AndroidHealthClinic

sportmaatje gezocht in omgeving Rotterdam

Bezoekers in dit topic

AMR

Novice
Lid geworden
12 feb 2015
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m64
Massa
78kg
Vetpercentage
28%
Hey,

Ik ben een 24 jarige student uit Rotterdam en zou graag mijn vetpercentage flink willen verlagen. Momenteel ben ik te zwaar en ik vind het erg lastig om mn aan cardio te doen. Ik vind zwemmen opzicht wel leuk, maar wellicht dat ik met iemand ie ook zwemt zou kunnen meetrainen, aangezien ik het alleen erg saai vindt en de drempel om te gaan dan minder hoog is.

Ik hoop dat iemand hier open voor staat.
 
Waar in de omgeving Rotterdam train je?

Zwem verder niet, maar wellicht handig voor geinteresseerden om te weten.
 
Krachttraining doe ik thuis. Woon zelf in het centrum van Rotterdam, zit nog niet bij een sportschool of zwembad aangesloten. Maar de afstand maakt in principe niet echt uit, zolang het maar in de omgeving van Rotterdam is.
 
Hey,

Ik ben een 24 jarige student uit Rotterdam en zou graag mijn vetpercentage flink willen verlagen. Momenteel ben ik te zwaar en ik vind het erg lastig om mn aan cardio te doen. Ik vind zwemmen opzicht wel leuk, maar wellicht dat ik met iemand ie ook zwemt zou kunnen meetrainen, aangezien ik het alleen erg saai vindt en de drempel om te gaan dan minder hoog is.

Ik hoop dat iemand hier open voor staat.

Sorry hoor maar dit vind ik wel heel erg zwak..
Gewoon gaan! Denk er is aan waar je het voor doet..
Of wil je altijd zo blijven?
Je kan dit alleen zelf doen! Verman jezelf en ga sporten
 
Je kan trouwens ook gewoon helemaal niet aan cardio doen en alleen maar krachttraining doen.
Wat voor krachttraining doe je nu?
 
Hey,

Ik ben een 24 jarige student uit Rotterdam en zou graag mijn vetpercentage flink willen verlagen. Momenteel ben ik te zwaar en ik vind het erg lastig om mn aan cardio te doen. Ik vind zwemmen opzicht wel leuk, maar wellicht dat ik met iemand ie ook zwemt zou kunnen meetrainen, aangezien ik het alleen erg saai vindt en de drempel om te gaan dan minder hoog is.

Ik hoop dat iemand hier open voor staat.

www.staalenkracht.eu

Beetje cardio, beetje kracht, ben jij snel van je extra kilo's af. denk aan Kettlebells, Bulgarian bags, powerbags, TRX, tireflips, hammertraining, earthquakebar, clubbells, battlingropes enz.
Daarnaast de mogelijkheid tot het traditionele olympische halterwerk (tot 200kg), pullupbar, dippingbar enz. Ook geschikte kleinschalige groepslessen voor elk niveau.
Leuke alternatieve tent, geef het een kans.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven