AndroidHealthClinic

Sportschool Leiden

Bezoekers in dit topic

molenaar d

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
14 nov 2007
Berichten
1.990
Waardering
146
Lengte
1m79
Massa
85kg
Vetpercentage
20%
Yo mensen,

ik studeer nu anderhalf jaar in Leiden, en heb nu eindelijk de stap gezet om eens op kamers te gaan in plaats van nog langer thuis mee te profiteren :D

Over 10 dagen krijg ik de sleutel en verhuis dan ook zo snel mogelijk, alleen zit ik nog met één dingetje: weet iemand een goede sportschool in Leiden, en het liefst een beetje in het centrum, want mn fiets is kapot en waarschijnlijk ook weg ondertussen.. Natuurlijk is er wel een studenten-sportcentrum, waar je voor 120/150 E in een jaar kan sporten, maar zoals naam en prijs al doen vermoeden stelt dat niet al te veel voor. In een behoorlijk gedateerd topic hier op DBB vond ik al "De Spartaan", ga daar ook zeker eens kijken, zijn hier toevallig mensen die daar trainen en even kort kunnen zeggen of het een beetje geschikte sportschool is? (denk aan: hoeveel -olympische- barbells, hoeveel kg aan schijven, tot hoe zwaar DBs, squatrack, sfeer (healthcenter-achtig of zijn er wel hardcore mensen daar?), etc). Ik heb al gehoord dat de prijs er 25E in de maand is, voor studenten dan in ieder geval.

En zijn er misschien ook mensen die niet daar, maar wel ergens anders in Leiden trainen? Dan heb ik aan jullie dezelfde vraag..
 
Laatst bewerkt:
Ik zit ook in Leiden, maar ben momenteel eigenlijk op zoek naar een andere sportschool.
Dus ik hou dit topic in de gaten!
 
http://www.lkvdespartaan.nl/joomla/

Kijk eens rond zou ik zeggen :). Je kan bv ook een mailtje sturen ;).

ik denk dat ik er gewoon een keertje ga trainen, zal wel kunnen tegen betaling, is misschien de beste manier om erachter te komen of het wat is. Heb het wel eens vluchtig van binnen gezien, maar wilde het liefst een beoordeling van iemand die er traint