AndroidHealthClinic

Sportscholen dicht tot 6 april ivm Corona covid virus-verlengd tot 28 april (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

$_86  dee.jpg


€ 7.500,00

Beschrijving

Vooraf :
Graag niet bellen of appen of berichten sturen met biedingen ! ( al 2 malloten de eerste dag)

Vaste prijs, dit is een klein bedrag ( de prijs van 1 mooie horloge of scooter... dus veel geld is het niet!)
+ deze goederen houden altijd hun waarde vast dus verkoop je ze over een half jaar weer makkelijke door.

!!!!!!Onderaan diverse inruil- mogelijkheden!!!!!



Is jouw Sportschool dicht ?

Deze blijven de komende maanden ook nog dicht ! Reken tot juni zeker wellicht langer !

Oplossing voor wie niet elke dubbeltje hoeft om te draaien:


Complete inrichting :
Dumbells 12-48 kg
Incl Hammer Strength Rack ( Russische dumbells zeer gewild en zeldzaam, gaan niet stuk)
Stangen rack zie foto
Power Cage ( zgan) + extra stangen en accessoires.
2x professionele halterbanken ( nieuw €350 per stuk), een op foto te zien. Beiden in nieuwstaat.

Set Chrome dumbells ( worden niet meer gemaakt en zijn erg gewild onder kenners ) 1-10 kg

Veel extra accesoires + Russische kettlebelts
Stangen, Reebok step, Spiegels, Kettingen en andere extra’s+ speciale rubberen anti stoot vloer
( niet op foto te zien)

Kortom je kunt je complete lichaam trainen
Alles = sportschool editie dus professioneel spul



Inruil mogelijk !

-Motorfiets ( alleen Harley Davidson Ultra, Elektra of Road glide)
Bijbetaling van mijn kant mogelijk ( geen schade troep uit Engeland, Litouwen etc..)
Of : Honda Goldwing ( alleen nieuwe type)

Boot
klein bootje 1 / motorig, (alleen Amerikaan)
Iets leuks voor waterski, binnenvaart bootje mag ook.

Waterscooter
Bied maar aan wat je hebt

Caravan
Geen groot ding , compact , in goed staat,geen roest,

Auto ( klein zuinige autootje mag altijd voor mijn vriendin dan kan ze de mijne laten staan 😉niet ouder dan 2014)

Of: Nieuwe type Mercedes C Coupe Cabrio
Maximaal €25000 Bijbetaling van mijn kant 2016+ model)
Of Tesla ( bijbetaling va mijn kant )

Can Am Spider ( Alleen nieuwe F3 modellen)

Paard
KWPN (voor me vriendin)
Niet ouder dan 5 , stuur info ,
 
Bekijk bijlage 484946

€ 7.500,00

Beschrijving

Vooraf :
Graag niet bellen of appen of berichten sturen met biedingen ! ( al 2 malloten de eerste dag)

Vaste prijs, dit is een klein bedrag ( de prijs van 1 mooie horloge of scooter... dus veel geld is het niet!)
+ deze goederen houden altijd hun waarde vast dus verkoop je ze over een half jaar weer makkelijke door.

!!!!!!Onderaan diverse inruil- mogelijkheden!!!!!



Is jouw Sportschool dicht ?

Deze blijven de komende maanden ook nog dicht ! Reken tot juni zeker wellicht langer !

Oplossing voor wie niet elke dubbeltje hoeft om te draaien:


Complete inrichting :
Dumbells 12-48 kg
Incl Hammer Strength Rack ( Russische dumbells zeer gewild en zeldzaam, gaan niet stuk)
Stangen rack zie foto
Power Cage ( zgan) + extra stangen en accessoires.
2x professionele halterbanken ( nieuw €350 per stuk), een op foto te zien. Beiden in nieuwstaat.

Set Chrome dumbells ( worden niet meer gemaakt en zijn erg gewild onder kenners ) 1-10 kg

Veel extra accesoires + Russische kettlebelts
Stangen, Reebok step, Spiegels, Kettingen en andere extra’s+ speciale rubberen anti stoot vloer
( niet op foto te zien)

Kortom je kunt je complete lichaam trainen
Alles = sportschool editie dus professioneel spul



Inruil mogelijk !

-Motorfiets ( alleen Harley Davidson Ultra, Elektra of Road glide)
Bijbetaling van mijn kant mogelijk ( geen schade troep uit Engeland, Litouwen etc..)
Of : Honda Goldwing ( alleen nieuwe type)

Boot
klein bootje 1 / motorig, (alleen Amerikaan)
Iets leuks voor waterski, binnenvaart bootje mag ook.

Waterscooter
Bied maar aan wat je hebt

Caravan
Geen groot ding , compact , in goed staat,geen roest,

Auto ( klein zuinige autootje mag altijd voor mijn vriendin dan kan ze de mijne laten staan 😉niet ouder dan 2014)

Of: Nieuwe type Mercedes C Coupe Cabrio
Maximaal €25000 Bijbetaling van mijn kant 2016+ model)
Of Tesla ( bijbetaling va mijn kant )

Can Am Spider ( Alleen nieuwe F3 modellen)

Paard
KWPN (voor me vriendin)
Niet ouder dan 5 , stuur info ,
Brb proberen Wisselen tegen een horloge
 
:roflol:

2x professionele halterbanken ( nieuw €350 per stuk), een op foto te zien. Beiden in nieuwstaat.

Waar heeft die halterbank zich verstopt op de foto?

Als ik je vriendin erbij krijg doe ik het.
 
Weet iemand ergens een paard te staan?
 
Wow chromen dumbbells dan zijn de gains gegarandeerd
 
Kabinet verlengt coronamaatregelen
Het kabinet gaat morgen bekendmaken dat de coronamaatregelen die tot 6 april zouden gelden worden verlengd. Het is nog niet bekend tot wanneer. Ook is onduidelijk of er voor bepaalde sectoren en bedrijven aanvullende regels of voorschriften gaan gelden. Het besluit over het hele pakket aan maatregelen wordt vandaag en morgen voorbereid. Het verbod op alle evenementen met een vergunnings- of meldplicht geldt in ieder geval tot 1 juni en zal dan weer beoordeeld worden.

Morgen spreekt het kabinet met deskundigen en adviseurs, later op de middag komt de Mccb, de Ministeriële Commissie Crisisbeheersing, bij elkaar. Aan het begin van de avond, naar verwachting rond 19.00 uur, volgt een persconferentie van premier Rutte en de andere betrokken ministers. De NOS zal die persconferentie weer live uitzenden.


Bron: https://nos.nl/liveblog/2328775-kab...ginstellingen-kampen-met-telefoonstoring.html

Rip iedereen z'n gains, maar precies zoals te verwachten was.
 
Sommige leden hier...
7D74B07F-AB65-4E7A-9F15-EF7F85F9CBBA.jpeg
 
Back
Naar boven