AndroidHealthClinic

Sportschool op de camping

Bezoekers in dit topic

vanderlinden

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
5 mrt 2010
Berichten
298
Waardering
11
Lengte
1m71
Massa
79kg
Hoi allemaal,

Ik ga vanaf 2 augustus 3 weken op vakantie naar Frankrijk met m'n ouders. Ik train nu ongeveer een jaar in de sportschool, hiervoor met dumbbells thuis. Al ongelofelijk veel massa gemaakt, en dat wil ik liever ook niet kwijt. Dus ik probeer een camping te zoeken waar ze iets van een klein sportschooltje hebben. Ik kan er geen een vinden, maar misschien weten jullie er een paar uit eigen ervaring. De campings moeten in de Pyreneen of onderaan de Westkust liggen.

Mocht ik nou geen camping met sportschool kunnen vinden, moet ik dan gewoon doorgaan met mijn Whey en Creatine?

Groeten,

Vanderlinden:cool:
 
Je kunt je vakantie ook als vakantie/rust voor je lichaam zien.. Als je flink dooreet tijdens je verblijf daar kun je snoeihard beginnen als je terug bent!
 
Je moet gewoon stevig blijven vreten, een paar weekjes rust is niet verkeerd..
 
Lekker thuis laten die supps, en vakantie houden.
 
Hoi allemaal,

Ik ga vanaf 2 augustus 3 weken op vakantie naar Frankrijk met m'n ouders. Ik train nu ongeveer een jaar in de sportschool, hiervoor met dumbbells thuis. Al ongelofelijk veel massa gemaakt, en dat wil ik liever ook niet kwijt. Dus ik probeer een camping te zoeken waar ze iets van een klein sportschooltje hebben. Ik kan er geen een vinden, maar misschien weten jullie er een paar uit eigen ervaring. De campings moeten in de Pyreneen of onderaan de Westkust liggen.

Mocht ik nou geen camping met sportschool kunnen vinden, moet ik dan gewoon doorgaan met mijn Whey en Creatine?

Groeten,

Vanderlinden:cool:


sureeee

maar ot:
Gewoon goed blijven eten en na je vakantie weer de sportschool induiken.
 
Ik heb eens ergens gelezen dat je kunt proberen om tot je met vakantie gaat "overtraind" te geraken.
Als je dan tijdens de vakantie flink uitrust en goed eet maak je de gains van je leven. ;)
 
sureeee

maar ot:
Gewoon goed blijven eten en na je vakantie weer de sportschool induiken.

In vergelijking met de rest van de lui die al 1 a 2 jaar trainen, heb ik veel meer massa gemaakt. Dit komt dan ook omdat ik de moeite neem om een fatsoenlijk voedingsschema op te stellen en me er ook echt aan te houden en een trainingsschema die ik om de 8 weken verander. Ik wou niet opscheppen, maar alleen even duidelijk maken dat ik gewoon hard train en ik geen zin heb om onnodig massa te verliezen door 3 weken niets doen:o.

Ik heb eens ergens gelezen dat je kunt proberen om tot je met vakantie gaat "overtraind" te geraken.
Als je dan tijdens de vakantie flink uitrust en goed eet maak je de gains van je leven. ;)
Bedoel je met overtrainen gewoon elke set tot failure trainen ofzo?
 
Laatst bewerkt:
Heb je mijn post gezien..? :rolleyes:

Lees je anders eens in over "bodyweight exercises" en hoe die zwaarder te maken zonder gewicht toe te voegen.

Tip: "The naked warrior" van Pavel Tatsouline.

Dan kun je blijven trainen tijdens je vakantie.

Succes. :thumb:

---------- Toegevoegd om 10:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:20 ----------

Bedoel je met overtrainen gewoon elke set tot failure trainen ofzo?
Nee, gewoon zo veel trainen dat je eigenlijk geen resultaat meer heb.
Dat je lichaam niet meer kan herstellen tot je weer aan je volgende training begint.
Dat je hele dagen moe bent, en geen zin meer hebt om te trainen omdat je "er de kracht niet voor hebt" ;)

Ik heb het nooit gedaan ofzo, maar heb er een keer iets over gelezen.

De "bodyweight exercise training" tijdens je vakantie lijkt me eigenlijk beter, maar dat is aan jou. :thumb:
 
je kan toch ook gewoon de bacis oefeningen doen op de kamping en als je nog je dubbels heb van voor dat je naar de sportschool ging neem je die toch mee.het hoeft niet zo heel erg moeilijk te zijn allemaal hen alleen wel benieuwd naar je enorme gains ik zie namelijk dat je 67 kilo weeg ,waar kom je dan in hemels naam vandaan qua gewicht
 
Neem vakantie. Of neem anders een stuk elastiek mee, of een stuk band (denk TRX) en doe bodyweight oefeningen op de camping.
 
Kan je niet gewoon zoeken naar een sportschool in de buurt van de camping? je kan vast wel een dealtje maken dat je niet vastzit aan een kwartaalabbo zoals in nl :P

Verder gewoon naar speeltuintjes zoeken enzo (optrekken bij schommels, opdrukken met verhoging bij bankjes etc)

En goed blijven eten, wat wel moeilijk is in de zomer in het buitenland omdat je moeilijk zelf kan koken enzo..
 
Laatst bewerkt:
ook al vind je geen sportschool , blijf goed eten, ik ben er namelijk vorig jaar de fout mee in gegaan , wel klein sportschooltje , maar voeding was om te huilen, hoewel ik wel regelmatig in het sportschooltje te vinden was vlogen de kilo's eraf.

daar heb ik dus van geleerd , en volgende week gaat de hele rataplan mee.

ik heb me voeding, plus daar een sportschool, dus ik overleef de komende 3 weken wel.

al met al goed eten en blijven eten, is mijn advies.
 
ongelofelijk veel massa gemaakt,
BW:67kg

yea right...
 
vd linden.

Daan ??
 
Nee 75kg met 1.85m is lekker veel wou je zeggen..:rolleyes: ik zit in de cut, in m'n bulktijd zat ik op 74kg.
Hahaha

Zoek even een sportschool in de buurt zou ik zeggen. En anders met picknick tafels gaan deadliften. Vaak zijn er bomen in de buurt, dus kan je ook al floor presses, military, squaten en borren. Gebruik je creativiteit zou ik zeggen. :D
 
Gewoon een paar x per dag sprintjes trekken.
check maar hoe gespierd die lui zijn in vergelijking met marathonlopers
 
Back
Naar boven