MuscleMeat

Sportschool in Rotterdam?

Bezoekers in dit topic

schienkie

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 dec 2004
Berichten
3
Waardering
0
Hallo allemaal,

Ik lurk hier al een tijdje, en ik heb al veel opgestoken van al jullie ervaringen, waarvoor hulde :)

Nu ga ik binnenkort wellicht in Rotterdam wonen, en moet ik daar een nieuwe sportschool vinden. Op dit moment sport ik bij een klein fitnesscentrum, en ben eigenlijk op zoek naar een soortgelijke sportschool:

  • Niet te duur: Ik betaal nu 15 euro per maand voor onbeperkt, dat is superweinig, maar ik heb weinig zin om 40-50 euro te betalen. Ik wil 3-4 keer per week trainen, en het liefst op tijdstippen die ik zelf kan kiezen.
  • Fatsoenlijke apparatuur in de vorm van dumbbells, barbells enzo. Ik vind ijzer het fijnste trainen, en ben niet op zoek naar een zaal vol met hydraulische machines.
  • Niet compleet allochtoon: Ik kan goed opschieten met gekleurde medemensen, maar ik wil niet het gevoel hebben dat ik in Marokko aan het trainen ben.
  • Goedkope of gratis parkeergelegenheid
  • Relatief clean: In iedere sportschool loopt denk ik wel iemand rond die ooit gebruikt heeft, en ik oordeel daar verder niet over, maar ik wil niet in een anabolenhemel terechtkomen i.v.m. mijn eigen motivatie.
  • Sociaal open: Ik kom om te trainen, maar een leuk gesprek tussendoor is altijd gezellig. Ik ben niet op zoek naar een opgefokte kliek.

Is er iemand die me wat aan kan bevelen? Alvast bedankt voor jullie hulp!
 
Yo bro,

Rotterdam is groot!..waar kom je ergens te wonen?

grten
 
schienkie zei:
  • Niet te duur: Ik betaal nu 15 euro per maand voor onbeperkt, dat is superweinig, maar ik heb weinig zin om 40-50 euro te betalen. Ik wil 3-4 keer per week trainen, en het liefst op tijdstippen die ik zelf kan kiezen.
  • Fatsoenlijke apparatuur in de vorm van dumbbells, barbells enzo. Ik vind ijzer het fijnste trainen, en ben niet op zoek naar een zaal vol met hydraulische machines.
  • Niet compleet allochtoon: Ik kan goed opschieten met gekleurde medemensen, maar ik wil niet het gevoel hebben dat ik in Marokko aan het trainen ben.
  • Goedkope of gratis parkeergelegenheid
  • Relatief clean: In iedere sportschool loopt denk ik wel iemand rond die ooit gebruikt heeft, en ik oordeel daar verder niet over, maar ik wil niet in een anabolenhemel terechtkomen i.v.m. mijn eigen motivatie.
  • Sociaal open: Ik kom om te trainen, maar een leuk gesprek tussendoor is altijd gezellig. Ik ben niet op zoek naar een opgefokte kliek.

Ik train zelf bij Fitness Centrum Noord en dat voldoet in meer of mindere mate aan vrijwel al je eisen.
Is wel 30,- per maand (onbeperkt trainen), maar dat is relatief nog vrij goedkoop. Veel ijzer, niet groot, maar wel goede trainings-sfeer imho... Alleen de parkeergelegenheid is niet echt feest. Je betaalt er 50 cent per 24 minuten ofzo tot 18.00 uur.
Strict clean, ik weet niet in hoeverre dat echt keihard enforced wordt, want ben er nooit mee bezig, maar Hans kennende verwijdert hij mensen die gebruiken daadwerkelijk uit zijn leden-bestand zoals dat in een contractje aangegeven wordt.

Ik vind het er super, maar het beste is er gewoon even kijken als het zover is lijkt me. Het is bepaald niet de enige sportschool in Rotterdam :)

www.fitnesscentrumnoord.nl voor info.
 
body-improvement.
 
Wil je een Hardcore Gym neem een kijkje bij sportschool straatweg!!!!

Umm relatief clean bestaat dat nog tegenwoordig:rolleyes::rolleyes:
 
Tering, dat zijn mooie prijzen; 15 a 30 euro voor onbeperkt trainen. Ik mag tocht echt 45 euro neertellen per maand en maak dan nog alleen maar gebruik van het krachthonk...:(
 
Bedankt voor de reacties tot nu toe!

Ik ben voornemens om ergens in de buurt van Kralingen te gaan wonen in ieder geval.

Ik overweeg om een apartement te gaan huren in de Stadssingel. Volgens de website ligt daar in de buurt 'Sportschool Hollander aan de 1e Jerichostraat'... Heeft iemand daar ervaringen mee?

Jammer dat [Link niet meer beschikbaar] tussen de middag dicht is... Mn huidige sportschool is dat ook, en daardoor kan ik nooit vroeger weg van mn werk en meteen gaan trainen :(

Ik zal daar en bij Fitness Centrum Noord zeker even gaan kijken als ik er in de buurt woon, en als ik er begin laat ik het wel even weten :)
 
Train voorlopig in fitnesscentrum van de EUR. Is in Kralingen, en nog geen 7 euro in de maand ;)

Maarja daarvoor onthouden ze je dan ook dumbbells >32kgs en olympic barbell >200kg. Improviseren dus. Owja en je moet student zijn (of recent geweest).
 
Zitten hier meer mensen die bij body improvement trainen? Ik ben ook op zoek naar een goede gym. Woon in Alexanderpolder, vlakbij Oosterhof
 
pat21 zei:
Zitten hier meer mensen die bij body improvement trainen? Ik ben ook op zoek naar een goede gym. Woon in Alexanderpolder, vlakbij Oosterhof

Yo bro,

Ommoord is goed, veel oud ijzer, een echte hardcore gym en rustig. be-Fit in Zevenkamp is ook wel okay alleen erg druk en klein..

Body-improvement is erg goed alleen wat verder weg..

grten Rico
 
Purple traint er denk ik, tenminste der foto staat op de site. Of er van de rest van die rakkers hier ook wel eens eentje voorbij komt, weet ik niet.
Ik had er afgelopen maandag ook gaan trainen eigenlijk, maja toen toch ineens weer niet. Me trainingsmaat is overigens wel geweest. Ik hoor er veel positieve verhalen over.
 
dutch windmill zei:
Yo bro,

Ommoord is goed, veel oud ijzer, een echte hardcore gym en rustig. be-Fit in Zevenkamp is ook wel okay alleen erg druk en klein..

Body-improvement is erg goed alleen wat verder weg..

grten Rico

Bedankt! Welke bedoel je precies in Ommoord? Daar wil ik weleens gaan kijken
 
Ik betaalde eerst 20 euro onbeperk word 1 jan 25 euro.
het is een klein clubje die traint bij ons weinig machines zware dumbelts, geen cardio
Trainen alleen nog geen vrouwen bij ons. Het is vlak bij zestienhoven

het pleintje.

mzzl
 
Waar in rotterdam ga je wonen? Ik train zelf bij Life-Style in rotterdam-zuid, is best een redelijke sportschool, niet echt hardcore maar ook niet supergoedkoop.
 
Ik train in de sportschool in katendrecht.

Oude troep maar wel goede shit.

Per maand 32 euro onbeperkt.

Een hele relaxte sfeer en doen niet moeilijk over tanktops.
 
Back
Naar boven