Fitness Seller

Sportschool Centrum Eindhoven (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

insomniac

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
22 nov 2010
Berichten
1
Waardering
0
Ha DBBers!

Ik ben op zoek naar een nieuwe sportschool in het centrum van Eindhoven. Kan iemand mij wat vertellen over de volgende gyms, hoe het zit qua max. gewicht van dumbbells, of er een squatrek is, goed krachthonk, drukte (of je veel moet wachten op anderen die nog bezig zijn), abonnement prijs, etc:

Train More (voorheen Club Sportive), in de Lichttoren:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Fit All Day, boven oude Albert Heijn, vlakbij de Pathe

69_140_80_maxcentercrop.jpg

(kan geen betere fotos vinden)

Health City Philips Stadion

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Of misschien nog een andere waarvan ik niet weet?

Alvast bedankt!
 
Essbra ligt nog in de ring maar niet in het centrum... Ze hebben er een 'powerlift' gedeelte, maar dat is niet veel meer dan 1 halter een een bankje om de bankdrukken. Verder is het een klassieke sportschool.

Voordat ik thuis aan de slag ben gegaan heb ik nog even bij TopFit in Geldrop gertraind.
 
hmm interessant topic aangezien ik ook naar een nieuwe sportschool in eindhoven op zoek ben. healthcity in psv stadion is best duur van de rest weet ik eigelijk niks af.
 
ik weet niet of je toevallig student bent in eindhoven. Dan kun je voor 80 euro per jaar bij het sportcentrum in op de campus van de TU trainen. Ben daar gister voor de tweede keer geweest ze hebben een squat rack, wat hammer strength apparatuur. Gewicht van de dumbbells nog niet naar gekeken.
 
hmm effe op die site van train more gekeken en lijkt me de beste keus, binnekort eens kijken daar.
 
Back
Naar boven