AndroidHealthClinic

Sportschool Leiden

Bezoekers in dit topic

molenaar d

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
14 nov 2007
Berichten
1.990
Waardering
146
Lengte
1m79
Massa
85kg
Vetpercentage
20%
Yo mensen,

ik studeer nu anderhalf jaar in Leiden, en heb nu eindelijk de stap gezet om eens op kamers te gaan in plaats van nog langer thuis mee te profiteren :D

Over 10 dagen krijg ik de sleutel en verhuis dan ook zo snel mogelijk, alleen zit ik nog met één dingetje: weet iemand een goede sportschool in Leiden, en het liefst een beetje in het centrum, want mn fiets is kapot en waarschijnlijk ook weg ondertussen.. Natuurlijk is er wel een studenten-sportcentrum, waar je voor 120/150 E in een jaar kan sporten, maar zoals naam en prijs al doen vermoeden stelt dat niet al te veel voor. In een behoorlijk gedateerd topic hier op DBB vond ik al "De Spartaan", ga daar ook zeker eens kijken, zijn hier toevallig mensen die daar trainen en even kort kunnen zeggen of het een beetje geschikte sportschool is? (denk aan: hoeveel -olympische- barbells, hoeveel kg aan schijven, tot hoe zwaar DBs, squatrack, sfeer (healthcenter-achtig of zijn er wel hardcore mensen daar?), etc). Ik heb al gehoord dat de prijs er 25E in de maand is, voor studenten dan in ieder geval.

En zijn er misschien ook mensen die niet daar, maar wel ergens anders in Leiden trainen? Dan heb ik aan jullie dezelfde vraag..
 
Laatst bewerkt:
Ik zit ook in Leiden, maar ben momenteel eigenlijk op zoek naar een andere sportschool.
Dus ik hou dit topic in de gaten!
 
http://www.lkvdespartaan.nl/joomla/

Kijk eens rond zou ik zeggen :). Je kan bv ook een mailtje sturen ;).

ik denk dat ik er gewoon een keertje ga trainen, zal wel kunnen tegen betaling, is misschien de beste manier om erachter te komen of het wat is. Heb het wel eens vluchtig van binnen gezien, maar wilde het liefst een beoordeling van iemand die er traint
 
ik denk dat ik er gewoon een keertje ga trainen, zal wel kunnen tegen betaling, is misschien de beste manier om erachter te komen of het wat is. Heb het wel eens vluchtig van binnen gezien, maar wilde het liefst een beoordeling van iemand die er traint

Oh, daar kan ik je jammer genoeg niet mee helpen :).

Succes nog :) !
 
Ik zou bij de spartaan gaan, goeie spullen, veel krachtapparatuur. Groot stuk waar je gewoon je barbells kan laten vallen. Grote oefeningen doen is daar geen probleem..
 
Oh, daar kan ik je jammer genoeg niet mee helpen :).

Succes nog :) !

thanx anyway :)

Ik zou bij de spartaan gaan, goeie spullen, veel krachtapparatuur. Groot stuk waar je gewoon je barbells kan laten vallen. Grote oefeningen doen is daar geen probleem..

Oke thnx, das mooi, ik ga er aanstaande week keertje los trainen denk, als het bevalt neem k abbo
 
tss, traint er dan helemaal niemand daar? dacht dat er aardig wat studenten hier zaten, statistisch gezien zouden er dan ook een aantal in Leiden moeten zitten :D

reageren nu bitches! :D
 
Jaja, net of we allemaal dag en nacht online zijn en jouw topics lezen:p

Ik heb er wel getraind, wilde gewichtheffen toen. De eigenaar is nou niet bepaald de meest enthousiaste begeleider,daarom ben ik er weggegaan, maar verder prima sportschool hoor! :thumbs:
 
Ik heb er wel getraind, wilde gewichtheffen toen. De eigenaar is nou niet bepaald de meest enthousiaste begeleider,daarom ben ik er weggegaan, maar verder prima sportschool hoor! :thumbs:

Ben je ergens anders in Leiden gaan trainen?
En zo ja, waar? :engel:

Ik vind enthousiaste begeleiders stiekem best belangrijk. Sure, je moet uiteindelijk voor je eigen motivatie zorgen, maar een enthousiaste begeleider never hurts!
 
Jaja, net of we allemaal dag en nacht online zijn en jouw topics lezen:p

Ik heb er wel getraind, wilde gewichtheffen toen. De eigenaar is nou niet bepaald de meest enthousiaste begeleider,daarom ben ik er weggegaan, maar verder prima sportschool hoor! :thumbs:

Haha, ja dat verwachtte ik toch wel min of meer :D

Maargoed, thanx, begeleiding heb ik nooit, dus dat maakt me niet echt uit.
 
