn eigen dokter is gestopt. Ik heb overal huiduitslag wat dus ringworm blijkt te zijn (schimmelinfectie). Ik sta dus in mijn blote bovenlichaam en het eerste wat ie vraagt: hoe lang train je al? ik: hehehehe, ik train 2,5 maand doc. hij: Poeh, dan ben je al aardig stevig! Hoever wil je gaan? ik: Ach, totdat mijn lichaam niet verder kan groeien (op natuurlijke wijze). hij: als je maar niet bij me komt om 'recepten' uit te schrijven :D

whehehehehe, wat een held die dokter van me.
 
Laatst bewerkt:
haha, nou klinkt als een relaxte dokter, wij krijgen binnenkort een nieuwe, ik hoop dat die ook een beetje relaxt word, want als die vent ook nog eens 'onze' sport af gaat lopen kraken dan heb ik mijn moeder helemaal tegen :)
Maarja, kan ze wel hebben :D
 
Toen ik twee jaar geleden begon met fitness (het woord Body Building nog niet eens in de mond genomen) kreeg ik van mijn moeder te horen; Je gebruikt tog geen anabole he ? Ik was toen 28. Ouders blijven altijd overbezorgd, de enige remedie die ik heb is ze te behandelen als "Lastige klanten" (cursus die ik eens heb gehad); Je luistert aandacht naar ze , geeft aan dat je gehoord hebt wat ze zeggen, zonder er inhoudelijk op in te gaan en besluit met "Ik respecteer je mening, maar ik heb ook mijn eigen mening in deze en ik hoop dat je die ook kunt respecteren." wat anders kun je doen ?
 
Originally posted by WoUz


Niet over praten? mijn ouders zien me alleen maar eten(d), bij het avondeten, shake na het trainen en brinta klaarmaken enzo
Als je hier eten zegt zeg je WoUz :)
Dat is dus het voordeel van op jezelf wonen, dan zien ze dat niet :)
 
Ja mijn ouders worden ook helemaal para :D Ze vinden het onzin dat ik zoveel eet. Maar ik blijf gewoon dooreten :p :D

Wouz, gewoon dooreten :D :thumb:
 
Originally posted by f*cking ecto
Ja mijn ouders worden ook helemaal para :D Ze vinden het onzin dat ik zoveel eet. Maar ik blijf gewoon dooreten :p :D

Wouz, gewoon dooreten :D :thumb:
Hee, ecto, ze zien het verschil toch wel, zeker? Mijn ouders wel, maar dat ivnden ze maar moeilijk toegeven. Een complimentje geven :rologen: .. Ik begon er zelf maar over, zegt mijn moeder 'ja, je bent wel iets voller in je gezicht geworden ja' :hair: :mad: Daar ga je 4x per week voor naar de sportschool! Nou ja, daar doe ik het natuurlijk niet voor, maar dat moet ik mezelf nog even aanleren, dat het NIET voor mijn ouders is. Nog niet helemaal volwassen met mijn 26 jaar .. Vraag me af en toe af of het nou aan mij of aan hun ligt dat we nog steeds zo'n belachelijke ouder - (klein) kindrelatie hebben :(
 
Originally posted by wateengedoe2

Hee, ecto, ze zien het verschil toch wel, zeker? Mijn ouders wel, maar dat ivnden ze maar moeilijk toegeven. Een complimentje geven :rologen: .. Ik begon er zelf maar over, zegt mijn moeder 'ja, je bent wel iets voller in je gezicht geworden ja' :hair: :mad: Daar ga je 4x per week voor naar de sportschool! Nou ja, daar doe ik het natuurlijk niet voor, maar dat moet ik mezelf nog even aanleren, dat het NIET voor mijn ouders is. Nog niet helemaal volwassen met mijn 26 jaar .. Vraag me af en toe af of het nou aan mij of aan hun ligt dat we nog steeds zo'n belachelijke ouder - (klein) kindrelatie hebben :(

Nou je komt hier opt board iig alles behalve kinderachtig over, dus zal wel aan hun liggen, sommige ouders willen gewoon hun lieve kleine kindje niet missen :)
 
Hmm hier the same, alleen ik denk dat het zo komt omdat:
1. de koelkast na boodschappen doen helemaal volzit.
2.vrijwel de volgende dag en hoogstens die dag erna leeg is
3 ik eet ook haar dingen op als de mijne op zijn :rolleyes:

Maarja over jaartje op mezelf wonen en dan hopelijk goed salaris hebben :D :D :D

ps. woon alleen samen emt mn moeder en 90% wat in de koelkast staat is van mij :D
 
Originally posted by WoUz


Nou je komt hier opt board iig alles behalve kinderachtig over, dus zal wel aan hun liggen, sommige ouders willen gewoon hun lieve kleine kindje niet missen :)
Probleem is dat ik naar hen toe WEL kinderachtig (nja, kinderlijk) doe, en ik haat mezelf erom! :( Dat zijn van die ingesleten gewoontes, al in de wieg ontstaan, en die kunnen alleen met VEEL pijn en moeite veranderd worden.
 
volgens m'n moeder wordt ik te "dik" ook al geven we aan dat dat door het sporten komt en dat het geen vet is.
Nee, geef dan maar mijn schoonvader ( 62 jaar) die sport ook gewoon bij ons op de sportschool.
 
Back
Naar boven