Fitness Seller

Sportschool Den Bosch

Bezoekers in dit topic

MissLinnn

Novice
Lid geworden
30 apr 2014
Berichten
10
Waardering
0
Ik zoek een leuke sportschool in Den Bosch. Heeft iemand misschien tips? (voordelen/nadelen graag noemen)
 
Laatst bewerkt:
Powerbase fitness in Best is niet zover van Den Bosch af
 
Olympia kom ik al een aantal jaren. Tot nu toe de beste in Den-Bosch vind ik als het om trainen met losse gewichten gaat. Dumbbells gaan t/m 40kg, powerrack aanwezig, cable row/pulldowns t/m 100kg, 2x bench, 1x incline. En nog aardig wat apparaten.
 
Olympia kom ik al een aantal jaren. Tot nu toe de beste in Den-Bosch vind ik als het om trainen met losse gewichten gaat. Dumbbells gaan t/m 40kg, powerrack aanwezig, cable row/pulldowns t/m 100kg, 2x bench, 1x incline. En nog aardig wat apparaten.

+1, enige sportschool in DB waar ik het fijn heb gevonden om te trainen.
 
FlashGym. Is geen betere te vinden in Den Bosch. Train er zelf ook. Zit op de Vogelstraat bij het Politie Bureau.

Olympia is aan poep gym!

Tevens wat in de link staat over Flash klopt dus niet, is netjes opgeruimd alles zelfs de dumbells! Enige is dat de vloerbedekking kapot is door het hardcore gebruik van alles! Toestellen wel wat ouder, maar 100x beter dan de nieuwe TechnoGym bende die bij HealthCity en BasicFit te vinden zijn. Dus wil je hardcore gaan dan zeker Flash!
 
Flash gym awesoms
 
Flashgym is zeker niet meer wat het geweest is en dat raad ik je dan ook echt af (heb er zelf jaren getraind). Ik heb meermaals onveilige situaties gezien en als je er wat van zegt, krijg je de gereedschapskist in je handen.

Je ziet dat er een sterke focus is op het budgetconcept, waarmee investeringen in het 'hardcore kracht' gedeelte liever niet gedaan worden.
 
Flashgym is zeker niet meer wat het geweest is en dat raad ik je dan ook echt af (heb er zelf jaren getraind). Ik heb meermaals onveilige situaties gezien en als je er wat van zegt, krijg je de gereedschapskist in je handen.

Je ziet dat er een sterke focus is op het budgetconcept, waarmee investeringen in het 'hardcore kracht' gedeelte liever niet gedaan worden.


Niet mee eens. Vraag me af hoe oud je bent en in welke tijd je ee hebr getraint. (Zit via Tapatalk zie dus geen stats etc). Gym80 & Nautilus zijn exht wel chille appraten. Alleen er word veel gesloopt, gisteren is ee dus bijv 1 Lat pully de kabel door midden gebroken. Een beer had full-stack eraan hangen en die kreeg hem dus vol op zijn borst. (De stang) Zal morgen weer gemaakt zijn. Personeel is ook alweer verandert. Bankjes etc is pas gereviseerd en pas ook allemaal nieuwe M&F Dumbells. Enige wat nu moet zou een nieuwe vloer, tapijt eruit en van dat rubber erin. Scheelt ook een hoop schade aan de dumbells en geluid met deadlifte.
 
Oh god woon jij in den bosch ja?
 
Flashgym is zeker niet meer wat het geweest is en dat raad ik je dan ook echt af (heb er zelf jaren getraind). Ik heb meermaals onveilige situaties gezien en als je er wat van zegt, krijg je de gereedschapskist in je handen.

Je ziet dat er een sterke focus is op het budgetconcept, waarmee investeringen in het 'hardcore kracht' gedeelte liever niet gedaan worden.

Waar train je nu dan?

