AndroidHealthClinic

Sportschool in Rotterdam?

nog aardig wat rotterdammers hier!

Heb ook al wat DBBers gesproken die trainen in het Erasmus sport centrum! Maar deze gym is vrij beperkt (maar goedkoop :p )

Zit jij bij 3XL op de gym dan? ..cool :cool:

Ik train daar 4x per week dus waarschijnlijk ben ik hem al een keer tegengekomen. :cool:

Ik behoor tot de vaste ploeg daarzo en ze kennen me.

Er wordt daar weinig geouwehoerd maar wel sociaal. Ach, ik ben altijd van het motto, niet lullen maar trainen met die shit.

Zitten hier meer mensen die bij body improvement trainen? Ik ben ook op zoek naar een goede gym. Woon in Alexanderpolder, vlakbij Oosterhof

Ja ik train daar ook . Is wel een goede gym en leuke sfeer.
Is echt een hardcore gym. als je meer vragen over hebt pm maar

Btw body improvement is tegenwoordig d8 ik wel smiddags open

Voor de mensen die op Zuid (carnisse/charlois) wonen kan ik Bodies aanraden. Fijne gym, niet groot, wel prima spullen (veel los en plate loaded) en relaxte lui.
Train er nog niet zo lang, maar voel me er tot nu toe behoorlijk thuis. Weten je ook met rust te laten, tenzij je om iets vraagt.
Zit er ook een in Delfshaven (vlak bij oude belasting kantoor), stukje groter, geen ervaring binnen.

Iemand die nieuwe op de Verlengde Willemsbrug al eens bezocht ? ?

Ben er een paar keer binnen geweest, maar niet mijn idee van en goede school.

Voor de mensen die op Zuid (carnisse/charlois) wonen kan ik Bodies aanraden. Fijne gym, niet groot, wel prima spullen (veel los en plate loaded) en relaxte lui.
Train er nog niet zo lang, maar voel me er tot nu toe behoorlijk thuis. Weten je ook met rust te laten, tenzij je om iets vraagt.
Zit er ook een in Delfshaven (vlak bij oude belasting kantoor), stukje groter, geen ervaring binnen.

Bodies | Homepage

Foto's die je ziet zijn van Delfshaven. Veel te weinig, hadden ze beter hun tijd aan kunnen besteden dan aan zo'n lesrooster, maar goed.
Begrijp echt niet waarom ze 'Health' achter hun naam hebben geplakt. Dat geeft mij in combi met het nadruk leggen op die 'lessen' een compleet verkeerd beeld van die gym. Gelukkig heb ik niet de site gezien voordat ik er eens binnen liep. ;)

Van de andere kant, die lui moeten ook leven en als ze daarmee mensen binnen krijgen die zich inschrijven voor lessen en een abo nemen en weer afhaken (om even het cliche te gebruiken), dan moet dat ook kunnen.
Geef namelijk toe dat ze aan mij niet veel verdienen. Kom binnen, zeg hoi, wissel mijn schoenen om, hang aan wat gewichten, of sta eronder, wissel schoenen en zeg dag. En het gros van de lui die ik bij de gewichten zie doen precies hetzelfde.

Dat er een goed squat rack staat en fijne bench(es) en dumbbells tot 50 kg, geloof ik, zo ver ben ik nog lang niet dat ik aan die kant van de gewichten kom, als ooit.. ;) Dat komt met mond tot mond reclame wel goed.

Oh en 3XL, als je dat 'centrum' bedoeld dat over het water uit kijkt? Zelf nooit geweest, maar heb er wel eens iemand over gehoord. En inderdaad ook niet mijn idee van een goede school.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven