Fitness Seller

Sportbroeken voor dikke benen

Bezoekers in dit topic

Ik weet niet of wij dezelfde foto zien maar die middelste is alles behalve gezond. Te dun is net zo ongezond als te dik. Die rechter is gezond. En een maat meer dan die rechter is ook gezond.

En als je het hebt over van nature - van nature vallen mannen op vrouwen met brede heupen als teken van vruchtbaarheid. Bij die middelste kan je dan lang zoeken.
Brede heupen hebben grenzen...als ik de vetrollen omhoog moet duwen om het gat te vindden dan gaat het hem niet worden...
 
Brede heupen hebben grenzen...als ik de vetrollen omhoog moet duwen om het gat te vindden dan gaat het hem niet worden...

Super man, echt lekker subtiel ook :o

Je hebt wel een punt.
 
trainen waarmee je goed kunt trainen!
train je het fijnst in een legging en voel je je er minder prettig in kun je altijd nog kijken naar de stof (hoe dikker, hoe meer verbloemd wordt). de kleur (hoe donkerder, hoe slanker het silhouette) de print (hoe kleiner de pring, hoe slanker).
Er zijn ook sportleggings met compressie en zelfs van shapeware. Er is echt wel iets te vinden!
 
als ik er dmv kleding goed uit kon zien waarom zou ik dan uberhaupt naar de gym gaan ???
 
als ik er dmv kleding goed uit kon zien waarom zou ik dan uberhaupt naar de gym gaan ???
wat? train jij niet om er zonder kleding goed uit te zien dan?
 
Het gaat er toch om hoe je er tussen de lakens uit ziet???
 
Het gaat er toch om hoe je er tussen de lakens uit ziet???

en dat is dan ook precies weer wat veel te dikke vrouwen (lees obees) moeten dragen. Zo is de cirkel rond!
 
Je hebt echt mensen die trainen om per se in een skinny te passen...ik train juist om die dingen nooit te hoeven dragen.

En srs?...neuken met het licht uit? Ik heb ooit een lichtschakelaar gehad die aan en uitging als je klapte...was geen succes in mijn slaapkamer...De buren dachten dat ik houseparty's hield terwijl ik de vering van mijn bed aan het uittesten was met me vrouwtje.
 
ik heb de hoop er goed uit te zien al opgegeven :(

ik train nu met als end goal dat mensen denken 'wtf' als ze me zien lopen op straat. alleen dan vanwege mn swoleheid en niet mn hoofd.


why lift when its all about the face?
 
why lift when its all about the face?
it's all about the money...dumdumdiedum....
(ow ja, om vanuit daar weer on topic te komen: helaas.....zo'n legging gaat je wel meer kosten dan die van een tientje bij de H&M :( )
 
ik heb maar 1 legging wat een thermolegging is die ik ooit had gekocht voor roeien. Gewoon bij sportzaak gehaald
 
Mijn eerste bericht hier. Kwam voornamelijk om te lezen over voeding, maar hier heb ik me ook druk om gemaakt.

Train bijna dagelijks met ongeveet dezelfde groep mensen en ik ben overduidelijk de "dikste". Heb in het begin altijd losse kleding gedragen om die reden, maar dat vond ik niet fijn zitten.

Toen heb ik een sportlegging gekocht en nog weken in de kast laten liggen, want het was nog een hele stap om hem ook daadwerkelijk te dragen.

Inmiddels sta ik er heel anders in: ik kom daar om te trainen en om van mijn overgewicht af te komen, niet om mooi te zijn.
Ik ga nu in de ochtend gewoon zonder make-up en in mijn legging trainen. Iedereen daar ziet dat ik retehard werk om af te vallen (broekmaat 50 naar 42 nu) en spiermassa op te bouwen dus ik kreeg enkel positieve reacties.

Ik ben nog steeds de dikste, maar wel die dikke die het hardst aan haar doelen werkt...dus niemand zal het in z'n hoofd halen om een opmerking over mijn billen en benen te maken ;):pressing:
 
Mijn eerste bericht hier. Kwam voornamelijk om te lezen over voeding, maar hier heb ik me ook druk om gemaakt.

Train bijna dagelijks met ongeveet dezelfde groep mensen en ik ben overduidelijk de "dikste". Heb in het begin altijd losse kleding gedragen om die reden, maar dat vond ik niet fijn zitten.

Toen heb ik een sportlegging gekocht en nog weken in de kast laten liggen, want het was nog een hele stap om hem ook daadwerkelijk te dragen.

Inmiddels sta ik er heel anders in: ik kom daar om te trainen en om van mijn overgewicht af te komen, niet om mooi te zijn.
Ik ga nu in de ochtend gewoon zonder make-up en in mijn legging trainen. Iedereen daar ziet dat ik retehard werk om af te vallen (broekmaat 50 naar 42 nu) en spiermassa op te bouwen dus ik kreeg enkel positieve reacties.

Ik ben nog steeds de dikste, maar wel die dikke die het hardst aan haar doelen werkt...dus niemand zal het in z'n hoofd halen om een opmerking over mijn billen en benen te maken ;):pressing:

Thumbs up for you!
 
  • Like
Waarderingen: Cpt
Mijn eerste bericht hier. Kwam voornamelijk om te lezen over voeding, maar hier heb ik me ook druk om gemaakt.

Train bijna dagelijks met ongeveet dezelfde groep mensen en ik ben overduidelijk de "dikste". Heb in het begin altijd losse kleding gedragen om die reden, maar dat vond ik niet fijn zitten.

Toen heb ik een sportlegging gekocht en nog weken in de kast laten liggen, want het was nog een hele stap om hem ook daadwerkelijk te dragen.

Inmiddels sta ik er heel anders in: ik kom daar om te trainen en om van mijn overgewicht af te komen, niet om mooi te zijn.
Ik ga nu in de ochtend gewoon zonder make-up en in mijn legging trainen. Iedereen daar ziet dat ik retehard werk om af te vallen (broekmaat 50 naar 42 nu) en spiermassa op te bouwen dus ik kreeg enkel positieve reacties.

Ik ben nog steeds de dikste, maar wel die dikke die het hardst aan haar doelen werkt...dus niemand zal het in z'n hoofd halen om een opmerking over mijn billen en benen te maken ;):pressing:
Zo moet het. Als iemand de dikke/dunne/newbies uitlacht denk ik juist, goed van ze!
 
  • Like
Waarderingen: Cpt
Back
Naar boven