MuscleMeat

sportschool omg. Dordrecht voor powerlifting? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Smoothmold

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
6 nov 2003
Berichten
5.768
Waardering
6
Yo guys,

Ik ben bodybuilder maar daarnaast houd ik ook van kracht. En aangezien mijn krachtstats belabbert zijn als ook mijn techniek wil ik dit gaan aanpakken. Wie weet een school in de omgv. Dordrecht waar veel powerlifters etc. zitten en waar zwaar liften wordt geapprecieerd. Ik zoek geen typische bb cultuur school maar meer voor zware lifts en dergelijke. Met squat boxen, bands etc.
Iemand een idee?
 
Ringer, hercules...
 
websites?
 
Dunno, maar de gym waar ik train heeft wel een shitload plates, oly bars, squatrack, powerrack en al die meuk.

Zitten wel een aantal sterke gasten/pl/strongman, maar niet bar veel..wat ook wel weer gunstig is omdat ik basically de free weights voor mezelf heb:p

De gym zit in Ridderkerk.
 
Dunno, maar de gym waar ik train heeft wel een shitload plates, oly bars, squatrack, powerrack en al die meuk.

Zitten wel een aantal sterke gasten/pl/strongman, maar niet bar veel..wat ook wel weer gunstig is omdat ik basically de free weights voor mezelf heb:p

De gym zit in Ridderkerk.

hoe heet ie? en site misschien?
 
Top Gym.

Top Gym

De site ziet er alles behalve hardcore uit, maar ze hebben 2 zalen. 1 zaal voor de beesten en een andere zaal voor de fitnessers, even zwart/wit gezegd.:p
 
Top Gym.

Top Gym

De site ziet er alles behalve hardcore uit, maar ze hebben 2 zalen. 1 zaal voor de beesten en een andere zaal voor de fitnessers, even zwart/wit gezegd.:p

ook dumbbells tot 60 kilo?
 
+wat ik belangrijk vind zijn er instructeurs aanwezig die van powerlifting kaas hebben gegeten.
 
Je moet ff navragen waar DJ Phreak zit.. en anders even Googlen op Piet Meydam.. die traint redelijk hardcore
 
+wat ik belangrijk vind zijn er instructeurs aanwezig die van powerlifting kaas hebben gegeten.

dumbbells gaan tot 50kg.

2 gym owners hebben beiden meegedraaid op NL niveau sterkste man, en nog een aantal lui die er vaak zijn hebben ook wel verstand van hoe je voor kracht moet trainen. PL specifiek zou ik het niet durven zeggen.
 
dumbbells gaan tot 50kg.

2 gym owners hebben beiden meegedraaid op NL niveau sterkste man, en nog een aantal lui die er vaak zijn hebben ook wel verstand van hoe je voor kracht moet trainen. PL specifiek zou ik het niet durven zeggen.

met 50 kilo kom ik wel even vooruit. bij ons gaan ze maar tot 40 kilo. 300+ is beestig!
 
met 50 kilo kom ik wel even vooruit. bij ons gaan ze maar tot 40 kilo. 300+ is beestig!

haha ik zat even te denken hoe ik t het best kon formuleren...

hmm maybe a good note; ben peters traint er, voor als je hem niet kent: europees kampioen pl in zijn gewichtsklasse.
 
haha ik zat even te denken hoe ik t het best kon formuleren...

hmm maybe a good note; ben peters traint er, voor als je hem niet kent: europees kampioen pl in zijn gewichtsklasse.

oke, geef die jou ook tips? :p

btw Fitness All Inclusive € 52,50 p.m. :eek: klopt dit?
 
oke, geef die jou ook tips? :p

btw Fitness All Inclusive € 52,50 p.m. :eek: klopt dit?

Zie hem bijna nooit, want hij traint 's avonds laat, dus praat weinig tot nooit met hem.

De prijs klopt ja..het is inderdaad niet goedkoop. Ik heb het geluk dat ik de <18 korting heb.
 
Negeer het maar...
 
Ik train zelf bij Ringer in Dordt en aan sommige van je eisen wordt wel voldaan.
Db's tot 60 kg, 1 volledig powerrrack en 1 zo'n half powerrack met vaste safety pins. Magnesium van het huis.
's Avonds lopen er vanaf 7 uur wel instructeurs, maar overdag volgens mij niet. Maar dan ben ik er nooit, dus dat weet ik niet zeker.

Heeft een redelijk sterkste man/powerlift verleden, maar op dit moment is er niet echt een grote groep die hardcore lift.
Maar daar heeft heel Dordt een beetje last van. Den Otter had vroeger ook een flinke groep gasten (Berry de Mey, Siem Wulfse en een groep daar om heen) die er kneiterhard voor gingen, maar hebben dat op dit moment ook niet echt meer. Sommige van die gasten trainen nu bij Ringer, maar het grootste deel daar van meer als bezigheidstherapie dan wat anders.

Wel is het zo, dat als je powerclean van 100 kg mis gaat en je dus van ongeveer schouderhoogte 100 kg laat flikkeren niemand je boos aan kijkt :)

Als je een jaarabbo neemt 25 per maand, tsjakka. En ik ben er natuurlijk wel eens, da's toch ook erg positief! ;)

Met wat Bob de Bouweren kun je er box squats doen, maar chains en boards ben ik zelf nog aan het fixen, maar als ik die heb laat ik die wel in de gym liggen denk ik.
Mijn bestelde bands zijn nog niet binnen, maar ik denk niet dat ik die in de gym ga laten liggen...
 
Back
Naar boven