Fitness Seller

Sportscholen in Rotterdam (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

aapie80

Advanced Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
22 apr 2003
Berichten
912
Waardering
1
Volgend jaar hoop ik te kunnen studeren in Rotterdam, Erasmus.

Weet iemand daar nog goede sportscholen?

Ik weet dat Hans Kroon daar zit, is niet duur daar 28,50 p/m.
Maar weet niet hoe ver dat is van huis/universiteit.

@mensen die op de erasmus zitten

Hoe is de sportschool op de universiteit? Hoeduur is dat en wat zijn de openingstijden.
 
Zit zelf bij Life Line Fitness in Noord, dicht bij het Hofplein en de Noordsingel. Goed bereikbaar met OV (hoewel ik er zelf naar toe kan lopen). Verder is het er netjes en hebben ze goed spul. Voor studenten is het vrij goedkoop (22,75 p/m).

Kijk anders even op [Link niet meer beschikbaar] Maar er zijn genoeg goede sportscholen in R'dam denk ik. Enniewee, ik kan wel een trainigsmaatje gebruiken. :D
 
axe, leuke sportschool.

Het ziet er op de plaatjes aardig groot uit, maar wel veel cardio.

22,75 is best goedkoop!

Verder weet ik vrij weinig over Rotterdam, maar is Noord dichtbij de stad?

Lijkt me leuk om met je samen te trainen, welke tijden ga je?
 
Originally posted by axestream
Zit zelf bij Life Line Fitness in Noord, dicht bij het Hofplein en de Noordsingel. Goed bereikbaar met OV (hoewel ik er zelf naar toe kan lopen). Verder is het er netjes en hebben ze goed spul. Voor studenten is het vrij goedkoop (22,75 p/m).

Kijk anders even op [Link niet meer beschikbaar] Maar er zijn genoeg goede sportscholen in R'dam denk ik. Enniewee, ik kan wel een trainigsmaatje gebruiken. :D

Hhmmzz... Noord en dicht bij het Hofplein. Zit hij dan richting de Zwartjanstraat?
 
En? al wat gevonden
 
3XL zei:
En? al wat gevonden

Ja ik ga waarschijnlijk bij LLF.

Maar misschien kan ik ook bij de gym van de universiteit, kom ik een stuk goedkoper uit. Ik moet nog kijken of het daar was is.

Waar train jij 3xl?
 
Katendrecht
 
axestream zei:
Zit zelf bij Life Line Fitness in Noord, dicht bij het Hofplein en de Noordsingel. Goed bereikbaar met OV (hoewel ik er zelf naar toe kan lopen). Verder is het er netjes en hebben ze goed spul. Voor studenten is het vrij goedkoop (22,75 p/m).

Kijk anders even op [Link niet meer beschikbaar] Maar er zijn genoeg goede sportscholen in R'dam denk ik. Enniewee, ik kan wel een trainigsmaatje gebruiken. :D


Goede school ja, een paar maten van mij trainen daar ook toevallig.
 
yo

aapie80 zei:
Ja ik ga waarschijnlijk bij LLF.

Maar misschien kan ik ook bij de gym van de universiteit, kom ik een stuk goedkoper uit. Ik moet nog kijken of het daar was is.

Waar train jij 3xl?


ik train daar ook afentoe als ik bij vrienden ben, maar ik woon in zuid beverwaard, en daar zitten allemaal k*t gyms, ik wil graag in noord gaan maar is 45 min met de tram :|
 
uhmm

kent iemand misschien goede gyms in de buurt van beverwaard
 
Ortiz-T zei:
kent iemand misschien goede gyms in de buurt van beverwaard

In train zelf al jaren bij Gosh Sport. Zit achter politiebureau Ijsselmonde.
Goede school vind ik.
 
yo

Ronbo zei:
In train zelf al jaren bij Gosh Sport. Zit achter politiebureau Ijsselmonde.
Goede school vind ik.

das niet zo ver.


tot hoever gaan de dumbbells daar?
 
Dan zit je toch vlak bij Rijerbos, Ridderkerk?
 
Back
Naar boven