XXL Nutrition

Sportschool patsers

Bezoekers in dit topic

Mouzer

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
27 apr 2003
Berichten
1.394
Waardering
3
Bah wat een gruwelijke hekel heb ik aan dat soort mensen :mad:
En dan bedoel ik niet de die-hard bodybuilders die veel gewichten tillen met de nodige geluidsproducties, nee vooral de borst-biceps ventjes.

Weer zo 1 dus, traint nu 4 of 5 weken. Maar volgens mij heeft ie vroeger ook getraint want opzich heeft ie geen slechte borstspieren maar daar blijft het ook bij.

Als meneer aankomt dan loopt ie te breed voor zijn lichaam, meneer gaat altijd METEEN naar de benchpress.
Hij legt 2 * 20 POND erop en wegdrukken, daarna 2*50 POND erop en dat ook. (ik heb 'm nog nooit meer dan 2*50 zien drukken dus erg veel gaat ie niet vooruit dan). Ergste is ook nog dat ie denkt dat het kilo's zijn. Zit ie tegen de wat jongere sporters (die vinden het heel knap dat ie dat wegdrukt blijkbaar) te zeggen dat ie meer dan 100 kilo wegdrukt.. Pff, als we 's echt 100 kilo op die stang leggen klapt z'n hele long dicht.

En dan gaat ie z'n biceps trainen. Hij kiest een redelijk zwaar gewicht uit, en dan gooit ie het gewicht omhoog, waarbij ie met z'n rug 45 graden naar achter leunt. Verbaast me niet als ie nog 's een keer dubbel klapt naar achter.

En dan traint ie ook nog z'n triceps soms. Ook weer hetzelfde verhaal, het allerzwaarste (doet ie op zo'n apparaat). Je bovenarmen moeten gewoon tegen je bovenlichaam aan en je ellebogen als scharnierpunt fungeren. DAT is triceps trainen, nee wat doet hij, hij DUWT met z'n hele bovenlichaam echt dat naar beneden, volgens mij leunt ie er ook nog op (zo ziet het uit).

Ik kan me zo ergeren aan dat soort figuren.. wat the **** kom je eigenlijk doen daar? Laten zien hoe veel je wegdrukt (Wat dus echt niet spectaculair is ofzo) of kom je er om te trainen..

Dat moest er ff uit :)
 
Bij ons loopt er ook zo'n fllinkerd rond, eerder een fatzige vetprop dan een mooie bodybuilder. Blijft toch vreemd, heeft toch genoeg steroids gebruikt als je zijn enorme (je gelooft het niet) dikke vette gyno tieten ziet, bah....spuug.

Tjah en dan loop je daar breed te doen, en de hele sportschool maar denken dat de dokter oestrogenen inspuit, omdat je bezig bent met een geslachtsverandering. spijtig voor hem.......not.
 
Ik ben het met je eens Mouzer, dat soort ventjes zijn idd erg irritant.

Ik probeer ze meer te zien als vermaak tussen m'n sets, als ik train concentreer ik me daar volledig op zonder me te gaan ergeren aan dat soort mannetjes enz enz.
 
Klopt ik zie het ook als vermaak, maar toch erger ik me eraan omdat ze denken dat ze wat zijn.

Ochja als ik over een paar jaar al wat huger ben dan nu dan kan ik zo iemand er tenminste eens op aanspreken dat ie gewoon zielig aan het doen is, maar als ik dat nu doe heb ik waarschijnlijk ruzie ;)
 
zo trainde ik eerder ook. wist ik veel. misschien kun je die jongens wijzen op het belang van het trainen van heel het lichaam, daar hebben ze veel meer aan. Nu weet ik dat sommige gevallen onverbeterlijk zijn, maar er zijn er vast die uit onwetendheid op het gebied van voeding en training zo trainen. Ze zijn gecharmeerd door de grote armen en brede borst van The Terminator en snappen niet dat hij ook zo impressive is door zn rug schouders benen buik triceps....dus misschien is het een idee om ze voor te lichten in plaats van je er aan te ergeren? en zoals ik zei, sommige gevallen zijn onvermijdelijk. Die zijn zo arrogant beter blijf je er uit de buurt....
 
meestal blijven ze toch niet langer dan een maand of 2 a 3 dus...
 
