MuscleMeat

Sportschool Hoorn

Bezoekers in dit topic

stanley

Novice
Lid geworden
23 feb 2019
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
93kg
Vetpercentage
15%
Goedemiddag,

Ik en me vriendin gaan verhuizen naar Hoorn, ik heb altijd gesport in Sportcentrum Langedijk en werd daar gecoacht door Henk Keizer.
Nou vind ik Langedijk een beetje ver om m'n sport daar nog uit te voeren.
Dus mijn vraag is of er een beetje powerlift/strongman vriendelijke sportscholen zijn in de buurt van Hoorn (ik weet alleen van Beverly gym maar wil graag meerdere opties hebben)

Sportieve groet,
Stanley van Essen
 
Binnen welke straal heb je zelf al gezocht ?
Wat is je maximale reisafstand / km's ?

Heb je de bekende gyms / clubs al bekeken ?
 
Half uurtje met de auto naar Langedijk. Is te doen voor een kwalitatieve gym.
 
Goedemiddag,

Ik en me vriendin gaan verhuizen naar Hoorn, ik heb altijd gesport in Sportcentrum Langedijk en werd daar gecoacht door Henk Keizer.
Nou vind ik Langedijk een beetje ver om m'n sport daar nog uit te voeren.
Dus mijn vraag is of er een beetje powerlift/strongman vriendelijke sportscholen zijn in de buurt van Hoorn (ik weet alleen van Beverly gym maar wil graag meerdere opties hebben)

Sportieve groet,
Stanley van Essen

In de buurt van Hoorn zijn niet specifiek powerlift/strongman gerelateerde sportscholen. In Hoorn zelf kom je al snel uit op BasicFit, Fit For Free, BigGym en inderdaad Beverly Gym. Daarnaast heb je nog Sportcentrum Hoorn, daar komen vooral de wat oudere sporters die opzoek zijn naar luxe.
 
Half uurtje met de auto naar Langedijk. Is te doen voor een kwalitatieve gym.
Absoluut! Als ze gewoon de hele dag open bleven was er niks aan de hand. Ze zijn dus van 0900 tot 1130 open en 1500 tot 2100.... Dat komt dus net klote uit met mn werk uren.
 
Back
Naar boven