AndroidHealthClinic

Sportschool i.d.b.v Zernike Campus

Bezoekers in dit topic

Whitey

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2010
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
70kg
Vetpercentage
6%
Ik woon sinds kort in Groningen, in Onnen a.k.a Middle of Nowhere...

Ik heb wat rond gekeken in Groningen, op zoek naar een sportschool, vornamelijke in de buurt van het Zernike complex/campus waar ik naar school ga. Ik kon wel 2 sportcentra vinden maar dat was niet echt wat ik zocht.

Ik wil wat groter/sterker worden (1.85m, 65kg...:(), weet iemand een goede sportschool, het liefst in de buurt van de Zernike campus?

P.S, ik weet niet of dit de goede plek ervoor is in het forum, maar Allerlei leek me nog de beste plek die ik kon vinden.

cheers!
 
Eehm volgens mij kun je als student van de Hanze of Rug voor 40 euro per jaar onbeperkt bij de ACLO sporten. Dus dat is wel lekker cheap en die gym zit op het Zernike Campus. Al is die gym wel gay en is het er vaak heel druk (naar horen zeggen), maar daar kun je naar kijken.

Voor een meer hardcore gym zul je toch downtown moeten ;).
 
hmm, kheb meerdere keren bij die ACLO gekeken, 2 keer toen ik laat uit was , en 1 keer rond 12 uur. Het lijkt alsof het daar altijd vol zit.

sowieso wil ik eigenlijk wel naar een meer hardcore gym, also ik daarvoor 'downtown' moet, het zij zo ;)

iemand daar nog suggesties voor? Google was niet zo behulpzaam als ik zou willen...
 
In een ouder topic las ik eens iets over Hari Mau, schijnt een goede sportschool te zijn als je wat meer hardcore wilt trainen;)
 
harimau

en anders zou je nog even kunnen gaan kijken bij kelderwerk
 
Harimau is een goeie sportschool waar ik train, zou ik zeker even kijken, ook voor het wat fanatiekere werk. www.harimau.nl

Andere opties: Kelderwerk. Heb ook wel eens iets over Hercules gehoord maar die lijken me erg duur. Van ACLO hoor ik niets dan ellende. Universiteitssportcentra "willen meestal geen bodybuilders hier".
 
Wat ACLO betreft, idd dat "liever geen bodybuilders" ken ik, dus ik denk dat ik maar s bij Harimau ga kijken, of anders bij Kelderwerk.

Bedankt voor de hulp!
 
kelderwerk is de shit. K*t apparaten en alles is oud en kraakt maar super sfeer
 
In de Aclo ben je een zwaargewicht met je 65kg! Verder kun je er prima trainen hoor, goedkoper kun je het in ieder geval als student niet krijgen.
 
Ik wilde eerst al een nieuw topic openen, maar er schijnt al aardig wat over ACLO te zijn gediscussieerd. Ik ben niet zo zeer opzoek naar een vaste trainingspartner (omdat mijn tijden van school per week verschillen en ik op zeer onregelmatige tijden train), maar gewoon met iemand om af en toe eens mee samen te trainen. Misschien heeft iemand interesse.
Groetjes

Thomas
 
@ Thomas

Zelf train ik doordeweeks ook bij de ACLO (allerlei tijden), PM je msn adres anders ff dan kunnen we wel een keer afspreken
 
@ Thomas

Zelf train ik doordeweeks ook bij de ACLO (allerlei tijden), PM je msn adres anders ff dan kunnen we wel een keer afspreken

Oee klinkt spannend:)
 
@ Thomas

Zelf train ik doordeweeks ook bij de ACLO (allerlei tijden), PM je msn adres anders ff dan kunnen we wel een keer afspreken

Niets persoonlijks ofzo... Maar daarom train ik ook niet (meer) @ ACLO. Altijd van die koppeltjes en zelfs met 4 man ofzo gaan trainen en dan een uur lang benchpressen :p

Van die 'voor de gezelligheid' trainers.

Toen ik er trainde was er serieus een ecto die een meisje versierde (poging tot) en tijdens het versieren verschillende geheime poses deed haha
 
Niets persoonlijks ofzo... Maar daarom train ik ook niet (meer) @ ACLO. Altijd van die koppeltjes en zelfs met 4 man ofzo gaan trainen en dan een uur lang benchpressen :p

Van die 'voor de gezelligheid' trainers.

Toen ik er trainde was er serieus een ecto die een meisje versierde (poging tot) en tijdens het versieren verschillende geheime poses deed haha

None taken, voel me niet aangesproken ofzo. Ik train meestal alleen en dan ook keihard, maar herken het beeld dat je over de aclo schets wel. Maar zo nu en dan samen met iemand anders trainen is wel handig als je echt maximaal wil gaan.
 
None taken, voel me niet aangesproken ofzo. Ik train meestal alleen en dan ook keihard, maar herken het beeld dat je over de aclo schets wel. Maar zo nu en dan samen met iemand anders trainen is wel handig als je echt maximaal wil gaan.

Als je wilt maxen kun je altijd iemand vragen om je even te spotten. Wel even heel precies aangeven wat je wilt dat de spotter doet, want die heeft er geen weet van van wat jij van plan bent. (als je maar niet verwacht dat ik tig reps ga deadliften terwijl het de bedoeling was dat jij aan het benchen was :))
 
Ik train zelf bij de ACLO omdat het niks kost voor mij, en het is bijna altijd open (ma tm vrij van 8 tot 2230 en za en zo van 9 tot 9) Je kunt er wel aardig trainen, maar kan soms erg druk zijn.

Kelderwerk train ik ook regelmatig. Lekkere muziek, en mensen die hard trainen. Verder is kelderwerk erg goedkoop. Ze gaan trouwens wel dicht per 17 februari. Ze gaan dan verhuizen naar de Pleiadenlaan naar een beter pand.
 
Zit volgend jaar waarschijnlijk (hopelijk) ook in Groningen in het zelfde gebied als het Zernike College, maar iemand ervaringen met Hari mau of Kelderwerk?
 
Kelderwerk is zeker een aanrader qua prijs en openingstijden. Je mag er magnesium gebruiken en dumbbells gaan tot 55 geloof ik. Personeel is behulpzaam.
Harimau verder geen ervaringen mee, maar is wel redelijk hardcore geloof ik.
 
Zit op dit moment nog bij de ACLO, maar als ik daar geen lid meer ben ga ik zeker wel naar harimau. Aangezien dit ook 50 meter bij mij vandaan is :D
 
Back
Naar boven