MuscleMeat

Sportschool in Hoofddorp

Bezoekers in dit topic

crystal

Novice
Lid geworden
13 sep 2012
Berichten
21
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
60kg
Beste forumleden,

Ik ben net nieuw in Hoofddorp en ik wil me graag even richten tot de mensen die ook woonachtig zijn in Hoofddorp en daar sporten. Ik ben opzoek naar een goede sportschool maar het enige wat ik kan vinden zijn fancy sportscholen waarvoor je 60eur in de maand betaald + 30 euro inschrijvingskosten. Ik vind dat echt achterlijke bedragen, zeker voor een student. Ik woon in de buurt Graan Voor Visch en zoek daar dichtbij een goede sportschool met goede kracht-apparatuur, iemand enig idee?

Ik heb zelf ook al wel research gedaan maar misschien heeft iemand van jullie een adres dat wel hardcore is?
 
Is geen hardcore, zijn 2 basic fits geloof ik daar kan je heen, maar komt paupervolk en aan de dumbells is ook niet altijd te zien hoe zwaar deze zijn.
Dus ik betaal die achterlijke bedragen graag voor een belangrijk onderdeel van mijn leven.
Healthcity nu 50 euro p/m en krijg je het meeste waar voor je geld.
 
zwanenburg een optie? Daar zit een prachtige gym
 
Zwanenburg indd. Kan je zo binnendoor rijden vanaf Hoofddorp.
 
Is geen hardcore, zijn 2 basic fits geloof ik daar kan je heen, maar komt paupervolk en aan de dumbells is ook niet altijd te zien hoe zwaar deze zijn.
Dus ik betaal die achterlijke bedragen graag voor een belangrijk onderdeel van mijn leven.
Healthcity nu 50 euro p/m en krijg je het meeste waar voor je geld.

Bedankt voor je reactie. Oke dus Healthcity in Toolenburg is wel iets serieus? Hebben ze daar bijvoorbeeld de juiste apparatuur voor kracht-training? Voor mij is en blijft het veel geld in de maand, ik kan niet in jou portemonnee kijken maar voor een student is het prijzig. En die 50 euro is zeker dat je er twee jaar aan vast zit?
 
Bedankt voor je reactie. Oke dus Healthcity in Toolenburg is wel iets serieus? Hebben ze daar bijvoorbeeld de juiste apparatuur voor kracht-training? Voor mij is en blijft het veel geld in de maand, ik kan niet in jou portemonnee kijken maar voor een student is het prijzig. En die 50 euro is zeker dat je er twee jaar aan vast zit?

Mja ligt er aan wat je serieus vind.
Dumbells gaan tot 40 kg.
Zijn een flink aantal machines waarvan je bij sommige zelf schijven erop kan doen.
Kabels, cardio en alles ruim opgezet.

Daarnaast is er nog een heel saunacomplex met infrarood, 2 gewone sauna's een buiten sauna, jacuzzi binnen en buiten en een zwembad.
Ook kan je er gratis onder de zonnebank en drinken pakken uit de automaat.

Is qua opzet gewoon ruim.
Alleen de kleedkamer is al groter dan de meeste sportscholen in hun geheel.

Is maar net wat je zoekt.
 
Back
Naar boven