• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! 💪🏋‍♂️

Fitness Seller

Sportschool (Rotterdam)

Bezoekers in dit topic

Maistro89

Novice
15 jaar lid
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
85kg
Beste forumgebruikers,

Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.

Binnenkort ga ik in Rotterdam op zoek naar een sportschool. Doordat ik als student altijd weinig te besteden had, heb ik enkel gesport bij de goedkopere sportscholen zoas FitForFree, BasicFit en de sportschool van de universiteit. Om meerdere redenen ben ik deze best wel zat.

Nu heb ik wat meer te besteden en ben ik op zoek naar een betere sportschool. In Rotterdam dus maar mijn vragen gaan eigenlijk over het verschil tussen de duurdere en goedkopere sportscholen. Weten jullie of de duurdere sportscholen ook echt beter zijn? DavidLloyd bijvoorbeeld of Achmea Health Centers (Fitland).
Krijg je bijv. betere begeleiding? Zijn er meer fitnessapparaten zodat je niet hoeft te wachten? Is het er drukker / minder druk? In het algemeen: is het jullie mening dat die duurdere sportscholen hun geld ook echt waar zijn?

Ik hoop van jullie te horen.

Groet!
Maistro

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie antwoord!

Maar wat is er zo geweldig aan Foxgym?

Foxgym is een serieuze gym met zwaardere gewichten en meer richting hardcore dan de mainstream.

Goede nieuws is nu dat er een 2e vestiging geopend gaat worden vanaf 1 aug nabij het Alexandrium... tempting :rolleyes:

Bedankt voor jullie antwoord!

Maar wat is er zo geweldig aan Foxgym?

Geen idee, ben er 1x geweest en vind het er erg benauwd en klein.. oude klere kleedkamers die ook niet heel schoon zijn :o Parkeren kun je er ook nergens echt goed.. Maar wellicht dat die in Alexandrium de moeite waard is. Rotterdam is groot en geen idee in welke regio je graag wilt sporten.

Geen idee, ben er 1x geweest en vind het er erg benauwd en klein.. oude klere kleedkamers die ook niet heel schoon zijn :o Parkeren kun je er ook nergens echt goed.. Maar wellicht dat die in Alexandrium de moeite waard is. Rotterdam is groot en geen idee in welke regio je graag wilt sporten.

True dat! Maar het voordeel ervan is dat er wel een een echte 'gymsfeer' heerst en ik houd wel van het oldfashioned gevoel.
Overigens moet je er wel tegen hoge testosterongehalte kunnen.

Logistiek gezien voor mij was centrum echter niet heel handig, maar daar kan Foxgym 2.0 Alexander weleens verandering in brengen... huidige gym voldoet niet echt.

• Like
Waarderingen: Vonk
Gratis parkeren en naast een trein,bus en metro station :p
Jammer dat ik een stuk meer reistijd aan mijn broek krijg ipv loopafstand : p

-

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven