AndroidHealthClinic

Sportschool in Zwolle?

Bezoekers in dit topic

Yoshe

Cool Novice
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
24 mrt 2010
Berichten
54
Waardering
4
Lengte
1m90
Massa
85kg
Heyz BB's:)

Allereerst ben ik nieuw, tof om hier te zijn en te zien dat er zo veel mensen zijn met zo'n specifieke sportieve passie!

Aangezien ik binnenkort ga studeren in Zwolle, vraag ik mij af of er iemand bekend is met een goede sportschool in Zwolle.
Studentenkorting zou al helemaal nice zijn maar dat is geen pré!
Als ik huisje boompje beestje heb daar, dan zijn jullie natuurlijk welkom als je een keer in de buurt bent!:)

Thx alvast!

Yoshe

(Mod forgive me als ik dit topic verkeerd heb geplaatst, maar ja iedere member hier is ooit nieuw geweest;))
 
(Mod forgive me als ik dit topic verkeerd heb geplaatst, maar ja iedere member hier is ooit nieuw geweest;))
ech nie ..ik had meteen 600posts.
 
goeje gym in zwolle..wil ik ook wel weten..ben volgende maand paar dagen in zwolle geloof ik waarbij ik nix beters te doen heb dan effe trainen
 
Me nieuwe chick woont bij zwolle, en sinds ik daar 3 dagen per week ben, ben ik zelf ook hard op zoek naar goeie gym in de buurt.

Iemand heeft mij Loekie's gym aangeraden.
[Link niet meer beschikbaar]

Ze zijn op dit moment dicht maar om half 4 bel ik ze nog een keer om te vragen of ze over geschikte materiaal beschikken (Lees: Squatrek, dumbbells die minimaal tot 40kg gaan.. )
Voor maar 16,00 euro kan je onebeperkt trainen tot 18:00!! ideaal voor mij!

Anyway, ik kom straks met een update als ik ze gesproken heb.
:D
 
Ziet er idd goedkoop uit! K ben benieuwd!:)
 
Back
Naar boven