Floyd zei:
Bij ons loopt er ook zo'n fllinkerd rond, eerder een fatzige vetprop dan een mooie bodybuilder. Blijft toch vreemd, heeft toch genoeg steroids gebruikt als je zijn enorme (je gelooft het niet) dikke vette gyno tieten ziet, bah....spuug.

Tjah en dan loop je daar breed te doen, en de hele sportschool maar denken dat de dokter oestrogenen inspuit, omdat je bezig bent met een geslachtsverandering. spijtig voor hem.......not.

welke sportschool is dat?
 
this shit cracks me up :P

Ik heb een keer zo'n grote vet klep voor lul gezet.
Hij deed namelijk ook die bicep curl zo vaag als Mouzer zegt,
dus ik zeg tegen hem, je moet je lichaam stil houden.
Begon ie gelijk met een grote bek, toen zei ik heel hard :
"jonge, als jij als een gans op en neer wil waggelen moet je dat toch lekker doen !?"
Iedereen lachte hem toen uit !! whoehaha :devil:
 
Wat maken jullie je toch allemaal druk om een paar knuppels. Kan maar daar echt niet druk om maken. In mijn ogen is iemand met een halterriem om of handschoentjes aan al een watje. Straps: is voor pussy's die gewoon te weinig kracht in hun onderarmen hebben, maar dat is mijn mening. In hun ogen helpt het hun in hun training. Laat doen wat ze willen doen, en gewoonvriendelijk blijven glimlachen. En nee, niet omdat ik bang ben :D
 
zulke figuren heb je nou eenmaal........ben zelf ook begonnen met knooien :D
 
hehe.. zo ben ik nooit geweest! ben ook blij te zeggen dat er bij ons niet veel grote jongens rondlopen, daardoor betekend dat dat ik niet eens naar dat soort jongens omkijk!
Ik zie ze niet eens meer! je moet ze zien als lucht! en die lucht adem jij in, daar wordt je sterk van!!

Adem hem in, gebruik ervan wat je nodig hebt en adem zijn restant uit! Lucht ;)
 
RichardV zei:
Wat maken jullie je toch allemaal druk om een paar knuppels. Kan maar daar echt niet druk om maken. In mijn ogen is iemand met een halterriem om of handschoentjes aan al een watje. Straps: is voor pussy's die gewoon te weinig kracht in hun onderarmen hebben, maar dat is mijn mening. In hun ogen helpt het hun in hun training. Laat doen wat ze willen doen, en gewoonvriendelijk blijven glimlachen. En nee, niet omdat ik bang ben :D

Ik bemoei me er ook niet mee ofzo, maar die gast stond echt vaag te slingeren
alsof ie iemand aan het nken was :D
Ik wilde hem enkel een tip geven, maar toen kwam ie gelijk schreeuwen,
tja, dan zit je bij echt verkeerd dus.
Ik vind het juist die hard als je mensen wilt helpen en nooit opschept weetje,
alleen nerds kijken tegen je op ookal druk je 400 kilo :P

maar over handschoentjes en belts...
Ik gebruik nu sinds vrijdag handschoentjes omdat ik anders niet kan trainen
met die polsen van me, maar die doe ik af zodra het over is.
Als je van te voren handschoentjes en belts koopt vind ik het een beetje
pussy ja, want daar word je niet sterker van.
Maar in geval van blessures vind ik het best kunnen.
 
RichardV zei:
Wat maken jullie je toch allemaal druk om een paar knuppels. Kan maar daar echt niet druk om maken. In mijn ogen is iemand met een halterriem om of handschoentjes aan al een watje. Straps: is voor pussy's die gewoon te weinig kracht in hun onderarmen hebben, maar dat is mijn mening. In hun ogen helpt het hun in hun training. Laat doen wat ze willen doen, en gewoonvriendelijk blijven glimlachen. En nee, niet omdat ik bang ben :D
Goh, wat ongelofelijk banaal... Dus als je handschoenen/straps draagt ben je meteen een mietje?!! Ik ken anders vet gasten genoeg die ze wel gebruiken maar ook lifts hebben om U tegen te zeggen hoor!
Sommige mensen hebben geen zin om met bouwvakkershanden rond te lopen als bv. tandarts ofzo, en bij heel wat mensen is hun rug sterker als hun grip. Wat moeten ze dan doen, eerst een jaartje grip verstevigen en ondertussen een pussy 80kg. deadliften?
 
