MuscleMeat

Sportschool open tijdens Pasen?

Bezoekers in dit topic

Scighera

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
7 mrt 2003
Berichten
1.057
Waardering
0
Weet iemand nog wat sportscholen die open zijn met pasen (en de tarieven) in de buurt van Ede?

Physical, waar ik normaal train. is vr,za,zo,ma dicht
De buren BodyPerfection onbekend maar iig €12.50 voor een losse training :(
 
succes met het vinden van een gym die open is met pasen.
 
Bij mij is ie ook dicht. maar alleen op zondag en maandag.
wel balen maar dagje extra rust kan ook geen kwaad.
alleen moet ik mn schema weer aanpassen, t zelfde geld voor koninginne dag:rolleyes:
maar succes met zoeken, alleen heb ik weinig hoop voor je:rolleyes:
 
Bij mij zijn ze ook dicht, maar ik gebruik het als een rustperiode voordat ik aan een nieuwe schema ga beginnen!
 
Een paar dagen rust is niet erg hoor...
En als je echt iets moet doen dan besteed je toch extra aandacht aan je dieet?
 
vrijdag: post gelopen

zaterdag: aan spierconditie gewerkt van bovenlichaam dmv dumbbells en opdrukken. Daarna gewerkt (reed ik langs de sportschool; bleek deze wel open te zijn..terwijlzelfst trainers zijden dat ze het hele weekend dicht waren..)

zondag: wielrennen
maandag wielrennen/zwemmen
 
ik ben nu flink aan t cardio-en. alleen t cutten lukt nog niet echt want k heb niet zo low fat gegeten afgelopen 2 dagen (wel heel gezond > veel groentes)

ben nu bij familie en mijn tante houdt nogal van koken en groentes uit eigen tuin :D dus da was flink bikken gisteren :) rauwkost + boontjes+ ui + spinazi + stukje rundvlees.. yummmmmm..

maja vanmorgen met paasontbijt een eitjes en wat zalm gegeten en croissant...

dus me dieet is niet super.. maar kep deze week wel in totaal... 5,5 uur gefietst op een hard tempo :)
en dadelijk moet ik nog naar huis fietsen (25 km). vandaag gaak beginnen met low fat cut dieet.. hopelijk wordt ik dan goed droog :) want ik ga elke week nu 5-6 uur fietsen + kickboxen...

miss als ik een leuk resultaat krijg dat ik een fototje post :)

dus ipv dat ik me gek train @ gym gaak lekker rondfietsn in t mooie weer... de zon schijnt !

alleen me benen doen wel vet pijn!
 
Laatst bewerkt:
We zijn benieuwd frenkpie.

Maar omtrent dat lowfatdieet, onthou dat niet alle vetten slecht zijn en dat je niet alleen vetten maar ook de suikers moet zien te vermijden.

Met een goede instelling en een dosis discipline kom je al een heel eind.
Ik heb er dus t volste vertouwen in dat we dat fotootje binnenkort kunnen verwachten;) :thumb:
 
Ik heb net mijn paasonbijt op, en ga straks lekker effe trainen.

Gelukkig is mijn sportschool gewoon open, met dit soort dagen vind ik het altijd heerlijk om er effe uit te kunnen. ipv een beetje suf bij de familie te zitten.
 
kijk nu komt m'n homegym weer van pas =]
 
Alles is bij ons dicht, maar een paar rust dagen kan geen kwaad, dinsdag gewoon dubbel zo hard je best doen of even naar TrainingFreak in Alkmaar rijden..
 
bij mij is ie ook dicht, jammer maar ik neem wel extra rust. tis ook mooi weer.
 
Bij ons is ie 2 uurtjes open..
 
Bij mij is hij open van 9 tot 1.
Ik wil gaan trainen, maar is lastig hier zo vroeg voor te moeten opstaan :-( Ik heb toch wel 9 uur slaap nodig!!
 
vroeg? elke maandag en donderdag ben ik om 08.40u (20 minuten voordat ie officieel open is ) in de sportzaal ;)
 
Originally posted by Olimantado
Bij mij is hij open van 9 tot 1.
Ik wil gaan trainen, maar is lastig hier zo vroeg voor te moeten opstaan :-( Ik heb toch wel 9 uur slaap nodig!!

eerder je bedje opzoeken Oli!
 
Back
Naar boven