Fitness Seller

Sticky Sport Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jammer dat Federer niet heeft gewonnen, gunde het hem wel. Mja dan moet je gewoon je uitserveren als je 40-15 voor staat in je eigen service game en je 2 championship points hebt....
Djoko blijft gewoon solide en je kan je zulke fouten dan niet permitteren.
 
Tijd terug volgens mij ook al eens belangrijke match verloren ondanks matchpoints.
 
Tijd terug volgens mij ook al eens belangrijke match verloren ondanks matchpoints.

Wimbledon 2014 ook 5 sets tegen djoko. 2015 zowel Wimbledon als US Open tegen Djoko een 4 setter. De rest van zijn grandslam finales is vooral Rafa zijn meerdere.
 
Twee matchpoints, niks voor hem inderdaad, zeker op eigen service dat weggeven. Del Potro stond wel erg goed te spelen trouwens, zat hem vooral in de unforced errors 3 vs 11, ook niks voor Federer normaal.
Prima match. Zo zie je maar, als Del Potro fit is, is hij een gevaar voor iedereen.

Wimbledon 2014 ook 5 sets tegen djoko. 2015 zowel Wimbledon als US Open tegen Djoko een 4 setter. De rest van zijn grandslam finales is vooral Rafa zijn meerdere.
bedoelde deze over die match points
 
Opzettelijk iemand raken die een baseball bat in z'n handen heeft... :thinking:
 
Pitchers verdienen altijd het meest.

2816f0f227_ANP-75824757.jpg
 
Die Braasch heeft nog eens van de Williams zusters gewonnen met een potje tennis.

Was een zeer eigenaardige tennisser. Check zn serve.

 
Ik heb zomaar het idee dat Nadal en die dame niet nee zeggen tegen een siësta samen.
 
Nadal heeft genoeg aan zn huis tuin en keuken latinaatje.
 
https://www.dailymail.co.uk/sport/t...ure-stronger-stance-against-Nick-Kyrgios.html

Ik word moe van die vent.

Nike is ook van het padje af met Kaepernick en deze drol sponsoren tegenwoordig

Mag ik vragen waarom? Ik kan mij voorstellen dat je zijn uitspraken en zijn gedrag t.o.v. de 'standaard' irritant vindt. Geen respect of whatever. Maar bekijk het eens vanuit de tennis als sport of vanuit een marketing oogpunt. Hij is precies wat tennis nodig heeft, en naast hem hopelijk nog anderen. Die aanschoppen tegen een gevestigde orde, die privileges krijgen waar anderen die niet krijgen. (Voorbeeld is dat hij wordt gecalled op z'n service-timer, maar Nadal er het dubbele over mag doen).
Daarnaast zit zelfs in een 1e ronde partij de baan nu vol met Kyrgios. Ik weet niet of je de cincinnati Masters hebt gezien van 2 weken terug? Danill Medvedev tegen Goffin in de finale. Ik denk nog geen half-vol stadium, voor een fucking Finale! Terwijl Kyrgios in eerdere rondes een heel stadium vult.
You can hate him or love him, maar hij brengt wel verandering in de sport en het heeft een bepaalde entertainment waarde. Dit geldt echter niet voor iedereen natuurlijk.
 
Big 4 hebben het tennis groot gemaakt naar wat het nu is. Niet die schreeuwlelijk. En Amerikanen houden wel van 'show'. Kijk maar naar die Köllerer.

Er is ook een spelersvakbond waar hij zn zegje kan doen. McEnroe was op zn minst nog wel grappig met zn gedoe en maakte het ook waar door Grandslams te winnen.

Wat Nick doet is gewoon raar.
 
Wawrinka weer in vorm?

Niks mooiers dan Wawrinka de sterren van de hemel zien spelen.

Remember Roland Garros?

Die kanonskogels met die backhand

Un symfonia!
 
Wawrinka weer in vorm?

Niks mooiers dan Wawrinka de sterren van de hemel zien spelen.

Remember Roland Garros?

Die kanonskogels met die backhand

Un symfonia!

Eens, STANimal in vorm is hoe dan ook een genot om naar te kijken. Jammer dat Djokovic heeft opgegeven, rede daarvoor is natuurlijk ook dat Wawrinka geen zwaktes liet zien en hem hoe dan ook had geklopt net zoals de voorgaande twee confrontaties tussen de twee heren. Erg benieuwd wie dit jaar de US open gaat pakken. Aardig wat kanshebbers, Federer/Nadal/Wawrinka wel favoriet. Medvedev goeie outsider... zit in de flow met zijn winst op Cinci.
 
Waar komt die Berrettini ineens vandaan??? Wel leuk weer eens een new kid on the block
 
Back
Naar boven