Fitness Seller

Sportscholen voor mietjes (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

hehe ik ben wel eens in een Fitness First geweest. Wat een rampenplan was dat zeg. Wel allemaal geile hockeystudentes trouwens, godver. Maar voor de rest; zoveel gratis cola als je wil ??? gratis video's huren ??? een paar banken om op te loungen ofzo ??? en iedereen, echt iedereen doet overdreven aardig ???

het was wel eens grappig om mee te maken, maar echt motiverend is het niet.
 
Wat vinden de dames op dit forum hier trouwens van?
 
boogie zei:
hehe ik ben wel eens in een Fitness First geweest. Wat een rampenplan was dat zeg. Wel allemaal geile hockeystudentes trouwens, godver. Maar voor de rest; zoveel gratis cola als je wil ??? gratis video's huren ??? een paar banken om op te loungen ofzo ??? en iedereen, echt iedereen doet overdreven aardig ???

het was wel eens grappig om mee te maken, maar echt motiverend is het niet.

Ik heb me zojuist van hardcore gym naar fitness first overgeschreven.
 
vind je die leuk? ik wel hoor, alleen kunnen ze niet normaal praten en weten ze nooit wat ze willen. Rare lui hoor
 
huckfinn zei:
Ik heb me zojuist van hardcore gym naar fitness first overgeschreven.

Jij ook al? ik heb me net roze gympies, een zweetbandje, een Br33Zah drinkebusje en de nieuwe flair aangeschaft! Gaan we trainen? ik bedoel LOUNGEN Huckie schatje?
 
Lijkt me wel cool om als vrouw verkleedt daar naar binnen te gaan. En dan echt setjes draaien met deadliften, alle schijven die je maar kan vinden naar de barbell sleuren, en dan luid schreeuwen: "Jezus tyfus, Light Weight!". En dan lekker brullend setjes voltooien en scheten laten en de wc's onder urineren. Mooi plan hè.
 
boogie zei:
Lijkt me wel cool om als vrouw verkleedt daar naar binnen te gaan. En dan echt setjes draaien met deadliften, alle schijven die je maar kan vinden naar de barbell sleuren, en dan luid schreeuwen: "Jezus tyfus, Light Weight!". En dan lekker brullend setjes voltooien en scheten laten en de wc's onder urineren. Mooi plan hè.
jij hebt rare ideeën :D
 
ga niet meer dan een paar zinnen lezne ..ONZIN
 
Domme wijven, en dan zeiken ze om emancipatie. Flikker toch op, zo kom je er echt wel :fu:
 
Minimaal 3 van die gyms alleen voor vrouwen hier in Den Haag, des te beter. Als ze dan toch gaan trainen, laten ze het niet in mijn gym doen.
 
boogie zei:
Lijkt me wel cool om als vrouw verkleedt daar naar binnen te gaan. En dan echt setjes draaien met deadliften, alle schijven die je maar kan vinden naar de barbell sleuren, en dan luid schreeuwen: "Jezus tyfus, Light Weight!". En dan lekker brullend setjes voltooien en scheten laten en de wc's onder urineren. Mooi plan hè.

LIGHT WEIGHT BABY! YEAAAAAAAAAAH! LIGHT WEIGHT!!! ONE MORE YEAH LIGHT WEIGHT!

:D
 
wat een tering gym

Maargoed, ik ben best in voor vrouwelijke vormen :p
 
Leophyte zei:
Hoeren-healt center!
In de fik ermee!
Stelletje clubk*tten! Breezersletjes, uitgezakte, smerige, vatsige huisvrouwen, stik toch lekker in Health City.
En weet je wat waarschijnlijk nog het ergste is?? Die instructeurs!
Waar gaat het heen met de maatschappij?? :(


Tja, ik denk dat er meer vraag is naar Standaard fitness centra's dan hardcore gyms..
 
ach mijn chick gaat daar niet heen . ik leer haar wat kickboxen
en wat trainen met dumbbells . de eerste keer nam ze een een dumbbell met 12kg gewicht en deed ff 15 herhalingen :eek:

koetje houd van sterke mooie en vrouwelijke wezens :kiss:
 
EricR zei:
Minimaal 3 van die gyms alleen voor vrouwen hier in Den Haag, des te beter. Als ze dan toch gaan trainen, laten ze het niet in mijn gym doen.
het zou wel vet zijn als je daar een komisch filmpje van zou maken. Dus je verkleden als vrouw en dan met een verborgen camera die boel infiltreren.mooi plan nietwaar
 
whahahaha ziet je t al voor je EricR met een pruik op en op hoge hakken aan t deadliften :D

Met boogie erachteraan in zn leggings met een videocamera in zn hand :roflol:
 
Like it or not, er is een markt voor. Ergens begrijp ik het ook nog wel.
Een sportschool (een gym, niet een fitnesshok) is nu eenmaal een mannendomein. Je moet als vrouw toch even een drempel over om je daar tussen te begeven.

Nadat het bij mijn vorige sportschool een poos geduurd heeft voor ik mijn eigen plek veroverd had moet ik nu weer opnieuw beginnen. Nieuwe gym is super, echt waar. Kan me helemaal uitleven. Maar ik word nog iedere keer dat ik ga bekeken als een soort van rariteit. Dat is iets waar je tegen moet kunnen. Mijn huid is dik genoeg om me er niet aan te storen maar het is iets waar ik me wel iedere keer van bewust ben.

Dus is die zin snap ik heel goed dat er een markt voor is. Daar komt overigens bij dat het vooroordeel enorm breed te worden van zwaar trainen nog heel erg leeft.

Sprak er een instructor over die zei zoveel mogelijk vrouwen uit te leggen over de voordelen van krachttraining in de hoop ze het andere hok in te krijgen maar dat het weinig uithaalt. Jammer hoor. Dan zou ik niet meer de enige bezienswaardigheid zijn :P
 
omg :eek: :eek:
health city.
dat is ook de fitnes keten waar ik train :(
 
Back
Naar boven