XXL Nutrition

sportscholen Gran Canaria omgeving Playa del Ingles (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

apfelstrudel

Enormous Athlete
15 jaar lid
Lid geworden
15 nov 2008
Berichten
39.936
Waardering
52.849
Lengte
1m86
Massa
105kg
Vetpercentage
25%
Beste forumleden,

Morgen vertrek ik voor 12 dagen naar Gran Canaria. Ik verblijf daar op Playa del Ingles, maar aangezien ik voor 12 dagen ga wil ik een gym opzoeken.

Heb al wat op google gezocht maar kan nergens goede recensies met prijzen vinden.

Alle informatie mbt goede gyms en prijzen zijn welkom!
 
Waarom zou je? Geniet gewoon van je vakantie!
 
Bij het hotel Sunprime Atlantic View zat een sportschool in het gebouw.
 
eugenia victoria heeft een aardige sportschool
 
Waarom zou je? Geniet gewoon van je vakantie!
Omdat ik geniet van trainen. Ik kan niet 12 dagen lang met me luie kadaver op het strand liggen. Ik hou niet van stilzitten.


Wat voor prijzen kan ik ongeveer verwachten?
 
Olympic Beach Gym bro, heb er begin deze zomer ook getraind gedurende mijn vakantie.

[Link niet meer beschikbaar]

Heb er in een week 3x getraind voor €15,-. Verwacht niet heel veel fancy spullen maar er zijn genoeg barbells en dumbbells om op vakantie goed te kunnen trainen.
 
Ik ben in december daar nog een biceps gym tegen gekomen :roflol:
 
Ik ben in december daar nog een biceps gym tegen gekomen :roflol:

Haha inderdaad. Ik was er ook december "Gym Biceps". Best wel een gave gym, oude apparatuur, maar het heeft wel iets hardcores. Is van een of andere duitser die zich buffer vindt dan hij is. Toch een leuke gym.
 
Sorry voor de bump maar een nieuw topic is ook zonde, maar ik ga in de zomer ook naar Playa del ingles voor 15 dagen en wil toch wel een paar keer gaan trainen, is er in die 4 jaar veel veranderd qua gyms? ik zie inderdaad op google ook die 'biceps gym' en wat andere.

Beste forumleden,

Morgen vertrek ik voor 12 dagen naar Gran Canaria. Ik verblijf daar op Playa del Ingles, maar aangezien ik voor 12 dagen ga wil ik een gym opzoeken.

Heb al wat op google gezocht maar kan nergens goede recensies met prijzen vinden.

Alle informatie mbt goede gyms en prijzen zijn welkom!
waar ben jij uiteindelijk gaan trainen als je dat nog weet haha..
 
Afgelopen jaar getraind bij Joe's Gym Fitness Centre. Prima gym, bij de rest niet geweest aangezien deze gunstig lag t.o.v. ons hotel.
 
Afgelopen jaar getraind bij Joe's Gym Fitness Centre. Prima gym, bij de rest niet geweest aangezien deze gunstig lag t.o.v. ons hotel.
Hmm ik zit juist net bij de Yumbo dus ik ga dan denk ik toch maar voor die biceps gym. Het is toch maar voor een paar keer
 
ooooooooooooow he wasn't readyyy
 
Sorry voor de bump maar een nieuw topic is ook zonde, maar ik ga in de zomer ook naar Playa del ingles voor 15 dagen en wil toch wel een paar keer gaan trainen, is er in die 4 jaar veel veranderd qua gyms? ik zie inderdaad op google ook die 'biceps gym' en wat andere.


waar ben jij uiteindelijk gaan trainen als je dat nog weet haha..

Ik was een jaar of 4/5 geleden op vakantie in Playa del Ingles en heb bij Olympic Beach Gym getraind. Goede sportschool, goede apparatuur en lekker jaren '80-sfeertje. Lekker hoor, elke ochtend na het ontbijt stukje wandelen naar de sportschool, uurtje knallen en daarna vol energie vakantie vieren. Veel plezier alvast!
 
Ik was een jaar of 4/5 geleden op vakantie in Playa del Ingles en heb bij Olympic Beach Gym getraind. Goede sportschool, goede apparatuur en lekker jaren '80-sfeertje. Lekker hoor, elke ochtend na het ontbijt stukje wandelen naar de sportschool, uurtje knallen en daarna vol energie vakantie vieren. Veel plezier alvast!
die ligt helaas te ver van het appartement af. Ja ik vind het ook lekker om een paar keer gewoon te gaan trainen in de ochtend, je zit er toch 15 dagen en omdan niks te doen vind ik helemaal niets haha.. dankje
 
Ik ga in november naar Myanmar :)
 
Back
Naar boven