XXL Nutrition

sportkleding? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jamesz

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
10 okt 2002
Berichten
660
Waardering
4
Lengte
1m85
Massa
96kg
Vetpercentage
8%
wie weet er toevallig een online sportkleding-shop met bb-kleding zoals tanktops en baggy trainingsbroeken en dan in Nederland of Belgie...... :D

k kan eigenlijk alleen amerikaanse vinden :S
 
www.unclesam.nl

trouwens iemand ervaring met hier bestellen?

weet iemand hoe je de maat voor broeken bepaalt?

en of het groot en klein uitvalt?
 
thanx :thumb:

alleen niet echt kleren om in te trainen, is meer voor op straat bedoeld volgens mij.
 
hoezo online?? Kan je het lekker 10x heen en terug sturen zeker :p
 
Gewoon XXXXL kiezen, past altijd :p

Kep er zelf wat dingen besteld, had ze gebeld hoe het met de maat zat en op hun advies bepaalde maat genomen en het paste, een broek en shirt.. gokje, maar heeft goed uitgepakt.
 
Originally posted by soulreaver
Gewoon XXXXL kiezen, past altijd :p

Volgens mij is dat meer model tent XXXXL
 
Originally posted by avg


Volgens mij is dat meer model tent XXXXL

Muah valt toch wel mee :D

Ik heb sommige dingen die met XXL echt te klein zijn hoor. Ik kan me voorstellen dat sommige mensen hier nog groter nodig hebben.
Als je een beetje lang en/of zwaar bent zit je er snel aan denk ik.

Kennis van me besteld vaak bij unclesam en heeft er geen problemen mee.
 
XXXXL is voor mij juist de goede maat, maar kan het juist erg slecht vinden :(
dus vaak maar kijken/hopen of iets lekker ruim valt en niet krimpt na een keer wassen.
maar hebben jullie nooit gemerkt dat de maatvoering van kleding erg verschilt, soms verzuip je in maat XXL en zit XXXL veelste krap ???
 
Laatst bewerkt:
Idd, die maten is echt een drama... Buiten het feit dat bijna niets meer past kan je niet van de gegeven maten uitgaan :(
 
Geloof dat ik bij uncle sam al xl had, dacht dat het veel te groot zou zijn, maar zo groot valt het dus niet uit, had ik wel verwacht van een bb merk..

voor de rest heb ik altijd xxl, ik probeer strakke kleding te vermijden, vroeger droeg ik wel veel strakke shirts, tegenwoordig nooit, alles lekker ruim.. hoef niet te patseren met hoe ik er uitzien, afgezien van dat ik zelf nog lang niet tevreden ben, ook geen zin in het commentaar, doe het voor mezelf en me vriendin :)

maar kleding geeft wel probs ja..
 
Originally posted by soulreaver
Geloof dat ik bij uncle sam al xl had, dacht dat het veel te groot zou zijn, maar zo groot valt het dus niet uit, had ik wel verwacht van een bb merk..

voor de rest heb ik altijd xxl, ik probeer strakke kleding te vermijden, vroeger droeg ik wel veel strakke shirts, tegenwoordig nooit, alles lekker ruim.. hoef niet te patseren met hoe ik er uitzien, afgezien van dat ik zelf nog lang niet tevreden ben, ook geen zin in het commentaar, doe het voor mezelf en me vriendin :)

maar kleding geeft wel probs ja..

jup ik draag ook geen strak spul alleen in de gym soms :)

MAar nooit op straat ofzo..

Maarre xl had je eerst en dat was klein?

wat zijn je stats nu ongeveer :)?
 
xl is goed, maar het shirtje is na verloop van tijd wat gekrompen in de was, of ik weer gegroeid, maar ik denk het shirt gekrompen..

stats weet ik op het moment niet, ga me over 2-3 weken eens wegen, meten, enz..
 
Back
Naar boven