MuscleMeat

Sticky Sport Topic

Bezoekers in dit topic

Word een beetje van Marcel.
 
Heb het gevoel dat teamnl weinig medailles zal halen
 
Knappe prestatie inderdaad, zeker tegen Ruud die dit jaar echt heel goed staat te spelen.
Vandaag Talon Griekspoor tegen Djokovic, ik verwacht er niet veel van maar we gaan het zien. Botic heeft een goede kans om ook de volgende ronde door te komen! Zou mooi zijn
 
‘s Middags een nieuw PR neerzetten op de 5000m en dan ‘s avonds een marathon winnen.
 
Claudia Pechstein er ook nog steeds bij
 
Ik vind het wel mooi om eerlijk te zijn. Die naam hoor ik al toen ik op de basisschool zit wat in de tijd was van Zandstra en Veldkamp
 
Ze wil ook de volgende meedoen

Zegt wel wat over de sport. Stel je voor dat Ellen van Langen ook weer mee wilt doen met de 800 meter. Maar als er geen betere opvulling is voor die 90% die voor spek en bonen mee doet dan is dat ook prima.
 
Ik weet niet wat de kwalificatie eisen zijn. Heb ook wel eens een Centraal Afrikaan op de Spelen zien zwemmen die mee mocht doen omdat hij zich kwalificeerde omdat er andere eisen werden gesteld dan voor Europeanen en Amerikanen. Kwam een minuut later aan oid. Misschien had ze de limiet gehaald. Ik vind het niet zo vreemd. Piet Kleine deed het ook nog goed met marathons tegen zn vijftigste. Valverde en Voigt zijn slash waren ook veertigers. Chris Horner won de Vuelta forty something
 
Waarom komen ze eigenlijk altijd te laat?
 
Misschien erkennen ze onze tijd niet.
 
Maak op werk altijd grapjes dat hij nog zn game moest uitspelen. ( NBA2K22)
 
Nederlander kan morgen een atp winnen. Hoe lang terug de laatste? :thinking: Denk Verkerk Amersfoort of Haase nog eentje ergens?
 
Zijn wij zo slecht in tennis of is het hier gewoon niet zo populair (meer) ?
 
Back
Naar boven