MuscleMeat

Sportschool eindhoven

Bezoekers in dit topic

PascalX

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
2 mei 2007
Berichten
114
Waardering
0
Hey,

ik train nu bij Health City in nuenen, maar contract loopt na de zomer af! Ik ben dus al beetje opzoek naar een goede hardcore sportschool in de buurt van nuenen/geldrop/eindhoven!

mijn sportschool nu heeft de dumbbells maar tot 22kg en niet eens een squatrek!
 
Essbra of top-fit maybe er was er nog eentje..
 
Nice ik zoek er misschien ook nog 1 in Eindhoven, dus wie een goede gym weet, zeg het maar. Liefst 50KG + dumbbell, squatrek en veel spul, dan ben ik al tevreden.

Olympia fitnesswereld is volgens mij vrij groot en hebben volgensmij alles wat je zo'n beetje nodig hebt, goede openingstijden, nu moet ik alleen de kosten nog weten.

Olympia Fitnesswereld - visie
 
Laatst bewerkt:
zie Olympia Fitnesswereld - home en dan ff bellen ofzo, heb er zelf ook getraind, dumbbells gaan wel maar tot 30 maar voor de rest nette gym.

Hoeveel waren de kosten voor jou dan, ik kan nu niet bellen want ik zit op school:D 30KG dumbbells valt mee te leven, maar dan kan ik bijna net zo goed bij mijn oude blijven.
 
Ik heb vroeger met de school erlangs bij olympia getraind! was inderdaad wel redelijk groot en netjes! maar toen hadden ze ook geen squatrek!
 
Ik heb vroeger met de school erlangs bij olympia getraind! was inderdaad wel redelijk groot en netjes! maar toen hadden ze ook geen squatrek!

Nu wel!

Kosten weet ik zo niet meer
 
kosten olympia

kosten zijn 42,50 euro per maand, geen andere mogelijkheden, deze contributie is voor onbeperkt trainen, sauna en groepslessen.
 
topfit in geldrop is zeker een aanrader en vanuit nuenen goed bereikbaar
 
is er een squatrek beschikbaar en veel losse dumbbells tot minimaal 32 kg? dus ik zoek meer een soort van hardcore gym en geen fancy healthcenter waar ik nu zit!
 
Jazeker, dumbbells tot 40 kg, prachtig powerrack en deadliftplatform.
 
essbra!

wie traint er eigenlijk van dbb bij essbra? ik ben er wel eens geweest, ziet er heel prima uit maar omdat ik in best woon en daar 5 minuten fietsen een hardcore sportschooltje heb zitten ga ik er niet heen ;)
 
train jij daar tielie? wat kost het daar en waar in geldrop zit het?
 
ik train bij olympia ,wel relax aleen dumbbells tot 30 is minpuntje voor de rest is het top.
 
train jij daar tielie? wat kost het daar en waar in geldrop zit het?

50 euro voor drie maanden, vlak bij het station in geldrop. Vanuit Nuenen/Mierlo kun je er makkelijk komen via de rotonde bij de kerk omdat die straat aan het station éénrichtingsverkeer is. Vanuit Heeze moet je verdorie een stukje lopen :P
 
wacht ff ik weet het al! ik ben daar 6 jaar geleden een keer met een maat van mij mee gegaan die toen daar trainde! is toch waar ze ook die boks zakken hebben hangen? redelijke hardcore gym, toch?
 
yup, die zal het zijn :)
 
gelukkig! ik vroeg me al af of die nog bestond! zodra me contract afgelopen is kom ik zeker daar trainen, dan maar iets verder rijden maar lekker knallen daar :D
 
Back
Naar boven