Fitness Seller

sport + voeding (suikers) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

daffe

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
19 feb 2005
Berichten
21
Waardering
0
Ik doe buiten mijn 4-daagse -vrij heftige- bodybuilding workout nog rugby in competitieverband.

Nu voor de wedstrijd kreeg ik bijna plots een zeer slap gevoel algmeen en leeg gevoel in mijn maag. Ik ben gestart, maar na paar minute had ik NIKS energie meer over en kon elk moment flauw vallen.

Moet ik gewoon korter voor de match meer eten en mag het suikerrijker? Want ik vermijd simpele suikers zowat als de pest (bloedonderzoek resulteerde ook in een te lage suikerspiegel en hoe evalueer je dat met oog op bodybuilding?)

Ik zou het straf vinden als het overtraining is, want het is 4 uur de week (wel zeer intensief, gewoon freak) en neem toch genoeg rust. Voor de rugby train ik maar 1 of soms 2 keer per week en om de 2 weken ongeveer een wedstrijd.
 
kdenk dat je niet genoeg rust en neem dextrose, het geeft je veel energie en is goed voor het BB'en.
 
Eet ongeveer een uur/ anderhalf uur voor je training (bb of rugby) een maaltijd bestaande uit voldoende complexe koolhydraten zoals havermout of brinta. Combineer dat met een goede eiwit bron en wat vetten. Zo heb je een goede maaltijd binnen die voldoende energie geeft voor je training.

Simpele suikers heb je voor je training niet nodig, na je training kun je ze goed gebruiken. Als je je tijdens de training slapjes voelt worden, kun je een energie/sport drank als AA nemen.
 
Back
Naar boven