MuscleMeat

Sporters gezocht voor mini-sponsoring!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maximumpump

Novice
Lid geworden
9 jan 2015
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
80kg
Vetpercentage
9%
Beste forumleden,

Een groeiend premiummerk uit Duitsland is op zoek naar fanatieke sporters voor een mini-sponsorcontract.

Dit zou in feite inhouden dat de desbetreffende persoon maandelijks een pot eiwittenshakes en BCAAs gratis krijgt, of indien gewenst andere producten met ongeveer dezelfde waarde. Sponsoring op hele kleine schaal dus...

Wat zijn de vereisten?
- De persoon moet in zeer goede vorm zijn.
- De persoon moet zeer actief zijn op social media en het desbetreffende product promoten op deze platforms.
- De persoon moet minimaal 1000 FB-vrienden of likes hebben

Het echt maar op kleine schaal maar wel leuk voor opkomende sporters die op deze manier kosten willen besparen op supplementen.

Stuur even duidelijke info als je geïnteresseerd bent.

Met vriendelijke groet,

Maximumpump
 
Dus je vraagt eigenlijk of iemand zn kontje online wil verkopen voor zo'n 40 euro per maand? Dat heet geen sponsoring hoor.
 
Bedankt voor je reactie.

Ik eis van niemand zijn kontje te verkopen.
De waarde van de producten is definitief hoger dan 40 euro en ik heb reeds aangegeven dat het echt op kleine schaal is.

Het is slechts een idee waar beide partijen van kunnen profiteren. De kosten van bodybuilding kunnen, zoals je waarschijnlijk zelf al weet, behoorlijk oplopen. Op deze manier kun je met weinig moeite kosten besparen.

Mvg
 
Ik heb geen vrienden anders deed ik het wel..
 
FB is toch aan het dood bloeden?
Je kan beter instagay gebruiken.
 
Beste Flippie22,

Je hebt niet ongelijk, zoals gezegd moet de persoon op soc media zeer actief zijn. FB is wel een must maar Insta is indd sterk groeiende en ook belangrijk voor ons.

Bedankt voor je reactie.
 
ik had een hyves met 5000 "vrienden" :o
 
Ben helaas niet actief op social media, maar succes in ieder geval.
 
Bedankt Flippie22, ik zal het nodig hebben haha.

@Bricone, dan was je 5 jaar geleden de perfecte persoon voor ons :)
 
Bedankt Flippie22, ik zal het nodig hebben haha. @Bricone, dan was je 5 jaar geleden de perfecte persoon voor ons :)
hihi nee toen was ik 58kg :o

---------- Toegevoegd om 16:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:10 ----------

ps. wel eens gehoord van adwords ;)
 
Haha same here, ik was toen zo'n 61 kg :)
 
Promoten van merken die hier geen sponsor zijn is niet toegestaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven