XXL Nutrition

Sportschool Dordrecht

Bezoekers in dit topic

klinkt goed ,zware db.
goed het contract lezen he ;) :)
 
Yo Ries,

ja klopt..daar trainen ook alle sterkste mannen op zatredag uit de wijde omgeving..is van 11:00 tot 14>00 dacht ik onderdelen training..ken er een paar jongens..is een goede gym..

grten
 
Yo Ries,

ja klopt..daar trainen ook alle sterkste mannen op zatredag uit de wijde omgeving..is van 11:00 tot 14>00 dacht ik onderdelen training..ken er een paar jongens..is een goede gym..

grten

O dan ga ik binnenkort zeker een keer daar trainen. 2 collega's fitnessen daar een beetje. Dus ga ik mooi een keer met ze mee.

tnx Rico!
 
Mischien dat ik ook ooit daar ga kijken aangezien ik vermoed dat m'n huidige gym niet lang meer te leven heeft.
 
maar team novio..... :(


:D

Ben nog niet weg:D . En als jij die gigantische halters kan regelen voor mij (tekening neem ik vandaag mee) dan hoef ik niet eens perse weg, maar ga ik alsnog een keer kijken;)
 
Dj's is een goede sportschool hebben niet veel speciale apparaten maar gewoon het benodigde. ik heb daar ook vroeger getrained aleen ben daar weggestuurd door jonge pikkies die denken dat ze de baas waren. maar idd goede begeleiding, ik had een begeleider Boyd heete hij was 2de sterkste man van nederland geweest die legde alles perfect uit en de baas Jos die doet dat ook en de zwaardere apparatuur (tot bepaalde hoogte)
zou er graag terug gaan Ipv Fit 4 Free.

hoop dat je hier wat aan heb
 
Ga er maandag kijken. Dus thanks DW en Kikaku!
Wacht het wel af.
 
Ga er maandag kijken. Dus thanks DW en Kikaku!
Wacht het wel af.


Ga je verhuizen ofzo?
Of zomaar voor een keertje in dordt trainen.
Ik ben zelf net verhuisd naar dordt,maar train er nog niet.
Ben er laatst wezen kijken en het ziet er wel serieus uit ja,maar voordat ik overstap wil ik ook nog ff bij Ad den Otter kijken.
Schijnt ook wel een serieuze te zijn....
 
Nee ik werk in Breda. Maar de meeste collega's komen uit dord.
Was een beetje aan het babbelen.
Moet zeggen relaxte sportschool. Trainingsdeel BB is niet overdreven groot, maar goed genoeg. Genoeg freeweights.

Heerlijk getraind en dumbbells tot 60 kg.
Heerlijk:)
 
ff Dj's work-out sucks,heb daar ook ff getraint.kom naar de Ringer Sportplaza daar zijn alle grote jongens van dJ's naar verhuist,kost nu maar 25 in de maand eerst 45 maar omdat ze 25 jaar bestaan.en lekker veel hardcore 100 keer beter dan Dj's...
 
ff Dj's work-out sucks,heb daar ook ff getraint.kom naar de Ringer Sportplaza daar zijn alle grote jongens van dJ's naar verhuist,kost nu maar 25 in de maand eerst 45 maar omdat ze 25 jaar bestaan.en lekker veel hardcore 100 keer beter dan Dj's...

Dumbbells?
En waar zit die in Dord?
 
DB's weet ik niet, maar moet daar haast wel vrij zwaar gaan. Is eigenlijk al jarenlang een plek voor de grotere mannen.

Ligt (of lag, ben er al lang niet geweest en toen fikte het ongeveer al elke 3 jaar af ofzo) vlak bij Station Zuid, aan de andere kant van de spoorlijn ten op zichte van de Drechtstedenhal en het Ziekenhuis. Nog net niet OP de ring Dordrecht, zeg maar...
 
Iemand een link van die sportschool?
 
ff Dj's work-out sucks,heb daar ook ff getraint.kom naar de Ringer Sportplaza daar zijn alle grote jongens van dJ's naar verhuist,kost nu maar 25 in de maand eerst 45 maar omdat ze 25 jaar bestaan.en lekker veel hardcore 100 keer beter dan Dj's...

Voormalig wedstrijdpowerlifter uit mijn sportschool wees me op Ringer Sportplaza, wilde er eventueel wel samen serieus aan de ijzers slingeren. Moet er nog steeds eens gaan kijken. Het is me alleen net iets te ver weg na een werkdag. Ga liever op de fiets ipv steeds voor een open brug te staan.

dumbbell's weet ik niet, maar moet daar haast wel vrij zwaar gaan. Is eigenlijk al jarenlang een plek voor de grotere mannen.

Ligt (of lag, ben er al lang niet geweest en toen fikte het ongeveer al elke 3 jaar af ofzo) vlak bij Station Zuid, aan de andere kant van de spoorlijn ten op zichte van de Drechtstedenhal en het Ziekenhuis. Nog net niet OP de ring Dordrecht, zeg maar...

Bij de begraafplaats toch?

Iemand een link van die sportschool?

En speciaal voor jou, grote vriend (of heb je me op negeer staan :D):

Ringer Sportplaza
 
Laatst bewerkt:
Had al ff naar de link gekeken. Ziet er alleen niet veel op. Negeer heb ik je maar weer af gehaald;)
 
DJ's was een goeie, idd, die Boyd was supertrainer samen met een naar ik meen Turkse jongen Erdall. Die twee zijn echter allebei al een tijdje weg. En Jos heeft de zaak volgens mij verkocht aan zijn ex-vrouw, die de zaak vroeger samen met hem had. Heb er wel altijd lekker getraind.

De eigenaar van onze sportschool gaat wel vaker naar de Ringer, schijnen wel grote mannen te komen :p Ligt er gewoon een beetje aan welk volk je graag tegenkomt met trainen. DJ's was eerder het nettere volk met ook een aantal serieus trainenden, Ringer zeiden ze dat er veel kampers enzo kwamen, maar ben er zelf nooit geweest, dus dat zijn niet mijn woorden :D
 
Ik heb bij de RINGER getraind, dit zou ik echt aanraden in Dordt...Vind ik beter dan DJ's...Groter, meer spul, begeleiding waar nodig,leuker volk:cool: Momenteel train ik in een rambo hok ivm het geld...
 
Back
Naar boven