XXL Nutrition

Sportcentrum TOPFIT Geldrop (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MarcJ

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
24 jun 2006
Berichten
2.470
Waardering
10
Lengte
1m86
Massa
118kg
Vetpercentage
20%
Wie nde DBB members traint er bij TOPFIT in Geldrop. En zo ja, is het daar wat??
Kon op de site 1 foto lospeuteren waar een hoop machines op staan maar that's it. Ze doen er wel powerlift wedstrijden en dat trekt me wel.

Ben van plan er te gaan trainen na de zomer, gezien ik 4 dagen in de week in Geldrop te vinden ben vanwege mijn stage en het ongeveer 100 m van me stageplek afligt
 
nee joh, dat zijn me werkelijke stats en ze worden alleen maar beter, maar hee, dan staan er ook mensen bij te kijken

enige probleem wat ik heb is dat ik deadlift met straps( wel zonder riem dan) en dan is niet toegestaan, plus me bench is te zwak vergeleken met me BW... maar precies de motivatie om me omhoog te helpen
 
Ik ga er in de zomer of na de zomer trainen. Zie ik je daar wel :D
 
Laatst bewerkt:
Wie nde DBB members traint er bij TOPFIT in Geldrop. En zo ja, is het daar wat??
Kon op de site 1 foto lospeuteren waar een hoop machines op staan maar that's it. Ze doen er wel powerlift wedstrijden en dat trekt me wel.

Ben van plan er te gaan trainen na de zomer, gezien ik 4 dagen in de week in Geldrop te vinden ben vanwege mijn stage en het ongeveer 100 m van me stageplek afligt

Trainde je aartsrivaal Gorill0r niet in die sportschool?
 
Ik hoop het!!! maar die mofo woont toch in Helmond?

@ Dizor: cool gast!
Vanuit helmond zou dat 10 min zijn met de auto. @ Marcj, kben wel 8 jaar jonger en lift zo n dikke 150 kg minder als jou denk ik :D
 
Ik hoop het!!! maar die mofo woont toch in Helmond?

@ Dizor: cool gast!

Haha, Gorrilor traint inderdaad af en toe in die gym. Voorlopig hoef je echter niets te vrezen, hij zit nog altijd vast.
 
Haha, Gorrilor traint inderdaad af en toe in die gym. Voorlopig hoef je echter niets te vrezen, hij zit nog altijd vast.

lol hij zit vast?

Marc, ik vind het allemaal prima jongen, maar dacht dat je een filmpje zou maken van je nu al legendarische squats?

ps; doe je ook personal coaching? Ik wil in 3 maanden ook wel reppen op 200kg.
 
lol hij zit vast?

Marc, ik vind het allemaal prima jongen, maar dacht dat je een filmpje zou maken van je nu al legendarische squats?

ps; doe je ook personal coaching? Ik wil in 3 maanden ook wel reppen op 200kg.

Zit die toch vast:eek::eek:

jammer, had hem graag willen ontmoeten!
@ Dizor: maakt geen reet uit gast, je moet ergens beginnen
@ EPK: dat filmpje komt. En wat betreft je wens: opbouwen. Ik squat nu al bijna 3 jaar. en heb steeds opgebouwd. ben ooit met 5x60 begonnen (smith) en toen met bill starr het principe gevolgd van opbouwen. 5x5 en elke week proberen 2,5-5 kg op je max erbij. Gezien ik zeker 46 weken in het jaar train, you do the math :cool::cool: Ik heb bijna 7 maanden toen 3x in de week gesquat, nu nog steeds 2xin de week. op 1x in de week squatten laat 200 heel lang op zich wachten

plus ik heb er altijd aanleg voor gehad. Bedoel, laten we eerlijk wezen, ik train bijna 4 jaar, hoe pathetic is 3x120 bench wel niet
 
Topfit is wel prima sportschool, je hoeft nu niet bang te zijn om mij daar tegen te komen ofzo maar heb er wel eens getraind. Als je er 100m vandaan stage loopt zou ik er ook zeker heen gaan om te trainen.
Ik weet niet of die andere gasten er nog trainen die wel eens aan wedstrijden meededen,of hoe het nu met Wim Bevers gaat maar ik zou denken dat je misschien aan hun ook nog wel iets hebt om mee te trainen. En ze hebben een goed squatrack en het andere materiaal wat je nodig kunt hebben om te trainen als powerlifter of bodybuilder. Ga er gewoon heen zou ik zeggen:cool:
 
Ik zit al op een total van 412,5 kg :cool: :D

575 op dit moment, verwacht er binnen nu en 2 maanden zeker 600 van te maken :p:D

hmm, denk in ieder geval dat er niet veel trainen of gaan trainen in Geldrop, jammer.
 
575 op dit moment, verwacht er binnen nu en 2 maanden zeker 600 van te maken :p:D

hmm, denk in ieder geval dat er niet veel trainen of gaan trainen in Geldrop, jammer.
Haha mooi toch, trainen wel veel powerlifters daar. Maar kan zijn dat die hier niet zitten.
 
waar zit dat topfit dan ik kom wel elke dag langs Harks af gereden...ah ik weet het alweer naast het spoor is dat...
 
+ punten: Panatta apparatuur, voordelig, powerrack, dl toegestaan, goede bench.

- punten: wordt niet erg goed bijgehouden, erg heet in ze zomer (squaten bijna ondoenlijk), muziek erg vreemd dikwijls, eigenaar is wat vreemd en niet de ideale man ervoor imo sorry dat ik het zeg.

Heb er 2 of 3 jaar getraind, maar zou er waarschijnlijk wel gaan trainen in jouw geval.
 
Relaxte gym, je hebt er alles wat je nodig hebt...squatrack, veel schijven, magnesiumpoeder, dumbbells tot 60kg. Daarnaast is de prijs er heel leuk. Echter eigenaar is misschien een beetje vreemd voor sommigen. En het is er kankerheet met k*t/sky radio muziek
 
Tot 60 kg voortaan :) Vet. Hoe moet ik dat zien, 45-50-55-60? Toen ik er nog trainde ging het tot 40.
 
Ik heb er een paar keer getraind. Het is vrij klein, maar het is er ook nooit druk.
Je kunt ook gewoon 1x gaan (gratis geloof ik) en kijk dan hoe het is.
Neem dan later een abbonement.

Leuk trouwens dat er hier nog best veel mensen uit Geldrop op het forum zitten :cool:
 
Back
Naar boven