Fitness Seller

Sports Nutrition International X-treme Pro Wey is het wat?

Justifire

Competitive Bodybuilder
Waardering
0
Zie zojuist een aanbieding staan van Sports Nutrition International.
Nu ben ik dus onbekend met dit merk.
Ik gebruik altijd V60 van Labrada, maar weet niet waar ik het nog kan krijgen, heb wat rondgezocht maar helaas.
En toen zag ik dus deze wey, 2.7kg voor €48, ik als echte hollander vind dat wel wat, maar wil natuurlijk geen kat in de zak kopen.
Iemand ervaring met dit merk of kan ik beter voor Optimum Nutrition gaan?

Waar staat die aanbieding ?

die whey heb ik ja. Is lekker en lost goed op.

is dit zon mix van 3 soorten eiwitten snelle en trage ?

• Topic Starter Topic Starter
van de site:
XTREME PRO WHEY is een mix van 100% pure whey concentraat, -isolaat en whey peptides. Deze soorten whey zorgen voor een optimale opname.Een natuurlijk voedingsvezel enzymcomplex is toegevoegd om de vertering en opname van de whey proteine nog meer te verbeteren. Dit zorgt er tevens voor dat je geen last hebt van een opgeblazen gevoel of winderigheid.

XTREME PRO WHEY bevat een hoge concentratie BCAA’s (Branc Chained Amino Acids) en glutamine die onmisbaar zijn voor spieropbouw en daarmee ook het vetverlies kan stimuleren.

Ingredienten per maatschep van 28 gram:
Calorieen 113
Calorieen uit vet 9
Totaal Vet 1 g
Suikers 2 g
Verzadigd Vet 0 g
Cholesterol 50 mg
Totaal Koolhydraten 4 g
Sodium 35 mg
Proteine 22 g
Vitamine A
Calcium 100 g
Voedingsvezel Enzym Complex 25 mg

Andere ingredienten:
Whey Protein Blend (Micro/Ultra Filtered Whey Concentrate, Whey Isolate, Whey Peptides), Natural and Artificial Flavors, Digestive Enzyme Complex (Protease 1, Protease 2, Peptizyme SP, Amylase, Lactase), Acesulfame Potassium.

Ik neem die whey al een tijdje en ik vind het de beste prijs/klwaliteit verhouding hebben.
Lost perfect op en smaakt ook goed.

heb hem vandaag gekregen ook aardbei, en het was even stoeien met de deksel maar het is een toppertje!!!

Ja wat is dat met die verpakkingen tegenwoordig.
Die 3 kg emmers van Universal bvb krijg je na een onderarm-beating al nimeer open :)

Ik heb een maand of 2 geleden ook een grote emmer gekocht en ben er erg tevreden over. Hoog proteïne-gehalte, lost goed op, smaakt goed en is 1 van de goedkoopste! Snelle bezorging van Hercules ook...

ging vrijdag nieuwe whey halen in een nieuw winkeltje en deze EXTREME PRO WHEY werd mij ten sterkste aangeraden door de verkoper

Svensson zei:
Ik heb een maand of 2 geleden ook een grote emmer gekocht en ben er erg tevreden over. Hoog proteïne-gehalte, lost goed op, smaakt goed en is 1 van de goedkoopste! Snelle bezorging van Hercules ook...

maaruh van welke site is dat dan? hercules.com ofzoiets???

ik denk dat het deze is: hercules-sports.nl

pascalletjuhh zei:
maaruh van welke site is dat dan? hercules.com ofzoiets???
http://www.hercules-fitness.nl/main.html?product_id=5&action=prodlist&categorie_id=245

Ze hebben zelfs reuze-emmers van 4,5 kg zie ik net! :p

1 x 2721 gram van €. 65,00 voor €. 54.00

prijsverhoging doorgevoerd :(

hetis heel goede whey...

ik heb hem ook een x gehad..

lost perfect op en vet goede smaak..

RendezVous zei:
1 x 2721 gram van €. 65,00 voor €. 54.00

prijsverhoging doorgevoerd :(

Jah viel me ook op! Justifire heeft het voor 48 euro gekocht en lees ook in een andere thread dat EExarchos het voor 50 euro heeft gekocht..?? Hoe ken dit? Waar hebben jullie het dan gehaald?? Of zijn jullie member dat je dan korting krijgt... maar goed 6 euro meer of minder is nie zo'n probleem ( als je uitgaat betaal je 2 pilsjes 6 euro).

Sodeju!!!
Laat ik nou net gisterenavond besteld hebben :)
Inc. verzendkosten €52.50
Verdomme, had ik er nou toch maar 2 besteld!!!
Wat mij dus gisterenavond opviel, een emmer van 2.7 kg is in prijsverhouding even duur als een emmer van 4.5kg.
Kan je dus beter 2 emmers nemen dacht ik nog.
Die vlieger gaat nu dus niet meer op, die grote emmer is nu in verhouding goedkoper.

Het klopt inderdaad dat ik de nieuwsbrief ontvang van Hercules, waar deze aanbieding in staat, maar heb die emmer igg besteld door gewoon naar de site van hercules te gaan en niet via de link in de nieuwsbrief.
Lijkt me sterk dat ze mijn IP hebben of iets dergelijks om mij korting te geven?
En aan de andere kant, de week is voorbij, misschien was het een weekaanbieding.

***update***
Yep, kost mij nu ook 54 pleuries voor een emmer van 2.7kg :(

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven