MuscleMeat

sportschool in groningen! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

wazzup zei:
Ik red me voorlopig wel, maar een paar erbij moet kunnen, dus mijn steun heb je :thumbs: . Hang maar op op het prikbord in de zaal, en meld het even bij de krachtwachten. Zal ik het ook tegen ze zeggen (die pullup-machine kwam ook kort nadat ik geklaagd had dat er geen pullup-stang was dus wie weet luisteren ze naar me ??? )

:wazzup:

Ok dan.
Train je wel eens van 17.30 - 19.00 ?
Ik train elke ma/di/do/vrijdag op dat tijdstip.
Ben benieuwd naar al die kopjes achter de nicknames.
 
mij ken je inmiddels al :)
wie wazzup is weet ik ook niet. train ook rond die tijd, vaak iets eerder afhankelijk van school ofzoiets:)
 
Red devil zei:
Ok dan.
Train je wel eens van 17.30 - 19.00 ?
Ik train elke ma/di/do/vrijdag op dat tijdstip.
Ben benieuwd naar al die kopjes achter de nicknames.

Nee,

di 12:00 - 13:00
do 12:00 - 13:00
zo 10:30 - 11:30

(alles bij benadering, want ik varieer ook wel eens als het niet uit komt qua werk)

:wazzup:
 
tja dan train ik niet hoor. niet zo fijne tijd sochtends... werk je dan bij de aclo ofzo?
 
D. zei:
tja dan train ik niet hoor. niet zo fijne tijd sochtends... werk je dan bij de aclo ofzo?

nee, ik werk gewoon bij de RuG. op het Zernike terrein, lekker dichtbij de ACLO dus.

en ik ben nu eenmaal een ochtendmens, en door dan te trainen hou ik de middag lekker vrij om wat anders te gaan doen. (tenzij het zaterdag erg laat is geworden.... )
 
Red devil zei:
Ben benieuwd naar al die kopjes achter de nicknames.

Ik train sinds kort ook weer en dan wel bij de Aclo. Ik vind het echt meesterlijk irritant dat telkens als wanneer ik naar de gym ga dat er een kudde personen een cursus aan het doen is..&^*&^*(&!

Lijkt mij ook wel lachen om de mensen van DBB eens tegen te komen in mijn nieuwe krachthonk. Kunnen we niet es wat MSN adressen doorgeven?
 
b00gie85@hotmail.com

ik woon in peize (10km. er van af), train in Roden. Maar ga komend jaar op kamers in Gruningen, en ga dan zeker bij de Aclo of zelfs bij Harimau (lekker bruut hardcore met Jopie :)) trainen. Een gronings onderonsje lijkt me best cool (dan wel in gym dan wel in het uitgaansleven), maar D. schijnt er alleen een btje bang voor te zijn, ik weet alleen niet waarom.

(misschien is ie wel een superecto van 50 kg, van 2.20 lang)
 
squeezer zei:
Lijkt mij ook wel lachen om de mensen van DBB eens tegen te komen in mijn nieuwe krachthonk. Kunnen we niet es wat MSN adressen doorgeven?
Nee sorry, hier kunnen we niet aan beginnen.

:D
 
squeezer zei:
Je bent zeker een Harimau ganger geworden?
Volgens mij trainen er best veel mensen uit Groningen bij de Aclo....

Mijn MSN: jeoffreyderue@hotmail.com


Wat is er mis met Harimau??
mmm, moet ik eff met een paar vrienden langskomen ofzo?

Maar D. is nog niet man genoeg voor harimau, tja wordt eens een keertje tijd D. dat ik met je eff ga trainen, of nie??

Jopie
 
Aclo rulez

Als je me ziet spreek me maar aan, ik bijt niet.
 
jopiepoekie zei:
Wat is er mis met Harimau??
mmm, moet ik eff met een paar vrienden langskomen ofzo?

Jopie

kom maar langs! Kan toch veel harder lopen dan al dat grof geschut :D
 
Red devil zei:
Aclo rulez

Als je me ziet spreek me maar aan, ik bijt niet.

