AndroidHealthClinic

SPORTSCHOLEN!? (in LEIDEN) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

imdutch

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
10 mrt 2003
Berichten
4
Waardering
0
Ik kom net uit amerika, ik heb daar voor 2 jaar in Gold's Gym getraind. MAAR nu ik weer in nederland terug ben, zoek ik een BODYBUILDING sportschool, maar helaas zit nederland vol met kleine kankerlijers die naar de "health-school" gaan, WHAT THE ****, ik ben 16 jaar en ik ben gespierder dan 95% van de nederlandse bevolking, dat vind ik echt bespottelijk.
Ik zit nu sinds kort bij Sportcity, maar ik wordt er nu al gestoord van. Ik woon in LEIDEN...dus woont iemand hier OOK IN LEIDEN, en gaat WEL naar een BODYBUILDING sportschool?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
bedankt
 
Fysiek leiden. Groot Groot Groot...
Ed van Amsterdam traint daar ook wel eens
 
En je houd wel van jezelf he?
 
Nee hoor, valt wel mee, maar ik erger me soms aan de meeste luie dikke gasten die hier rondlopen, of die magere sprietjes die denken dat ze gigantisch zijn. Ik hou niet erg van mezelf ofzo...peace
 
Originally posted by imdutch
Nee hoor, valt wel mee, maar ik erger me soms aan de meeste luie dikke gasten die hier rondlopen, of die magere sprietjes die denken dat ze gigantisch zijn. Ik hou niet erg van mezelf ofzo...peace

Je kunt daar toch ook respect voor tonen? Je bent niet in 1 dag gespierd. Je weet niet wat hun doelen zijn en waar ze mee begonnen zijn.....

Er zijn magere sprietjes die maar als te graag gespierd willen zijn en daar alles aan doen om het te worden. Als de spiergroei dan minimaal nog steeds is kunnen ze daar zelf niks aan doen. Maar ik vind dat zo iemand dan wel respect verdient omdat hij er alles aandoet, al zijn z'n gains nog zo klein.
 
HAHAHA, JIJ!
herken je dit nog?

:D
wee wee pee van pooopooo peee noo bee win ka voon ma

hahaha
 
ik vind dat je als nieuwkomer op dit forum nogal aggressief binnenvalt.
 
Originally posted by StillStrong
Ik ben helemaal niet aggresief hoor, ik snap al helemaal niet wat er aggresief is aan een simpele vraag stellen maar ja ... (lees trouwens al mee van in het begin)

Ik denk dat Kale IMDUTCH bedoelde met zijn post. Niet jouw dus...

Hoewel ik hetgeen waar jij naar vroeg ook nog niet echt snap, maargoed. Ik zal 't wel niet goed zien ofzo.
 
Fysiek en Spartaan.
Sportcity is ook geen sportschool, maar een fitness-centrum.
Vrouwen mogen daar niet eens zonder mouwtjes lopen.

Kijk anders ff in de Gouden Gids.
 
Nou, ik zie de "clue" gewoon nog niet ofzo :rolleyes: .....

Ik heb dit wel vaker hoor, maar goed :D
 
Originally posted by StillStrong
Ik ben helemaal niet aggresief hoor, ik snap al helemaal niet wat er aggresief is aan een simpele vraag stellen maar ja ... (lees trouwens al mee van in het begin)

ik bedoelde imdutch ;)
 
Originally posted by matthieu


Je kunt daar toch ook respect voor tonen? Je bent niet in 1 dag gespierd. Je weet niet wat hun doelen zijn en waar ze mee begonnen zijn.....

Er zijn magere sprietjes die maar als te graag gespierd willen zijn en daar alles aan doen om het te worden. Als de spiergroei dan minimaal nog steeds is kunnen ze daar zelf niks aan doen. Maar ik vind dat zo iemand dan wel respect verdient omdat hij er alles aandoet, al zijn z'n gains nog zo klein.

JA daar heb je wel gelijk in, ik bedoel het ook niet respektloos, maar ik bedoel de sprietjes die denken dat ze "bad-ass" zijn als ze er zo uitzien, en bij hun zelf denken dat ze beter zijn dan alle anderen. Het lijkt misschien wel of it dat denk, maar dat is echt niet waar ofzo. Ik heb respect voor iedereen die mij repecteerd, zo gaat dat in het leven he..?
Oh ja en bedankt iedereen voor de sportscholen, ik ga binnekort bij fysiek en spartaan kijken. En Freakyfreek (Liquid) ja ik weet het nog hahahaha
peace
 
Originally posted by imdutch
Ik kom net uit amerika, ik heb daar voor 2 jaar in Gold's Gym getraind. MAAR nu ik weer in nederland terug ben, zoek ik een BODYBUILDING sportschool, maar helaas zit nederland vol met kleine kankerlijers die naar de "health-school" gaan, WHAT THE ****, ik ben 16 jaar en ik ben gespierder dan 95% van de nederlandse bevolking, dat vind ik echt bespottelijk.
Ik zit nu sinds kort bij Sportcity, maar ik wordt er nu al gestoord van. Ik woon in LEIDEN...dus woont iemand hier OOK IN LEIDEN, en gaat WEL naar een BODYBUILDING sportschool?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
bedankt

ik denk niet dat de sportscholen, koffieshops of de mensen hier het probleem zijn, maar JIJZELF!! Probeer zelf wat meer moeite te doen. "ik kan niet trainen hier in Nederland, er zijn alleen maar koffieshops" Just STFU and train!!!
 
Dude, i just told you.....I CANT TRAIN WHEN THE HEAVIEST WEIGHT IS 20 ****ING KILOS.
peace man
 
Leiden is vlakbij Den Haag en in Den Haag heb je veel grote Hardcore sportscholen.
 
Back
Naar boven