MuscleMeat

Sportschool en Trainingsmaat omgeving Veenendaal gezocht

Bezoekers in dit topic

Ian93

Cool Novice
Lid geworden
2 mei 2011
Berichten
33
Waardering
1
Lengte
1m76
Massa
94kg
Vetpercentage
12%
Hallo mede dbb'ers,
ik ga over een maandje in Veenendaal wonen, en zoek dan een goede sportschool en een trainingsmaatje.
Ik dacht zelf aan angels gym of fit4free, lijken mij de enige 2 redelijke sportscholen?
Ook zoek ik dus een trainingsmaatje, vind het altijd wel lekker om met zn 2en te trainen...
Ik hoor graag jullie tips!
 
Te ver voor mij. :D

goodluck
 
Ik train supervaak in Wageningen bij de sportschool van de uni daar.. :D
 
Ik train supervaak in Wageningen bij de sportschool van de uni daar.. :D

Oke, maar die is denk ik niet toegankelijk voor mensen die niet op de Uni zitten toch?
 
Oke, maar die is denk ik niet toegankelijk voor mensen die niet op de Uni zitten toch?

weet ik zo niet zeker... volgens mij wel hoor tegen een vergoeding.. ik zie iig wel eens advertenties hangen. Maar dat weet ik zo niet zeker
 
Heb gesolliciteerd bij f4f in Veenendaal, niet aangenomen, maar vond het niet echt een goede gym, geen squatrack zover ik zag oid.

Ik train zelf in Doorn.
 
Over F4F word zo ontzettend veel slecht gezegd overal dat ik daar nieteens zou willen trainen als ik jou was ;) Ook hoor ik van vrienden dat het er altijd erg druk is waardoor je 9 van de 10 keer staat te wachten...
 
Ik train bij f4f in Veenendaal, maar ik ben wel een vrouw. Houdt dat je tegen? :D .
Het is niet geweldig, maar met een beetje improvisatie is het goed te doen! Echt heel druk is het niet, behalve bij de crosstrainers..
 
Welcome @ Angel's Gym Veenendaal.......

Een Gym zoals het hoort en vaste dumbbells tot 60KG, zelf te monteren dumbbells tot 100KG + een aparte ruimte voor bodybuilding.

http://www.angelsgym.nl/

Groet,
 
Back
Naar boven