AndroidHealthClinic

Sportschool in utrecht

Bezoekers in dit topic

Buffster

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 jan 2003
Berichten
2.795
Waardering
525
Ik ga volgend jaar op kamers in Utrecht en ben nu alvast op zoek naar een goede sportschool. Nu vroeg ik me af of er hier iemand is die momenteel in Utrecht traint en dat doet in een sportschool waar goed hard getraind kan worden.

Waar ik vooral geïnteresseerd in ben is:
Hebben ze een squatrek?
Hebben ze een bench?
Hebben ze een powerrack?
Tot hoe zwaar gaan de dumbbells?
Wat is de sfeer in de gym?

thanks in advance people!

greetz,
Ron
 
Ik heb in Utrecht getraind bij All-Inn en dit vond ik verreweg de beste sportschool die ik heb gehad. Veel mensen die aan wedstrijden meedoen. Een mooie hardcore school dus. Een paar straten verderop heb je Jansen (traint AdrBeest op het moment geloof ik), ook een goede!! Bij beide is ruim voldoende materiaal aanwezig :D
 
Hey roy bedankt voor de reply! Zou je toch even de vragen willen beantwoorden die ik in mijn eerste poste stelde? Ben ik toch wel erg benieuwd naar :)

alvast bedankt!

greetz,
Ron
 
OK!

Op de eerste drie vragen kan ik ja beantwoorden. Dumbbells heb ik gezien van 50kg, weet niet zeker of ze hoger gaan...
De sfeer bij All-Inn is vrij hardcore (ligt eraan op welk tijdstip je gaat overigens), alle soorten mensen door elkaar, maar geen "bekakte" sfeer. Ze kijken echt niet op van grote jongens zeg maar..

Grt
 
op kamers ? wat ga je studeren ron?
 
Thanks for the reply Roy! Klinkt super goed, ik ga er zsm eens een kijkje nemen.

@Frenkpie
Ik ga international business & management studeren.

greetz,
Ron
 
Hoera voor ron, hij heeft eindelijk een besluit genomen! ;)
Have fun in utrecht.
 
ik heb ook IBMS gestudeerd, succes!
 
Back
Naar boven