Zag een jongen redelijk bankdrukken! maar hij deed het slordig en ongecontroleerd! dus wilde hem een advies geven..
Toen begon hij een beetje stom te lachen! Fout geen advies meer van de recordhouder :p ;)
 
Champ zei:
Zag een jongen redelijk bankdrukken! maar hij deed het slordig en ongecontroleerd! dus wilde hem een advies geven..
Toen begon hij een beetje stom te lachen! Fout geen advies meer van de recordhouder :p ;)

was die jongen groter dan jou ?
zo niet, dan had je moeten zeggen: "blijf maar klein als je wilt ;)"
 
Floyd zei:
Bij ons loopt er ook zo'n fllinkerd rond, eerder een fatzige vetprop dan een mooie bodybuilder. Blijft toch vreemd, heeft toch genoeg steroids gebruikt als je zijn enorme (je gelooft het niet) dikke vette gyno tieten ziet, bah....spuug.

Tjah en dan loop je daar breed te doen, en de hele sportschool maar denken dat de dokter oestrogenen inspuit, omdat je bezig bent met een geslachtsverandering. spijtig voor hem.......not.

Volgens mij kan gyno ook in de puberteit ontstaan, en er zijn zat jongeren die daar de resten van meedragen. Voor hen is het k*tter dan voor diegene die ertegen aan moet kijken en juist die mensen die daar last van hebben, trainen dubbel zo hard. Zo worden ze dan ook groter, ik vind het dan ook onterecht dat je er zo neerbuigend over doet.

RichardV zei:
Wat maken jullie je toch allemaal druk om een paar knuppels. Kan maar daar echt niet druk om maken. In mijn ogen is iemand met een halterriem om of handschoentjes aan al een watje. Straps: is voor pussy's die gewoon te weinig kracht in hun onderarmen hebben, maar dat is mijn mening. In hun ogen helpt het hun in hun training. Laat doen wat ze willen doen, en gewoonvriendelijk blijven glimlachen. En nee, niet omdat ik bang ben :D

Ok, dit is echt crap. Ik draag handschoenen (geen straps), omdat mijn handen niet zo groot zijn en mijn vel klapt snel dubbel, wat ranzige striemen en blauwe plekken tot gevolg heeft. Ook is het al meerdere keren voorgekomen, dat door het zweet de stang uit mijn handen gleed en zo bijna smerige ongelukken veroorzaakte. Noem me maar een mietje dan, ik train voor mezelf en ga echt niet stoppen met handschoenen dragen omdat de 'grote' jongens mij een pussy vinden...
 
Jay Impel zei:
was die jongen groter dan jou ?
zo niet, dan had je moeten zeggen: "blijf maar klein als je wilt ;)"


Groter dan Champ? Lijkt me sterk. ;)
 
@ Dumphuiz

Zoals ik al zei, het komt echt door de steroids. Is wel sneu voor hem, maar tjah, komt wel door z'n eigen gebruik. En daarbij, der lopen reuzen die superrelaxed zijn, en er lopen figuren half zo breed en die eigenen zich eff alles toe. Vedder kan ik met iedereen door een deur, stoor me niet aan dat soort mensen, en zij storen zich niet aan mij.
 
Laatst bewerkt:
Pff heel veel gasten zijn zo begonnen en ik zal ongetwijfeld ook stomme acties gemaakt hebben maar goed je leert met de tijd. Ik vind dit net zon geouwehoer als automobilisten die zeiken op figuren die net beginnen met rijden.
 
Man-Mountain zei:
Pff heel veel gasten zijn zo begonnen en ik zal ongetwijfeld ook stomme acties gemaakt hebben maar goed je leert met de tijd. Ik vind dit net zon geouwehoer als automobilisten die zeiken op figuren die net beginnen met rijden.
Dat bedoel ik niet, iedereen zal in het begin de oefening fout uitvoeren (maar daarvoor krijg je bij een goede sportschool in begeleiding in het begin).
Maar deze gast weet volgens mij wel heel goed hoe het moet, maar doordat ie veels te zwaar gewicht pakt kan ie het gewoon niet goed uitvoeren.
 
Back
Naar boven