---------- Toegevoegd om 22:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:00 ----------

Niet mee eens. Vraag me af hoe oud je bent en in welke tijd je ee hebr getraint. (Zit via Tapatalk zie dus geen stats etc). Gym80 & Nautilus zijn exht wel chille appraten. Alleen er word veel gesloopt, gisteren is ee dus bijv 1 Lat pully de kabel door midden gebroken. Een beer had full-stack eraan hangen en die kreeg hem dus vol op zijn borst. (De stang) Zal morgen weer gemaakt zijn. Personeel is ook alweer verandert. Bankjes etc is pas gereviseerd en pas ook allemaal nieuwe M&F Dumbells. Enige wat nu moet zou een nieuwe vloer, tapijt eruit en van dat rubber erin. Scheelt ook een hoop schade aan de dumbells en geluid met deadlifte.

Grotendeels mee eens. Al is een squatrack wat mager. En een deadliftplatform mag ook wel. Maar vooral: de openingstijden in het weekend zijn ruk.
 
Klopt weekendtijd is bende. Word een hoop gelult momenteel dat Fitland met een 24/7 / Hardcore gym gaat komen erbib in DB. Naast dst er 2 nieuwe BasicFits bij komen en nog een onbekende in den bosch centrum blijkbaar...
 
Klopt weekendtijd is bende. Word een hoop gelult momenteel dat Fitland met een 24/7 / Hardcore gym gaat komen erbib in DB. Naast dst er 2 nieuwe BasicFits bij komen en nog een onbekende in den bosch centrum blijkbaar...

Gelult? Dus is niet waar?

En weet je waar een basic fit komt? Een dichtbij Arena en de ander..?
 
Nja over de Fitland twijfel ik over. Arena en op oudr Vlijmsr weg meen ik waar Van de Heyden motoren heeft gezeten op West2.
 
Nja over de Fitland twijfel ik over. Arena en op oudr Vlijmsr weg meen ik waar Van de Heyden motoren heeft gezeten op West2.

Ooh dat is stukje van mij af, zal ook wel druk bezocht worden door volk waar ik niet mee om wil gaan :rolleyes:
 
Correct. Ben wel benieuwd naar die Fitland. Zou heerlijk zijn een 24/7 gym die tevens ook hardcore is!
 
Correct. Ben wel benieuwd naar die Fitland. Zou heerlijk zijn een 24/7 gym die tevens ook hardcore is!

Zeker! Zou ik ook wel chill vinden :D
Als je iets weet, lees ik het graag via dit topic ;)
 
Gelult? Dus is niet waar? En weet je waar een basic fit komt? Een dichtbij Arena en de ander..?
De ander komt op de oude vlijmenseweg, waar die motorhandel zat.

Fitland en hardcore horen niet bij elkaar (tot nu toe).
Ik vraag me af of de huidige Fitland Den Bosch wel goed loopt: is nogal duur voor wat je krijgt.

---------- Toegevoegd om 13:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:12 ----------

Ooh dat is stukje van mij af, zal ook wel druk bezocht worden door volk waar ik niet mee om wil gaan :rolleyes:
Basic Fit wil je inderdaad liever niet naar toe.
 
De ander komt op de oude vlijmenseweg, waar die motorhandel zat.

Fitland en hardcore horen niet bij elkaar (tot nu toe).
Ik vraag me af of de huidige Fitland Den Bosch wel goed loopt: is nogal duur voor wat je krijgt.

---------- Toegevoegd om 13:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:12 ----------


Basic Fit wil je inderdaad liever niet naar toe.

Ik train nu bij basic fit rosmalen (voorheen health city), in de avond (vooral maandag t/m woensdag) is het erg druk, maar ik train in de ochtend/middag en dan is het goed te doen, soms zelf leeg in het krachtgedeelte. Genoeg schijven, genoeg barbells ed.
Alleen geen hele zware dumbbells, maar die heb ik toch niet nodig :o
 
Back
Naar boven