Fitness Seller

Sportscholen dicht tot 6 april ivm Corona covid virus-verlengd tot 28 april

Bezoekers in dit topic

monasir81

Cool Novice
Lid geworden
14 sep 2018
Berichten
220
Waardering
26
Lengte
1m80
Massa
85kg
Vetpercentage
18%
Hi Gents,

Zoals jullie wellicht al mee heb gekregen zijn de sportscholen vandaag om 18.00 uur dicht vanwege het corona virus wat Nederland in zijn greep heeft
Dit heeft minister zorg Bruno Bruins vandaag meegedeeld tijdens het persconferentie.

Dit tot 6 april.
Het zal mij niks verbazen dat de serieuze sporters massaal op internet gaan kijken op bv marktplaats voor bankjes , halters en dumbells

Wat is jullie gedachte hierover?
Er zullen een menigte aan bbers zijn die zich aan het voorbereiden zijn voor een wedstrijd.
Dit heeft uiteraard op iedereen impact.

Deel jullie meningen, gedachtes

Greetz !
 
Belde net naar iemand die schijven op marktplaats had staan. “Telefoon staat roodgloeiend” zei hij.
Schijven dus ook al verkocht.
 
Ik krijg nu ook filmpjes van de situatie voor sommige coffeeshops. Kennis van me woont daar schuin tegenover. Best hilarisch.

Wel kit dat we even niet kunnen trainen.
 
Die Bruno Bruins kan een peloton aan fucking leipe bodybuilders aan zijn deur verwachten.

Die is nog niet jarig.

Hahahahaha lol
Idd wat een klote pannenkoek...
Ik ging net zo lekker man.
Ben 5 weken verder in mijn kuur en heb een mooie 4 kilo gegaind.

Wat een klote zooi zeg.
Word tijd om wat wat spullen te gaan bestellen.
 
Het is allemaal een complot!! Alle ecto's zitten hierachter omdat ze jaloers zijn op alle gainz die we maken

Ergens op de wereld is het virus gemaakt.
Om zo de mensheid te verminderen.
Dit is allemaal conspiracy.

Je hebt tegenwoordig Ook sportscholen die 24/7 open zijn.
Begrijp niet waarom die ook dicht gaat.
Er zullen maar een enkele mensen trainen om 3 uur snachts
 
  • Like
Waarderingen: BB_
ik laat me niet opnaaien op Marktplaats ,betaal dan liever wat meer voor nieuw spul,fuck them

(heb gelukkig nog zo'n Weider Power Tower op zolder staan ,morgen ff weer in elkaar zetten,weerstandbanden halen bij de Action

en good to go voor pull ups en dippen)
 
Mensen die midden in kuur zitten..... Wat doen jullie!?

Ik zat heerlijk in de flow, ongeveer halverwege 500 test 400 tren kuur.... Ik denk ff 3 weken op 250 test en dan gewoon 10 weken opnieuw knallen!?

Wel tren zetten en niet hard gymen is dodelijke combo. Beetje push ups enzo red ik het niet mee.
 
Gewoon cruisen idd..
 
Waarom staat dit topic in de Anabolen sectie?
 
  • Like
Waarderingen: BB_
ik laat me niet opnaaien op Marktplaats ,betaal dan liever wat meer voor nieuw spul,fuck them

(heb gelukkig nog zo'n Weider Power Tower op zolder staan ,morgen ff weer in elkaar zetten,weerstandbanden halen bij de Action

en good to go voor pull ups en dippen)
Fotos?
 
Ik probeerde net bij gorillasports rond 17.45 powerhooks te bestellen maar de site klapte er steeds uit in ieder geval.

In before:metalen schijven gaan van 1 euro per kg naar 8 euro
 
Dat weider power tower ding


geen echte foto ,maar dit is de bitch ,Weider Power Tower Pro PT800 ,was eigenlijk van pan om hem te verkopen ,gelukkig nog niet gedaan :engel:

(Maximum user weight: 135kg (21st 2lbs) alleen word dit een grensgeval ,ik zit nu op 133kg :roflol:)


naamloos  pow .png
 
Iemand nog een leuke home gym in de omgeving van Zwolle? :o
 
Ik heb een barbarian power cage, als je een bod die er voor zorgt dat ik nooit meer hoef te werken krijg je er een barbell bij :eek:
 
Back
Naar boven