Ik sport zelf in Leiden bij Vlietlijn. Maar daar moet je van houden. Als beginnende B.B kan je daar prima terecht. Het echte hardcore werk kan niet daar. Simpelweg omdat de gewichten maar tot een bepaald maximum gaan. 'grote' jongens zie je daar ook niet.

De service is vind ik heel goed. De sportschool staat open voor de adviezen die je op dit forum krijgt en maken geregeld een afspraak met je als je dat wilt. Het is wel een hele dure sportschool vind ik.

Van de Spartaan weet ik dat je er als hardcore B.B. je hart kan ophalen. Een collega van mij traint daar. Ik zou zelf daar bijvoorbeeld niet durven komen mja dat ligt aan mij;).

@ fannore, waar train jij nu dan in Leiden?
 
Ik sport zelf in Leiden bij Vlietlijn. Maar daar moet je van houden. Als beginnende B.B kan je daar prima terecht. Het echte hardcore werk kan niet daar. Simpelweg omdat de gewichten maar tot een bepaald maximum gaan. 'grote' jongens zie je daar ook niet.

De service is vind ik heel goed. De sportschool staat open voor de adviezen die je op dit forum krijgt en maken geregeld een afspraak met je als je dat wilt. Het is wel een hele dure sportschool vind ik.

Van de Spartaan weet ik dat je er als hardcore B.B. je hart kan ophalen. Een collega van mij traint daar. Ik zou zelf daar bijvoorbeeld niet durven komen mja dat ligt aan mij;).

Dankjewel. Weet nu eigenlijk min of meer zeker dat ik voortaan bij de Spartaan te vinden zal zijn :)

Enne.. midden in de nacht posten op DBB ? Dan hoor je in diepe rust te zijn he :D
 
Dankjewel. Weet nu eigenlijk min of meer zeker dat ik voortaan bij de Spartaan te vinden zal zijn :)

Al een keertje daar langsgeweest om te trainen dan?
Ik ben nml erg benieuwd!
 
Zelf een keer langs geweest, inderdaad veel spul voor BB'ers en krachtrainingen. Sommige spullen zijn wel flink verouderd en er lopen (dacht ik) veel buitenlanders rond.
Fysiek was vroeger ook een goede sportschool maar dat is een beetje anti-bodybuilding geworden van wat ik heb gehoord. Dat zijn de enige BB sportscholen in Leiden dacht ik. In Leiderdorp heb je nog Flexifitness met genoeg losspul evenals The Fitnessclub maar het niveau is daar mee superdudes met een enkele verdwaalde buffel. Thank God for homegyms :D
 
Al een keertje daar langsgeweest om te trainen dan?
Ik ben nml erg benieuwd!

Nee, ben er wel een keer langsgeweest om rond te kijken, en heb hier op DBB al wat positieve reacties gezien. Verder heb ik nog niet echt goede alternatieven langs zien komen. Daar trainen vind ik een beetje lastig zolang ik nog niet in Leiden woon (kan vanaf aanstaande maandag verhuizen). Je hoort het zsm :)

---------- Toegevoegd om 12:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:08 ----------

Zelf een keer langs geweest, inderdaad veel spul voor BB'ers en krachtrainingen. Sommige spullen zijn wel flink verouderd en er lopen (dacht ik) veel buitenlanders rond.
Fysiek was vroeger ook een goede sportschool maar dat is een beetje anti-bodybuilding geworden van wat ik heb gehoord. Dat zijn de enige BB sportscholen in Leiden dacht ik. In Leiderdorp heb je nog Flexifitness met genoeg losspul evenals The Fitnessclub maar het niveau is daar mee superdudes met een enkele verdwaalde buffel. Thank God for homegyms :D

Oke bedankt, Spartaan is dus nog steeds de beste optie.. Was sowieso niet echt van plan naar Leiderdorp te gaan, liever beetje in het centrum van Leiden. ;)
 
Dankjewel. Weet nu eigenlijk min of meer zeker dat ik voortaan bij de Spartaan te vinden zal zijn :)

Enne.. midden in de nacht posten op DBB ? Dan hoor je in diepe rust te zijn he :D

had nachtdiensten dus geen rust:p


Fysiek anti-bb geworden? staatmij echt niets van bij. Die gast die daar komt is groot. Of je nog bb in housebroeken ( staat nog op mijn netvlies) ziet daar vast niet;) maar ben benieuwd dan of je het wat vindt. Joh, ligt vlakbij het centrum. 3x op je bek en je ligt in de sportschool.
 
Back
Naar boven