MuscleMeat

Sportschool in Groningen gezocht (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dayuum

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
25 aug 2006
Berichten
548
Waardering
16
Mijn F4F abonnement loopt bijna een jaar en dan ben ik eindelijk af van dat contract. Ik ga binnenkort in Groningen studeren en wil daar ook gaan trainen. Ik hoor dat je erg goedkoop bij ASC kan trainen maar dat het daar ook druk is. Belangrijkste is dat de gym een squatrek,bench,genoeg olympische stangen en plates heeft zonder dat je daar 15-30 minuten lang op moet wachten
 
kelderwerk in paddepoel. 16x trainen voor 27,50. Enorm ruim opgezet heel veel losse gewichten en stangen. Enige nadeel is dat er geen douche is.
Daarnaast heb je ook nog harimau en hercules, zal rond de 25 euro per maand kosten. Daar is wel een douche, maar minder ruimte, minder schijven en minder stangen.
 
En als student kun je voor een schijntje een ACLO abonnement krijgen. Kun je op het sportcentrum van de uni terecht. (ga anders eens een keer kijken)
 
ACLO, prima materiaal en kost weinig
 
Is het niet te druk bij ACLO?
 
Een kijkje nemen zegt meer dan 1000 woorden op een forum.
 
Maandag tm donderdag is het bij de aclo tussen 5 en 9 wel druk maar verder is het heel goed te doen. (neem aan dat het bij de meeste sportscholen rond die tijden druk is)

De dumbbells gaan er tot 40 kg en er zijn zo'n 6 bankjes voor, er liggen een paar kettlebells (16, 24 en 32 iirc). Stuk of 3 bankjes voor bankdrukken, en daarbij nog 2 voor incline/decline. Verder is er 1 kooi en 1 half squatrek en ook nog een smith en heel veel apparaten.
 
ik trek op 3 februari in mijn woning in groningen. Ik ben echter op zoek naar plek waar sportschool en zwembad in een zit. Aangezien ik nog full time moet revalideren het aankomende jaar. hoorde dat plaza sport(bij euroborg en martiniplaza) dit had. iemand bekend mee?
 
Back
Naar boven