XXL Nutrition

Sportdrank tijdens de workout (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nou! ik voelde duidelijk een verschil als ik de creatine met mijn water SPA BLU ;-) in een bidon had zitten tijdens de training! maar ja wie ben ike he
 
meestal 1liter water met 40 gram dextrose. heb het idee dat ik wat scherper blijf tijdens training, als het alleen mentaal zou werken, ook goed.
 
wat is het beste en banaantje tijdens de training
 
water met dextrose of carvan cevitam (of iets soortgelijks). hoeveelheid: 10%
 
Er staan zat artikels in het wetenschaps gedeelte over dit onderwerp. Het ideale blijft gewoon whey+dextrose+water voor de training en whey+dextrose+melk direct erna (IMO). Tijdens neem ik gewoon water, mijn lichaam heeft toch alles wat het nodig heeft!
 
Het zal wel mentaal zijn (placebo rules), maar iedere keer als ik creatine neem voor een training gaat mijn training super, en als ik het een keer vergeet dan zuigt het meteen. Studies bewijzen dat het niet kan, maar zoals ik al zei, zal wel mentaal zijn, maar als het voor je werkt, dan werkt het.
 
jorasho zei:
Zout is NaCl bestaande uit natrium en chloor. Als je zout oplost lossen deze twee ionen (Na+ en Cl-) op. Alleen is NaCl niet het enige wat er bestaat, zo heb je bijvoorbeeld ook NaAc (natriumacetaat), alleen of dat zo gezond is... :D

Tot zover de scheikundeles voor vandaag!
Chemisch Technoloog :grumble:
 
Dr. Worf zei:
Er staan zat artikels in het wetenschaps gedeelte over dit onderwerp. Het ideale blijft gewoon whey+dextrose+water voor de training en whey+dextrose+melk direct erna (IMO). Tijdens neem ik gewoon water, mijn lichaam heeft toch alles wat het nodig heeft!

Hoezo melk??langzaam eiwit na training?
 
haazebr zei:
Hoezo melk??langzaam eiwit na training?

Zo traag is het niet hoor. Maakt in de praktijk weinig uit of je je whey met water of melk neemt. Melk is gewoon 10* beter te rammen, toch? Voor de opname oid hoef je het iig niet te laten.
 
lionel zei:
Zo traag is het niet hoor. Maakt in de praktijk weinig uit of je je whey met water of melk neemt. Melk is gewoon 10* beter te rammen, toch? Voor de opname oid hoef je het iig niet te laten.

Whey met water smaakt gewoon niet.........PUNT! :D
 
haazebr zei:
Hoezo melk??langzaam eiwit na training?

De whey word na de training net zo snel opgenomen als met water dus dat maakt niet uit. Met de melk pak ik toch weer 10gr eiwit extra :D
 
punt komma! ik vind de whey lekkerder als met water dan met melk! melk is i zo zwaar
 
Back
Naar boven