Hoe herken ik je dan? Volgens een oude post sta je met je rug op de foto. Denk niet dat ik je daar aan zal herkennen.
 
squeezer zei:
Hoe herken ik je dan? Volgens een oude post sta je met je rug op de foto. Denk niet dat ik je daar aan zal herkennen.

1.92 m @ 100 kg, beetje rossig haar. Loop altijd in pats-hempjes rond.
Als je oefeningen verkeerd uitvoert heb ik je vast wel eens aangesproken ;)
 
1.92 m @ 100 kg, beetje rossig haar, feest neus, smink. Loop altijd in pats-hempjes rond met de tekst: michiel jackson din`t molest the childeren he maked love with hem.
Als je oefeningen verkeerd uitvoert heb ik je vast wel eens aangesproken van hoe je het hebt gedaan


:eyebrow:
 
Red devil zei:
1.92 m @ 100 kg, beetje rossig haar. Loop altijd in pats-hempjes rond.
Als je oefeningen verkeerd uitvoert heb ik je vast wel eens aangesproken ;)

OOH jij was die eikel die mij telkens corrigeerde.... :D
 
boogie zei:
(misschien is ie wel een superecto van 50 kg, van 2.20 lang)
wat is hier mis mee:D

pikzwaaier4life zei:
Vind het alleen wat raar staan met een fles vol halfvol poeier naar binnen te werken met wat water erbij. krijgt men van die gedachten dat je niet naturel bent ofzo denk ik.

boeiend. gewoon doen wat t beste is voor jou tovh. dacht dat ik bij mijn gym de enige was die dat deed en idd, vaak schuine gezichten in de gym. op een gegeven moment kwam er een ander mannetje de kleedkamer binnen die ook een shakebeker uit zn tas haalde en water toeveodge..gelijk in gesprek geraakt uiteraard over wei en dextrose en zo..je kent t wel. veel mensen keken ons aan alsof we idd aan de doping zaten. kwam toen nog een kerel bij en ook ouwehoeren erover waar we halen, hoe en wat en adviesen over en weer gewisseld. leuke gewaardwording vond ik zelf

kortom: gewoon je shakie drinken. t gaat toch om jouw lichaam en blijkbaar ben je niet de enige in je gym

Groningen goed vertegenwoordigh hier blijkbaar:thumb:
 
Met Harimau is helemaal niets mis. Het enige probleem voor mij was dat het te ver weg was en dat die ****ing gewichten godver de godver geen gewichtsaanduiding hadden. (dat zal onderhand wel veranderd zijn, neem ik aan)
Dat lijkt geen probleem, maar dat werd het wel !
Ze hebben een mooie studentenkorting en de sfeer is prima hardcore. Harde muziek etc........prima sportschool dus.

MAAR

de ACLO is super goedkoop en voor mij erg dichtbij en eveneens kan ik overal makkelijk bij (zelfs als het heel druk is.....vreemd genoeg.....het zal wel mijn autoriteit zijn :P (NOT) of omdat Red Devil dreigt met zijn verbeteringen :P Ik heb ze trouwens nog niet van je gehad :P)

en wat betreft dat shakie.........Dandy's totally right.
Ik sta altijd gezellig een flinke shake van 750ml en wat tabletten naar binnen te werken na me training.
Als een andere debiel een banaan eet, kijk ik hem ook aan met de blik: Stomme eikel........daar heb je verdomd weinig aan na je training. Toch doet hij het.

Mij hebben ze overal raar aangekeken als ik postworkout bezig ging (behalve bij harimau) maar WHO THE **** CARES !!


Trouwens squeezer......je moet gewoon ff de trainingstijden op het internet checken, dan weet je wanneer die cursussen zijn en kan je ze vermijden.

msn: annistrum@hotm...
 
Ilya zei:
Als een andere debiel een banaan eet, kijk ik hem ook aan met de blik: Stomme eikel........daar heb je verdomd weinig aan na je training. Toch doet hij het.

Ach.. denk maar zo, koolhydraten zijn koolhydraten....

(hoezo debiel, eikel ?)
 
I hope you're kidding me.
 
Back
Naar boven