AndroidHealthClinic

Sportschool combineren met crossfit (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jackiesammy

Novice
Lid geworden
20 nov 2018
Berichten
11
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
66kg
Kun je crossfit combineren met fitness?
Fitness wat gericht is op spiermassa. Ik weet dat als je echt body builder wilt worden dat je beter geen crossfit kunt doen maar dit is ook niet mn doel. Zo breed wil ik niet worden. Maar wel een stuk gespierder en sterker.

Crossfit laten vallen is geen optie, vind het veel te leuk. Met name de community. Maaar biy gym.. ja dat mis ik ook wel toch stiekem.. dus ik dacht; waarom gwn niet beide?

Zal ik spiermassa winnen als ik bijvoorbeeld;

2 a 3 x in de week crossfit en 2 a 3 x op spiermassa train in een sportschool?
 
Dit ligt aan hoe zwaar de crossfit workouts zijn en valt dus niet te beantwoorden gezien de grote varieteit in crossfit workouts. Als je af en toe een WOD doet en dan wat movement training kun je rustig wat bicep curls doen zonder issues maar als je echt crossfit beoefent (wat veel mensen niet doen, de meeste commercial crossfit boxes zijn er zodat Rita en Klasien een WOD kunnen doen met 95% downscaling en zo kunnen bonden over shared trauma met als bonus gemakkelijkere cognitieve dissonantie in de toekomst als ze taart eten omdat Kees van het werk jarig was en trakteerde want 'ze verdienen het wel') is er natuurlijk geen of bijna geen ruimte voor.
 
Dit ligt aan hoe zwaar de crossfit workouts zijn en valt dus niet te beantwoorden gezien de grote varieteit in crossfit workouts. Als je af en toe een WOD doet en dan wat movement training kun je rustig wat bicep curls doen zonder issues maar als je echt crossfit beoefent (wat veel mensen niet doen, de meeste commercial crossfit boxes zijn er zodat Rita en Klasien een WOD kunnen doen met 95% downscaling en zo kunnen bonden over shared trauma met als bonus gemakkelijkere cognitieve dissonantie in de toekomst als ze taart eten omdat Kees van het werk jarig was en trakteerde want 'ze verdienen het wel') is er natuurlijk geen of bijna geen ruimte voor.
En nu in t nerderlands?
 
Wat is dat toch met het vooroordeel dat men bij bodybuilding en vrouwen direct denkt aan breed worden ..

Ps : heb je de 4kante bouw van een crossfitter weleens bekeken .. zie liever een vr die aan Krachttraining doet dan een vrouw die aan crossfit doet ..
 
Wat lul jij nou. Ik zie liever iemand die aan crossfit doet dan een vrouw die helemaal opgepompt is net zoals een vent.

Het is geen veroordeel. Vrouwen die aan bodybuilding doen vind ik persoonlijk gwn echt lelijk. Zie er genoet lopen in de sportschool.
 
helemaal opgepompt is net zoals een vent.

ik denk dat jij een magere hein zoals Brad Pitt al breed vind

Vrouwen die aan bodybuilding doen vind ik persoonlijk gwn echt lelijk

ja ,die echte freaks zijn lelijk ,echter zijn die op een hand te tellen in de gehele wereld ,

een doorsnee wedstrijdatleet ziet er in haar voorbereiding nou niet echt aantrekkelijk uit ,off season hebben ze een superlichaam
 
Degelijke crossfit bestaat ook juist uit kracht/fitness training, dus dat hoef je er dan niet los bij te doen.

Als je iets mist in je workouts moet je met je crossfit coach praten dat ie je schema aanpast, of dat zelf weten te doen.

Dus de vraag is of je een degelijke crossfit locatie hebt? Die betaal je eigenlijk (en flink ook) om je met deze wens verder te helpen..

Wat mis je precies dat je er bij wilt gaan doen?
 
Laatst bewerkt:
Wat lul jij nou. Ik zie liever iemand die aan crossfit doet dan een vrouw die helemaal opgepompt is net zoals een vent.

Het is geen veroordeel. Vrouwen die aan bodybuilding doen vind ik persoonlijk gwn echt lelijk. Zie er genoet lopen in de sportschool.

Wat is dan je doel?

Als je spiermassa niet mooi vindt waarom wil je deze dan gaan opbouwen? :dunno:
 
Misschien kan Jackiesammy een foto van haar crossfit fysiek , dan kunnen wij ook oordelen ..

Niet gelijk zo aanvallend doen met je “ wat lul jij nou “ ..

Kijk even naar onderstaande leden en naar deze schitterende fysieken , deze dames doen aan bodybuilden

HillR , Natty87 , pikachu , SP1988 ScumbagAnnie
 
In voor foto’s
 
Heb ooit een vriend verloren aan crossfit geen grap.
 
Wat lul jij nou. Ik zie liever iemand die aan crossfit doet dan een vrouw die helemaal opgepompt is net zoals een vent.

Het is geen veroordeel. Vrouwen die aan bodybuilding doen vind ik persoonlijk gwn echt lelijk. Zie er genoet lopen in de sportschool.
Volgens mij weet je niet wat bodybuilding inhoudt;) dat zijn niet alleen volgepompte bulky vrouwen.

Met crossfit kun je ook een prima fysiek bouwen!

Je vergeet 1 belangrijk aspect en dat is voeding!
 
Back
Naar boven