XXL Nutrition

Sportarts omgeving Den Haag

Bezoekers in dit topic

Dr. de Ronde vindt hCG overigens bijv. ook puur cosmetisch en winstrol zou niet, of toch nauwelijks onderdrukken. Ik heb toch echt m'n twijfels bij zijn kunde wat betreft sommige aspecten (erva onln uitgaande dat wat ik hoor van zijn clienten correct is).

Hoe verklaar je dan dat ik normale hormoonwaardes had toen ik drie of vier weken na een winny only mijn bloed had laten controleren. Het is al jaren geleden na één van mijn eerste kuurtjes. DHT en stuurhormonen waren ook normaal. Zelfs mijn levertesten. Ik veronderstel dat Dr Ronde die ervaringen ook heeft en niet zomaar uit zijn nek zit te lullen. En ik weet dat mijn trainingsmaat die een jaar jonger dan mij is en nogal voorstander is van winny only's dezelfde uitslag gekregen heeft een paar weken na één van zijn kuurtjes. We hadden geen nakuur gedaan. Doen we nooit na winny only. Als er dan toch onderdrukking zou zijn, zal dat toch zo weinig zijn, dat je er geen last van hebt en onmiddellijk van herstelt.
 
Oke, dus jouw bewijs dat iets niet onderdrukt is een meting 'n maand na gebruik ervan. En gezien jij 14 nmol/l volstrekt normaal vindt twijfel ik uberhaupt aan jouw beoordeling van 'normale' waarden, daarnaast is het ook een retarded conclusie gebaseerd op alleen jezelf. Kijk eens wat 14 dagen op 10 mg ED doet:
Anabolic steroids have widespread metabolic effects but, to date, their proven clinical indications have been limited. Recently the 17 alpha-alkylated steroid, stanozolol, has been shown to be of value in a variety of commonly occurring vascular diseases. Its endocrine effects have received little attention and we have investigated the effect of administering a 14 d course of stanozolol (10 mg orally per day) on a variety of important hormonal pathways in nine healthy male subjects. Significant changes occurred as follows: a 55% reduction in serum testosterone levels was noted and was accompanied by reductions in 'derived' free testosterone, coïtus hormone binding globulin and LH levels; total T4 and T3 levels fell in association with a decrease in thyroxine binding globulin, but no alteration was detected in TSH or free T4 levels. Changes in vitamin D status, with falls in 25-hydroxycholecalciferol and vitamin D binding globulin were also observed. These effects were reversible on stopping treatment. Stanozolol therapy therefore leads to a number of hormonal changes, probably by an action at both pituitary and hepatic levels.

ALLE androgenen onderdrukken, je bent ****ing retarded als je denkt dat winstrol een uitzondering erop is. WAAROM zou winstrol niet binden aan de AR op de adenohypofyse en de kesspeptine neuronen? En waarom zou winstrol dan niet als enige, zoals alle androgenen doen, ook specifiek LH remmen door de synthese van de LH b-subunit te remmen?

Jij kuurt ook na met winny? Want onderdrukt niet?
 
Ik kan maar enkel schrijven wat ik en een ander persoon van mijn leeftijd ondervonden hebben. Is toch niets verkeerd mee. Ik herinner mij dat mijn waardes niet hoog waren. Het zal wel rond de 14 nmol/l geweest zijn, maar die waardes had ik ook toen ik nog niet kuurde en ik voelde mij daar goed mee. Normaal coïtusleven, sportief en in vorm, normale concentratie, altijd zeer goed geweest in orientatie, kaartlezen. Allemaal kenmerken die mensen met te weinig testosteron meestal missen. En die waardes zijn door alle dokters normaal bevonden. Zelfs toen ik daarmee naar een bekende Antwerpse androloog geweest ben. De enigste die mij ooit zei dat mijn levels veel te laag waren, was Dr Hertoghe waar ik een half jaar TRT gevolgd heb. Ik had toen 6 of 8 nmol/l ( ik weet het niet meer precies) omdat ik nog niet lang ervoor gekuurd had. Cools was ook zeer bij met zijn waarde van 13nmol/l. Voor hem was het zelf het bewijs dat de testboosters die hij gebruikt, werken.
 
En eigenlijk betekent die 14 nmol/ niet veel. Het is vooral het vrije testosteron wat telt. En die zit bij Suiker Muren zeker goed in het gemiddelde.
 
En eigenlijk betekent die 14 nmol/ niet veel. Het is vooral het vrije testosteron wat telt. En die zit bij Suiker Muren zeker goed in het gemiddelde.
Ja leuk, maar vrij testosteron bepaald middels RIA kan afwijken met ruim 50%. Berekend is 'n stuk accurater, en zelfs dat heeft 'n redelijke afwijking. Het is net zo onnauwkeurig als de metingen van oestradiol bij mannen, oestron sulfaat is veel accurater.
 
ik kan mij wel inbeelden dat die metingen onnauwkeurig zijn.
 
skydirk, ken jij ene dokter coucke uit het antwerpse? is ook een endocrinoloog, een beetje met hetzelfde profiel als dr de ronde
 
skydirk, ken jij ene dokter coucke uit het antwerpse? is ook een endocrinoloog, een beetje met hetzelfde profiel als dr de ronde

nee, ken ik niet. Ik ben trouwens niet van Antwerpen.
 
OT : bij bezuidenhout kruisingen einde laan van NOI ( richting scheveningen niet voorburg ) zit een sportarts en mits je het netjes aangeeft kan de beste man je ook best advies qua AAS
 
Back
Naar boven