XXL Nutrition

Sportschool omgeving Mechelen gezocht (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wim1981

Cool Novice
Lid geworden
22 aug 2011
Berichten
119
Waardering
3
Lengte
1m81
Massa
89kg
Vetpercentage
14%
Beste collega-sporters,

ik ben een 10tal maanden geleden naar Mechelen verhuisd. Ik ben daar beginnen trainen in de Passage Fitness (nu Health City).
Sinds enkele weken wil ik me nu echt meer gaan focussen op bodybuilding, maar ik merk dat er toch een aantal essentiële zaken ontbreken (gewicht van dumbbells te laag etc...)

Ik ben dus op zoek naar een echt harcore Bodybuilding gym regio Mechelen.
Kan iemand me hierbij helpen?

Alvast bedankt voor jullie reacties!
 
Ga eens kijken in de slachthuislaan, sportsbar heet die gym dacht ik.
Daar heb je zeker alle materiaal dat je nodig hebt, zag van de week nog op een filmpje dat ze zelfs een monolift hebben staan.
 
Thx!
Daar ga ik binnenkort zeker een kijkje nemen!
 
bodyfit in duffel !
 
thx! Dat is ook nog in de buurt!
 
thx! Dat is ook nog in de buurt!

In Mechelen is Sportsbar veruit de beste gym . Weights tot 65 kg (db's) , 2 benchbanken , smith , mono-lift , powerrack , chains , bands , dipbar , 3 pullupstanden , t-bar , machines , log , 7 of 8 verstelbare bankjes , paar machines , 2 deadliftplatvormen , plate loaded leg press , totaal aan schijven ruw geschat : 1500 kg .
Elke maand zijn er groepstrainingen (bench , squat of deadlift) en ook outdoortrainingen met wheelflips , races en truckpulls .
 
Mijn jaarcontract bij Health City is deze maand afgelopen, dus ik kan nu switchen van fitness. Vorige week ben ik dan eens bij Sportsbar binnen geweest, maar de eigenaar wist me te vertellen dat zij ermee ophouden eind dit jaar (volgende week dus).
Hij zij dat het niet rendabel meer was een hardcore fitness.
In de buurt wist hij ook enkel nog Body Fit in duffel zijn....
Zal daar eens een kijkje gaan nemen één dezer dagen....
 
Das ook weer k*t zeg. Ik was van plan om vanaf juli-augustus ook een gym te zoeken in Mechelen. Die sportsbar leek me veelbelovend als ik het zo las. Altijd naar Duffel rijden vind ik ook weer zo ver...
Maar goed, als ik niks naar mijn zin vind dan zal het een homegym worden.
 
K heb spijtig genoeg zelf geen plaats voor een homegym, anders had ik dit zeker ook gedaan.
 
bump

Weet iemand of deze zaak nu nog bestaat of niet??
 
Back
Naar boven