Foto's die je ziet zijn van Delfshaven. Veel te weinig, hadden ze beter hun tijd aan kunnen besteden dan aan zo'n lesrooster, maar goed.
Begrijp echt niet waarom ze 'Health' achter hun naam hebben geplakt. Dat geeft mij in combi met het nadruk leggen op die 'lessen' een compleet verkeerd beeld van die gym. Gelukkig heb ik niet de site gezien voordat ik er eens binnen liep.
Van de andere kant, die lui moeten ook leven en als ze daarmee mensen binnen krijgen die zich inschrijven voor lessen en een abo nemen en weer afhaken (om even het cliche te gebruiken), dan moet dat ook kunnen.
Geef namelijk toe dat ze aan mij niet veel verdienen. Kom binnen, zeg hoi, wissel mijn schoenen om, hang aan wat gewichten, of sta eronder, wissel schoenen en zeg dag. En het gros van de lui die ik bij de gewichten zie doen precies hetzelfde.
Dat er een goed squat rack staat en fijne bench(es) en dumbbells tot 50 kg, geloof ik, zo ver ben ik nog lang niet dat ik aan die kant van de gewichten kom, als ooit..

Dat komt met mond tot mond reclame wel goed.
Oh en 3XL, als je dat 'centrum' bedoeld dat over het water uit kijkt? Zelf nooit geweest, maar heb er wel eens iemand over gehoord. En inderdaad ook niet mijn idee van een goede school.